Kirjoittaja Aihe: Paras lemmikki  (Luettu 61419 kertaa)

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #45 03.01.09 - 16:44
Minun mielestä ni paras lemmikki on Santa's Little Helper (Pukin Pikku Apuri). Se jakso oli hauska, jossa Pukin Pikku Apuri sai 25 koiranpentua.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #46 04.01.09 - 21:18
Mr Teeny on paras Krustyn apina joka polttaa sikaria ja on välillä myös ihan hauska ;D

^Lisa^

Vieras
Vs: Paras lemmikki
Vastaus #47 05.01.09 - 20:37
Santa's Little Helper on paras, koska tuhoaa aina paikkoja ja on muutenkin hauska.  ;D

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #48 31.01.09 - 16:14
Pukin Pikku Apuri on paras lemmikki. Se on hauska ja se on Bartin paras kaveri  8)

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #49 31.01.09 - 23:42
Varmaankin se Homerin hummeri, joka Nipsuksi tai Nipistelijäksi oli suomennettu. Harmi, että unohtui liian pitkäksi aikaa kuumaan kylpyyn :D


Homerin ristiriitainen suhtautuminen Nipsun kylpyonnettomuuteen on varmasti yksi sarjan hauskimmista hetkistä  ;D
Minuakin nauratti se kohta kun Homer itkee ja syö (Nipsuako se oli) samalla. myöskin krustyn apina on hyvä, varsinkin Moviessa ;)

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #50 08.03.09 - 09:57
Tässä on lista eläimistä jotka ovat olleet Simpsoneissa:

*Santa's Little Helper
*Snowball II
*Anastasia (Valkoinen tiikeri)
*Blinky (Kolmisilmäinen kala)
*Jub-Jub
*Mr. Snookums (Moen kissa)
*Mr. Teeny
*Nibbles (hamsteri)
*Stampy (norsu)
*Super Dude
*Plopper (Spider-pig)
*Pinchy (hummeri)
*Duncan
*Laddie
*Princess
 
:) En löytänyt kaikkia lemmikkejä, mutta tossa on osa niistä.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #51 08.03.09 - 17:43
Tässä on lista eläimistä jotka ovat olleet Simpsoneissa:

*Santa's Little Helper
*Snowball II
*Anastasia (Valkoinen tiikeri)
*Blinky (Kolmisilmäinen kala)
*Jub-Jub
*Mr. Snookums (Moen kissa)
*Mr. Teeny
*Nibbles (hamsteri)
*Stampy (norsu)
*Super Dude
*Plopper (Spider-pig)
*Pinchy (hummeri)
*Duncan
*Laddie
*Princess
tuosta puuttuu ainakin Margen lemmikki lakritsi(oikeeta nimee en muista)
Strangles (bartin käärme)
lumipallo 3 ja coltrane (Lisan hetken kuolleet kissat)
Mojo (apina)
Chirpy Boy ja Bart.Jr ( Bartin liskot)
Viimeksi muokattu22.03.09 - 19:43 Kirjoittaja: homersexual

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #52 08.03.09 - 17:46
Mun mielestä paras on mr. teeny koska se on hauska ja kun se polttaa sikaria se on hauskan näköistä

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #53 08.03.09 - 19:33
Mun mielestä paras on mr. teeny koska se on hauska ja kun se polttaa sikaria se on hauskan näköistä
Saan kohta näppylöitä tästä hauska-sanasta. Kyllä kaikki tietävät, että Simpsonit on hauska, tai ainakin yrittää olla. Erilaisten hauskojen asioiden luetteleminen ei varmasti kiinnosta ketään, sehän on sama kuin arvostelisi levyä ja luettelisi hyvältä kuulostavia juttuja ilman sanaa "koska". Yrittäkää pitää se fiksu perusteleminen mielessä, koko palsta hukkuu muuten puolentuhannen ihmisen hauskojen asioiden listan alle.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #54 14.03.09 - 12:13
Mojo on tainnut olla hauskin, joten mielestäni sis paras

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #55 14.03.09 - 12:33
Ihan santas little helper on minun mielestäni mukava vain yksinkertaisesti.. Perusteluja nyt ei oikein löydy mutta pidän siitä eniten ;)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Paras lemmikki
Vastaus #56 25.03.09 - 08:04
Itse pidin siitä apinasta joka oli joskus Homerilla. Sattuisiko joku muistamaan, mikä jakso se oli?

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #57 25.03.09 - 08:07
Itse pidin siitä apinasta joka oli joskus Homerilla. Sattuisiko joku muistamaan, mikä jakso se oli?
9. kauden jakso "Perheen ankkurit (Girly Edition)". Apinan nimi on Mojo.  ;)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Paras lemmikki
Vastaus #58 25.03.09 - 14:15
Itse pidin siitä apinasta joka oli joskus Homerilla. Sattuisiko joku muistamaan, mikä jakso se oli?
9. kauden jakso "Perheen ankkurit (Girly Edition)". Apinan nimi on Mojo.  ;)

Kiitos tiedosta jälleen Jarnoman! Minun pitääkin mennä kiiruhtamaan kaupan ALE-hyllylle ostamaan Simpsoneiden 9.tuotantokausi ;D

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Paras lemmikki
Vastaus #59 17.04.09 - 15:16
Bartin käärme Kuristus ja Snowball II on parhaita. Kuristus on mukavan sympaattinen käärme ja Snowball II on mukava kun hyppii muiden päälle kun pelkää ja kakistelee karvapalloja.