Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Kauhujen talo -jaksot
Jsr:
--- Lainaus käyttäjältä: peikkko - 26.12.07 - 21:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: KjaK - 24.12.07 - 10:22 --- Kauhujen talo 18
2. Mr. and Mrs. Simpson **
Homer ja Marge ovat toistensa tietämättään salamurhaajia
--- Lainaus päättyy ---
aijai, ilmeisesti tää on jäänyt katsomatta. kuulostaa hyvältä, joten toivottavasti sen vielä näkisi joskus. :>
--- Lainaus päättyy ---
Tuohan näyttäisi olevan 19. tuotantokautta.. Eli eihän niitä vielä edes esitetä Suomessa. Mutta kyllä se varmasti päästään aikanaan näkemään.
En nyt tähän hätään osaa sanoa parasta Halloween -jaksoa, mutta mun mielestä viimeisin (Kauhujen talo 17) oli yksi huonoimmista, ellei huonoin. Kuvastaa 18. tuotantokauden tasoa.
Ganesh:
--- Lainaus ---Tuohan näyttäisi olevan 19. tuotantokautta..
--- Lainaus päättyy ---
Jep.
Olen katsonut Simpsoneita FOX-kanavalta, joten unohdin että Suomessa näkyy joskus tulevaisuudessa.
Kreach:
Kymmenes kauhujentalo on suosikkini, missä nähdään mm. Ned Flanders ihmissutena, Xena ja Homer tuhoamassa maailmaa tietokoneiden avulla.
Lambo:
Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.
Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?
Duffor:
--- Lainaus käyttäjältä: Lambo - 31.12.07 - 04:12 ---Ai niin kannattaa muuten katsoa niitä kauhujentalo lopputekstejäkin, niissä on yleensä ihan hauskoja nimi muutoksia tehty tuottajien ym. nimien kohdalle (tunnistettavasti kylläkin). (: Laitan myöhemmin esimerkin.
Onko joku muu huomannut kyseiset muunnokset?
--- Lainaus päättyy ---
Juu minä oon nähny ja ihan haukoja ne on eikös ainaki yksi ollu joku James ''hell'' Brooks. On niitä moniaki ja vähän naurettavampia ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta