Simpsonit > Tekijät
Paras vierailija Simpsoneissa
Vince_Simpson:
Yksi suosikeistani on ehdottomasti Brian Setzer, koska pidän hänestä laulajana ja kitaristina. Ja hänen The Brian Setzer Orchestransa on mahtava ja svengaa kuin hirvi. Siisti jäbä se Brian. :)
jombajomba:
--- Lainaus käyttäjältä: onkelmalapsi - 17.02.08 - 10:01 ---Itse valitsin tietysti.. J.K Rowlingin. ^^ Ai miksi? No koska, olen Potteristi ( Pottereiden fanittaja) ja rakastan kaikkea siihen liittyvää. ^^ Potteristi henkeen ja vereen. Kunnes kuolema meidät erottaa.<3 Rakastan kyseistä jaksoa, missä hän esiintyy. ^^ Mikä muuten on kyseisen jakson nimi?^^
Noh, siinä se sitten taisi olla. ^^'
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä missä jaksossa? Fanitan itsekkin Potteria ja oisi kiva nähä J.K.Rowling Simpsoneissa :D .
Dr. Nick:
--- Lainaus käyttäjältä: jombajomba - 05.12.09 - 13:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: onkelmalapsi - 17.02.08 - 10:01 ---Itse valitsin tietysti.. J.K Rowlingin. ^^ Ai miksi? No koska, olen Potteristi ( Pottereiden fanittaja) ja rakastan kaikkea siihen liittyvää. ^^ Potteristi henkeen ja vereen. Kunnes kuolema meidät erottaa.<3 Rakastan kyseistä jaksoa, missä hän esiintyy. ^^ Mikä muuten on kyseisen jakson nimi?^^
Noh, siinä se sitten taisi olla. ^^'
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä missä jaksossa? Fanitan itsekkin Potteria ja oisi kiva nähä J.K.Rowling Simpsoneissa :D .
--- Lainaus päättyy ---
Tuon jakson nimi on Majesteettirikos (The regina monologues) 15 kaudelta.
LisaS:
Paras vierailija simpsoneissa on "Rasvaa" jaksossa koulun uudelle tytölle äänensä antanut Lisa Kudrow, joka tietysti näyttelee Frendien Phoebea. Hänellä on uskomattoman hyvä ääni, joka sopi roolihahmollensa loistavasti. Lisäksi hän näyttelee Frendeissä osansa erittäin hyvin.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: thebart - 08.07.08 - 21:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: thebart - 18.05.08 - 11:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: snowball || - 08.02.08 - 15:47 ---Ringo Star?
niimpä muutes.. se oli kans hyvä :3
--- Lainaus päättyy ---
Missä jaksossa Ringo on ollu?? Oon nii Betales fani!!!! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Oliskohan alkuaikojen jakso jossa Homer yrittää jahdata jotain isoa monnia? Tai jakso jossa Marge maalaa Mr. Burnsista muotokuvan. Jompikumpi noista se on.
Joo Ringokin on oli tosi hyvä ja hauska ;D Katsoin kyseisen jakson aika vasta... :)
--- Lainaus päättyy ---
Oliskohan alkuaikojen jakso jossa Homer yrittää jahdata jotain isoa monnia? Tai jakso jossa Marge maalaa Mr. Burnsista muotokuvan. Jompikumpi noista se on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta