Kirjoittaja Aihe: Paras vierailija Simpsoneissa  (Luettu 69176 kertaa)

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #75 30.03.09 - 15:45
Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?
Hän ei ole ääninäytellyt Simpsoneissa, joten häntä ei lasketa.
Vahingossa näemmän päätynyt listalle, joten kikataan pois sieltä sitten. Listan kun ei kerran aivan pienimmästä päästä ole.
Sanokaa ihmeessä puuttuvia myös (esim. uusien jaksojen myötä tulleet vierailija), niin listakin on sitten ajantasalla.

Tuo äänestys on oikeastaan siinä mielessä hyödytön, että siitä puuttuu suurin osa vierasäänistä. Niitähän on kirjaimellisesti satoja - itse asiassa Simpsoneilla on animaatiosarjojen vierasnäyttelijöiden määrän maailmanennätys hallussaan. Puolestani koko äänestyksen voi vaikka poistaa, koska threadin sisältöön se ei vaikuta.
Käsky kävi, joten poistetaan. D:
Viimeksi muokattu31.03.09 - 10:16 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #76 30.03.09 - 17:22
Tuo äänestys on oikeastaan siinä mielessä hyödytön, että siitä puuttuu suurin osa vierasäänistä. Niitähän on kirjaimellisesti satoja - itse asiassa Simpsoneilla on animaatiosarjojen vierasnäyttelijöiden määrän maailmanennätys hallussaan. Puolestani koko äänestyksen voi vaikka poistaa, koska threadin sisältöön se ei vaikuta.

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #77 19.04.09 - 20:15
Ronaldo-Todella hyvä jalkapalloilija.

Green day-Ihan ok bändi, mutta pidin siitä kun he esiintyvät siinä Simpson moviessa.
Viimeksi muokattu25.04.09 - 18:57 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #78 05.05.09 - 00:14
ehdottomasti george bush kun homer ärsytti ja häiritsi sitä bartin kanssa:D

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #79 05.05.09 - 06:51
ehdottomasti george bush kun homer ärsytti ja häiritsi sitä bartin kanssa:D
George Bush ei ollut siinä oikeesti.  ;)

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #80 05.05.09 - 09:08
tiedän... mutta puhuttiinko tällä foorumilla äänistä vai vain henkilöistä?

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #81 05.05.09 - 20:06
Bush! Ehdottomasti, jakso, jossa hän oli (toisella ääninäyttelijällä, oliko Phil Hartmanilla?) oli mahtava ja huumoristinen. Homer hakkaa Bushia ja Bush Homeria. Paras vierailija, muut eivät ole tehneet noin hauskaa ja sympaattista esitystä  :)

Toivottavasti se Obama saadaan Simpsoneihin, siitäkin voisi tulla mainio jakso.

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #82 07.05.09 - 15:23
Ludacris, koska mainos, jossa hän esiintyy on huvittava ja muutenkin on hyvä räppäri :D

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #83 06.09.09 - 21:09
Tony Hawk ehdottomasti koska hän on yksi lempi julkiksistani

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #84 20.09.09 - 14:34
Sacha Baron Cohen tekee vierasroolin Simpsonien tulevalla 21. kaudella. Saa nähdä, miten israelilaisen turistioppaan esittäminen mieheltä luonnistuu, mutta eiköhän tuo sijoitu ainakin oman suosikkilistan kärkipäähän :)

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #85 21.11.09 - 05:57
Yksi suosikeistani on ehdottomasti Brian Setzer, koska pidän hänestä laulajana ja kitaristina. Ja hänen The Brian Setzer Orchestransa on mahtava ja svengaa kuin hirvi. Siisti jäbä se Brian. :)

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #86 05.12.09 - 13:46
Itse valitsin tietysti.. J.K Rowlingin. ^^ Ai miksi? No koska, olen Potteristi ( Pottereiden fanittaja) ja rakastan kaikkea siihen liittyvää. ^^ Potteristi henkeen ja vereen. Kunnes kuolema meidät erottaa.<3 Rakastan kyseistä jaksoa, missä hän esiintyy. ^^ Mikä muuten on kyseisen jakson nimi?^^

Noh, siinä se sitten taisi olla. ^^'
Niinpä missä jaksossa? Fanitan itsekkin Potteria ja oisi kiva nähä J.K.Rowling Simpsoneissa :D .

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #87 28.12.09 - 23:35
Itse valitsin tietysti.. J.K Rowlingin. ^^ Ai miksi? No koska, olen Potteristi ( Pottereiden fanittaja) ja rakastan kaikkea siihen liittyvää. ^^ Potteristi henkeen ja vereen. Kunnes kuolema meidät erottaa.<3 Rakastan kyseistä jaksoa, missä hän esiintyy. ^^ Mikä muuten on kyseisen jakson nimi?^^

Noh, siinä se sitten taisi olla. ^^'
Niinpä missä jaksossa? Fanitan itsekkin Potteria ja oisi kiva nähä J.K.Rowling Simpsoneissa :D .

Tuon jakson nimi on Majesteettirikos (The regina monologues) 15 kaudelta.

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #88 27.01.10 - 16:16
Paras vierailija simpsoneissa on "Rasvaa" jaksossa koulun uudelle tytölle äänensä antanut Lisa Kudrow, joka tietysti näyttelee Frendien Phoebea. Hänellä on uskomattoman hyvä ääni, joka sopi roolihahmollensa loistavasti. Lisäksi hän näyttelee Frendeissä osansa erittäin hyvin.

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #89 25.09.10 - 19:09
Ringo Star?
 niimpä muutes.. se oli kans hyvä :3


Missä jaksossa Ringo on ollu?? Oon nii Betales fani!!!! ;D
Oliskohan alkuaikojen jakso jossa Homer yrittää jahdata jotain isoa monnia? Tai jakso jossa Marge maalaa Mr. Burnsista muotokuvan. Jompikumpi noista se on.

Joo Ringokin on oli tosi hyvä ja hauska  ;D Katsoin kyseisen jakson aika vasta... :)
Oliskohan alkuaikojen jakso jossa Homer yrittää jahdata jotain isoa monnia? Tai jakso jossa Marge maalaa Mr. Burnsista muotokuvan. Jompikumpi noista se on.
Viimeksi muokattu25.09.10 - 22:16 Kirjoittaja: Finnish Simpson