Kirjoittaja Aihe: Paras lemmikki  (Luettu 61465 kertaa)

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #15 03.01.08 - 18:40
mojo apina kun Homer kasvatti sen niin siitä tuli Homerin klooni :laugh:

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #16 03.01.08 - 20:30
mojo apina kun Homer kasvatti sen niin siitä tuli Homerin klooni :laugh:

Itse en Mojosta liienmin pitänyt.. Missäs jaksossa se esiintyi? Olisiko 9 tuotantokauden Girly Edition?

No joo, Lumipallo -kissat ovat hauskoja, samoin Pukin pikku apuri. :)

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #17 04.01.08 - 22:13
Oma suosikkini taitaa olla Pukni pikku apuri, jotuu varmaankin tämän eniten esillä olosta. Apurihan on ollut muutamassa jaksossa aika pääosassakin useampaankin otteeseen, joten on jäänyt melkeinpä parhaiten sen kauttakin mieleen. Hellyyttävä, hieman tyhmä koira joka sopii kuin nakutettu mukaan simpsonien perheeseen.

Toki myöskin Snowball II on vallan mainio, laiska ja totaallinen kissa.
Vähemmän esillä vaan, niin apuri on oma suosikkini.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #18 10.01.08 - 14:49
SnowballII (se joka esiintyy uusissa jaksoissa) niin hänen oikea nimensä on SnowballIII

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #19 10.01.08 - 15:22
SnowballII (se joka esiintyy uusissa jaksoissa) niin hänen oikea nimensä on SnowballIII
Itse asiassa se on Snowball V. Mutta tuo on noita "yhden jakson ihmeitä", joita ei enää myöhemmin oteta huomioon. Eli sama Snowball II se edelleen on.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #20 10.01.08 - 17:11
SnowballII (se joka esiintyy uusissa jaksoissa) niin hänen oikea nimensä on SnowballIII
Itse asiassa se on Snowball V. Mutta tuo on noita "yhden jakson ihmeitä", joita ei enää myöhemmin oteta huomioon. Eli sama Snowball II se edelleen on.

en oo kuullu tosta. Mikä se juttu on?

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #21 10.01.08 - 17:17
SnowballII (se joka esiintyy uusissa jaksoissa) niin hänen oikea nimensä on SnowballIII
Itse asiassa se on Snowball V. Mutta tuo on noita "yhden jakson ihmeitä", joita ei enää myöhemmin oteta huomioon. Eli sama Snowball II se edelleen on.

en oo kuullu tosta. Mikä se juttu on?

15 tuotantokauden jaksossa Robotti-Homer Lisa "tappaa" 3 ostamaansa kissaa (kun perinteinen 1-14 tuotantokausilla ollut Lumipallo II kuolee), mutta vihdoin löytää omansa, jonka kuuluisi olla Lumipallo V, mutta päättää kuitenkin nimetä sen Lumipallo II.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #22 10.01.08 - 17:25
SnowballII (se joka esiintyy uusissa jaksoissa) niin hänen oikea nimensä on SnowballIII
Itse asiassa se on Snowball V. Mutta tuo on noita "yhden jakson ihmeitä", joita ei enää myöhemmin oteta huomioon. Eli sama Snowball II se edelleen on.

en oo kuullu tosta. Mikä se juttu on?

15 tuotantokauden jaksossa Robotti-Homer Lisa "tappaa" 3 ostamaansa kissaa (kun perinteinen 1-14 tuotantokausilla ollut Lumipallo II kuolee), mutta vihdoin löytää omansa, jonka kuuluisi olla Lumipallo V, mutta päättää kuitenkin nimetä sen Lumipallo II.
Jep, näinhän se suunnilleen meni. Hullu kissanainen heittää tuon "uuden" Snowball II Lisalle joka ei aluksi halua pitää sitä, mutta kun huomaa että kissan ylittäessä tietä tämä ei jää auton alle ajattelee Lisa sen tuovan onnea ja haluaa pitää sen. Helpottaakseen ja unohtaakseen Lisa päättää nimeätä hänet Snowball II, Snowball V sijasta.

Kannattaa katsoa se jakso, siitä saa kaikista parhaiten selkeyden kyseisistä tapahtumista.
Ihan hyvä jaksokin omalla tavallaan.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #23 12.01.08 - 16:24
Lumipallo1 on paras :)

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #24 12.01.08 - 21:02
Lumipallo1 on paras :)

No joo, Lumipallo I kuoli ekassa jaksossa. Tai siis oli kuollut ennen ensimmäistä jaksoa, niin en usko, että se sinusta paras on? Tarkoitit Lumipallo II?

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #25 12.01.08 - 23:41
Kyllä jossain muistelmajaksossa on esiintynyt Snowball I.

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #26 13.01.08 - 16:01
Kyllä jossain muistelmajaksossa on esiintynyt Snowball I.
Niin minunkin mielestäni, sehän oli se valkoinen katti niistä?
Parin tai ainakin kerran se on kyllä esiintynyt. ;p

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #27 14.01.08 - 14:27
Pukin Pikku Apulainen.. Just oiva lemmikki Simpsoneille, vähä oudon värinen, aina tiellä ja rikkoo kaiken.. :-\

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #28 14.01.08 - 17:53
pukin pieni pallero(:D) apulainen

Vs: Paras lemmikki
Vastaus #29 11.02.08 - 15:03
snowball II! se vaan muistuttaa paljon mun kissaa.. aika vähän esillä kyllä..