Kirjoittaja Aihe: Kauhujen talo -jaksot  (Luettu 64762 kertaa)

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #60 03.12.10 - 16:27
Gallupissamme peräti kaksi henkilöä viidestä sanoi Kauhujen talojen olevan parasta Simpsoneissa. Tämä tavallaan yllätti, tavallaan ei. Jenkeissähän ne keräävät aina kauden kovimmat katsojaluvut, mutta itse en olisi uskonut suosion olevan näin korkea meilläkin. Mistään halloween-hypen iskostumisesta suomalaiseen sielunmaisemaan tuskin on kyse, koska Kauhujen talot eivät ole meillä mikään halloween-perinne samalla tavalla kuin jenkeissä, vaan niitä näytetään ympäri vuoden. Onko suosion taustalla sitten kenties se, että Kauhujen talot ovat niin erikoisia tavallisiin jaksoihin verrattuna?

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #61 06.01.11 - 12:45
Femmahan se on, Jack Nicholsonia kunnioittaen! Kahdeksikko on myös hyvä.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #62 07.01.11 - 14:27
Kauhujen talo - jaksot.
Ei lempijaksojani. Vaikka jokainen jakso on erilainen, ovat kaikki samantyyppisiä. Kauhu, kauhu, kauhu. Hohhoijakkaa.
Minun mielestäni kamalin 1/3 näistä jaksoista on... miksi en muista sen nimeä?
Mutta kai kaikki tietävät sen, missä koulussa aletaan syömään lapsia?  :o
Sitä tarkoitan. Jos joku muista tämän nimen, kertokoon.
Ja myös se Willie - juttu oli kovin kummallinen. Mutta silti, joskus näissä on myös onnistuneita minun mielestäni, kuten kaudella 3 (Painajaisia), jokainen 1/3 oli minun mielestäni tarpeeksi pelottava.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #63 10.01.11 - 06:27
Ei lempijaksojani. Vaikka jokainen jakso on erilainen, ovat kaikki samantyyppisiä. Kauhu, kauhu, kauhu. Hohhoijakkaa.
En minäkään pidä niistä, kauhu ei yksinkertaisesti ole suosikkilajejani. Kauhujen talot ovat jotenkin niin raakoja. Niitä ei pysty harmistumatta katsoa.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #64 15.01.11 - 01:54
Uusin Kauhujen talo keräsi Jenkeissä ennätyksellisen alhaisen katsojamäärän.
Oho, itse kyllä nyt yllätyin jollakin tapaa.

SPOILAA UUSINTA KAUHUJEN TALO JAKSOA! Varoitukset taitavat olla aina etukäteen kiva mainita. Siinä se.

Odotin, että tämä jakso olisi saanut hieman toisaalta faneja television ääreen, olihan jaksossa sentään mukana monien teinien iki ihana Twilight! Tosin itse kyllä petyin jaksoon. Lautapeli tarina (War and Pieces) ei niinkään iskenyt, jotenkin se tuntui hajanaiselta ja oikeastaan tylsältä. Tulihan sieltä tuttuja pelejä pongattua, kuten Mouse trap peli, jonka vitsi muuten piti ihan oikeasti paikkansa - se häkki jumittuu aina kriittisimmällä hetkellä.

Homerin ja Margen seilori matkailu taas (Master and Cadaver), noh, ei siinäkään ollut mitään kauhean erikoista tai hauskaa. Jollakin tapaa nähtyä, mutta erilaisella tavalla toteutettuna?

Ja viimeisinpänä, Tweenlight, tältä odotin jotakin paljon enemmän. Aiheesta olisi saanut hyvällä paneutumisella revittyä kokonaisen jakson paremmin tehtynä. Alku oli aika lupaava, kun alkuperäisiä teoksia on tullut kerta vilkaistuakin, niin samaa henkeä hieman löytyi omalla sovelletulla tavallaan. Loppuun pakka sekoitettiinkin kunnolla, vaikkei nyt aivan pohjasti, mutta kuitenkin tavalla josta jaksosta jäi harmillinen fiilis. Itse olin nimittäin odottanut tätä jaksoa, jonkin sortin kauhujen talo jaksojen faninakin. Selvää kettuilua kyllä oli aistittavissa alusta loppuun, mutta se oli kuitenkin humoristillista sellaista.

Pointsit muuten Milhousen laittamisesta Jacobin paikalle, vieläpä puudelina! Se kyllä sai nauramaan useampaan otteeseen.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #65 15.01.11 - 11:10
En inhonnut Kauhujen talo 19:sta (kausi 20 siis).
Itse asiassa todella hyvä :)
Erityisesti pidin Tenavat - parodiasta (Suuri kurpitsa). Voi, nyt minäkin hurahdin O.O

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #66 30.10.11 - 11:25
Simpsonien tekijätiimi valitsee suosikkinsa Kauhujen taloista: http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20310838_20540781,00.html#21073833

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #67 30.10.11 - 15:43
Simpsonien tekijätiimi valitsee suosikkinsa Kauhujen taloista: http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20310838_20540781,00.html#21073833

Aluksi todella hyviä valintoja, mutta olihan niiden sitten pakko valita niitä uudempiakin... Itse kun ovat niiden teossa olleet mukana, ja tietysti peitelläkseen karua totuutta, että uudet Simpsonit ovat sontaa verrattuna klassikoihin.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #68 30.10.11 - 16:52
Simpsonien tekijätiimi valitsee suosikkinsa Kauhujen taloista: http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20310838_20540781,00.html#21073833

Aluksi todella hyviä valintoja, mutta olihan niiden sitten pakko valita niitä uudempiakin... Itse kun ovat niiden teossa olleet mukana, ja tietysti peitelläkseen karua totuutta, että uudet Simpsonit ovat sontaa verrattuna klassikoihin.

Nimenomaan. Keskivertofani ei luultavasti kelpuuttaisi edes top 20 -listalle esimerkiksi tuota Hibbertin saarta, saati sitten Homerin äänestysyritystä.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #69 30.10.11 - 22:54
Simpsonien tekijätiimi valitsee suosikkinsa Kauhujen taloista: http://www.ew.com/ew/gallery/0,,20310838_20540781,00.html#21073833

Se kolmas kuva on mun suosikki, vaikken olekaan nähnyt kyseistä jaksoa. Olen lukenut juonen about tuhanteen kertaan ja olen kiinnostunut siitä. Näyttää siltä, että se olisi seitsemännen kauden jaksoissa. Se täytyy siis ostaa seuraavaksi.

Se leivänpaahdinkuva on myös hyvä, siis se missä Homerin käsi juuttui leivänpaahtimeen. Muistan sen jakson elävästi, siinä on hauska juoni... :D

Kauhujen talo -viikko Subilla
Vastaus #70 31.10.11 - 16:20
Tänään maanantaina vietetään maailmalla halloweenia, minkä kunniaksi Sub pusertaa koko viikon ajan eetteriin ainoastaa Kauhujen talo -jaksoja. Keskiviikkona ja torstaina esitetään kumpanakin kaksi jaksoa, ja perjantaina nähdään neljän jakson puolimaratoni. Tarkemmat tiedot ovat linkin takana sivustomme yläreunassa.

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #71 31.10.11 - 16:23
The Washington Postin bloggaajan näkemys kuudesta tärkeimmästä Kauhujen talo -hetkestä: http://wapo.st/w29nGd

Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #72 01.11.11 - 17:31
The Washington Postin bloggaajan näkemys kuudesta tärkeimmästä Kauhujen talo -hetkestä: http://wapo.st/w29nGd

Tässä on nyt sitten jo asiallisempi lista. Olen aivan samaa mieltä monien valintojen kohdalla. Kaikki klassikoita. :)


Vs: Kauhujen talo -jaksot
Vastaus #74 13.10.12 - 15:11
Al Jean puhuu Kauhujen talo -jaksoista ja nimeää kolme suosikkitarinaansa niistä.

Tarinat ovat Kansalainen Kang, Kloonien päivä ja Suurkurpitsa tulee, Milhouse.

Loistavia valintoja minusta.

Nuo 2 ensimmäistä on oikeutettuja, mutta kurpitsatarinaa en ymmärrä. Se oli minusta surkea. Mieluummin sen tilalle yksi suosikki halloween-pätkistäni Hohto (6. Kauden kauhujen talo)
 
Mutta kyllä on Kauhujen talot ihan muidenkin jaksojen ohella polkemassa alaspäin. Jos saavat tehtyä vielä kauhujen talo 6n tai 13:n tasoisen jakson, nostan hattua.
Viimeksi muokattu13.10.12 - 15:25 Kirjoittaja: Monorail