Kirjoittaja Aihe: Paras vierailija Simpsoneissa  (Luettu 69136 kertaa)

Duffless

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #60 20.10.08 - 10:38
Metallica,koska se on mun yks lempibändi.   Eikös se ollu jossain 18-19.tuotantokauden jaksossa lava-auton lavalla.
Viimeksi muokattu21.10.08 - 14:51 Kirjoittaja: Duffless

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #61 21.10.08 - 14:28
Ehdottomasti Metallica,koska Metallica on mun yks lempibändi.  ;D Eikös se ollu josai 18-19.tuotantokauden jaksosa lava-auton lavalla.
18. kauden avausjaksossa puhuivat pari replaa ja kiskoivat muutaman soinnun Puppetsia.

Duffless

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #62 21.10.08 - 14:58
Ehdottomasti Metallica,koska Metallica on mun yks lempibändi.  ;D Eikös se ollu josai 18-19.tuotantokauden jaksosa lava-auton lavalla.
18. kauden avausjaksossa puhuivat pari replaa ja kiskoivat muutaman soinnun Puppetsia.

Joo aika pieni osa niillä oli ,ois voinu joku isompiki osa olla,koska Metallica on kuitenkin niin paljo vaikuttanut metallimusiikkiin.

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #63 21.10.08 - 16:58
Ehdottomasti Metallica,koska Metallica on mun yks lempibändi.  ;D Eikös se ollu josai 18-19.tuotantokauden jaksosa lava-auton lavalla.
18. kauden avausjaksossa puhuivat pari replaa ja kiskoivat muutaman soinnun Puppetsia.

Joo aika pieni osa niillä oli ,ois voinu joku isompiki osa olla,koska Metallica on kuitenkin niin paljo vaikuttanut metallimusiikkiin.
Tuolla meriitillä ei kyllä pitkälle pötkitä animaatiosarjassa.

Olisin mieluummin kaivannut edes jonkinlaista bändin jäsenille ominaista dialogia, josta olisi ilman vierasääniäkin voinut päätellä kyseessä olevan Metallica. Vierasäänissä ei mielestäni ole kauheasti mieltä, jos vieraille ei kirjoiteta muunlaista läppää kuin "hei, olen X, minut tunnetaan asiasta X, sanonpa tässä vain jotain hassua".

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #64 22.12.08 - 18:43
Ehdottomasti Metallica,koska Metallica on mun yks lempibändi.  ;D Eikös se ollu josai 18-19.tuotantokauden jaksosa lava-auton lavalla.
18. kauden avausjaksossa puhuivat pari replaa ja kiskoivat muutaman soinnun Puppetsia.

Joo aika pieni osa niillä oli ,ois voinu joku isompiki osa olla,koska Metallica on kuitenkin niin paljo vaikuttanut metallimusiikkiin.
Tuolla meriitillä ei kyllä pitkälle pötkitä animaatiosarjassa.

Olisin mieluummin kaivannut edes jonkinlaista bändin jäsenille ominaista dialogia, josta olisi ilman vierasääniäkin voinut päätellä kyseessä olevan Metallica. Vierasäänissä ei mielestäni ole kauheasti mieltä, jos vieraille ei kirjoiteta muunlaista läppää kuin "hei, olen X, minut tunnetaan asiasta X, sanonpa tässä vain jotain hassua".
Metallica on ihan hyvä!

^Lisa^

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #65 28.12.08 - 21:24
Oon nähnyt sen jakson. Se on hyvä ^^ :)


Michael Jackson (ihan oikeasti) oli jaksossa "Mies vaaleanpunaisessa paidassa", jossa Homer joutuu mielisairaalaan ja tapaa Michaelin siellä. Paul McCartney oli vaimonsa kanssa jaksossa "Lempilammas".

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #66 31.12.08 - 09:11
Omat valintani aiheessa: Paras vierailija Simpsoneissa ovat: Kiefer Sutherland, Pierce Brosnan ja Mel Gibson. He ovat muutenkin parhaimpia näyttelijöitä TV:ssä ja elokuvissa.

Bartnes

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #67 11.01.09 - 18:26
Green day oli paras.Sehän soittaa the simpsons movien alussakin :)

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #68 23.01.09 - 17:18
Ronaldo, koska se sanoi siinä jaksossa ylpeänä: Ronaldo rikkoi taas perhee. Jes!
Ramones, koska ne lauloi hyvin sen synttäri laulun Burnsille.
Stan Lee, koska se koitti esittää onnettomasti Hulkkia. :doh:
Mikä sen jakson nimi oli jossa Ronaldo vieraili.(Tahtoo nähä)  :)
Se on 18. kauden jakso "Pelin pyörteissä (Marge Gamer)". :)

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #69 20.03.09 - 14:59
Metallica on se paras vierailija ;), oliko Robert jo siinä jaksossa metallicassa?

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #70 20.03.09 - 17:34
Metallica on se paras vierailija ;), oliko Robert jo siinä jaksossa metallicassa?
Robhan liittyi bändiin jo vuonna 2003 :)

ultimate-guy

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #71 26.03.09 - 14:04
Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #72 26.03.09 - 21:19
Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?
Hän ei ole ääninäytellyt Simpsoneissa, joten häntä ei lasketa.

ultimate-guy

Vieras
Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #73 28.03.09 - 11:00
Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?
Hän ei ole ääninäytellyt Simpsoneissa, joten häntä ei lasketa.

Eikö ollut niin, että Bush saattaa vielä ehkä tulla Simpsoneiden vieraaksi?

Vs: Paras vierailija Simpsoneissa
Vastaus #74 28.03.09 - 13:11
Muuten, jos Simposneiden vieraana ei ole ollut yhtään presidenttiä, miten George Bush on muka ollut Simpsoneissa?
Hän ei ole ääninäytellyt Simpsoneissa, joten häntä ei lasketa.

Eikö ollut niin, että Bush saattaa vielä ehkä tulla Simpsoneiden vieraaksi?
Ei kyllä tasan tule kumpikaan Busheista :D