Lainaus käyttäjältä: Joey Joe-Joe Jr. Shabadoo - 24.11.08 - 15:35Varmaankin se Homerin hummeri, joka Nipsuksi tai Nipistelijäksi oli suomennettu. Harmi, että unohtui liian pitkäksi aikaa kuumaan kylpyyn Homerin ristiriitainen suhtautuminen Nipsun kylpyonnettomuuteen on varmasti yksi sarjan hauskimmista hetkistä ;D
Varmaankin se Homerin hummeri, joka Nipsuksi tai Nipistelijäksi oli suomennettu. Harmi, että unohtui liian pitkäksi aikaa kuumaan kylpyyn
Tässä on lista eläimistä jotka ovat olleet Simpsoneissa:*Santa's Little Helper*Snowball II*Anastasia (Valkoinen tiikeri)*Blinky (Kolmisilmäinen kala)*Jub-Jub*Mr. Snookums (Moen kissa)*Mr. Teeny*Nibbles (hamsteri)*Stampy (norsu)*Super Dude*Plopper (Spider-pig)*Pinchy (hummeri)*Duncan*Laddie*Princess
Mun mielestä paras on mr. teeny koska se on hauska ja kun se polttaa sikaria se on hauskan näköistä
Itse pidin siitä apinasta joka oli joskus Homerilla. Sattuisiko joku muistamaan, mikä jakso se oli?
Lainaus käyttäjältä: ultimate-guy - 25.03.09 - 08:04Itse pidin siitä apinasta joka oli joskus Homerilla. Sattuisiko joku muistamaan, mikä jakso se oli?9. kauden jakso "Perheen ankkurit (Girly Edition)". Apinan nimi on Mojo.