Simpsonit > Tekijät
Paras vierailija Simpsoneissa
cowabunga:
--- Lainaus käyttäjältä: God Of Reptiles - 17.08.08 - 14:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cowabunga - 17.08.08 - 12:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: God Of Reptiles - 16.08.08 - 17:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cowabunga - 16.08.08 - 07:46 ---Tämäpä vaikea kysymys, no pistin mielestäni omat "suosikkini": Metallica (muutenkin jo mainio yhtye, loistavassa sarjassa), Stephen Hawking (nero, joka mielestäni kyseenalaistaa kaiken ;D ) ja Ronaldo (loistava suoritus sarjassa yleensäkin).
Muitakin loistavia vieraita on ollut, kuten: Conan O'Brien, 50 cent, jne. Melkeimpä jokainen vieras on onnistunut hahmossaan sarjassa.
--- Lainaus päättyy ---
Metallicalle olisi käsikirjoittaja saanut keksiä jotain vähän räväkämpää tekemistä, vaikka James ja Lars karjumassa toisilleen. James ja Kirk lainasivat muuten äänensä Dethklok Metalocalypse -animaatiolle aiemmin samana vuonna.
Ronaldon suoritus oli säälittävä: äijä luki repliikkejään kuin kauppalistaa. Koko Ronaldon esiintyminen jaksossa oli muutenkin väkisin väännetty, vai pitäisikö katsojien muka niellä kakistelematta juoni, jossa maailmanluokan futari ilmestyy jenkkikaupunkiin potkimaan palloa ilman yhtäkään hyvää syytä?
--- Lainaus päättyy ---
No tuo olikin oma mielipiteeni, eikä siitä tarvitse vetää hernettä nenään, ja kuten sanoin, että sarjassa on ollut muitakin todella hyviä vieraita. (Ymmärän toki ettei kaikki voi pitää samasta kuin minä.) :-\
--- Lainaus päättyy ---
En vetänyt hernettä nenään. Tuo oli minun mielipiteeni.
--- Lainaus päättyy ---
No sitten ollaan "yhteisymmärryksessä". En halua vääntää tästä tappelua, kuitenkin kun God on asiallinen tyyppi, niin miksi sitten minä leimaisin itseni idiootiksi vinkumalla. ???
Mutta jottei mene off-topiciksi, niin olen nyt hiljaa. :)
Snpp:
Jackson, Hoffman, DeVito.
Kukaan ei esittänyt itseään, kaikille oli kirjoitettu kunnon rooli ja vetivät roolin loistavasti. Ja vielä klassikkojaksoja kaikki neljä.
Snpp:
--- Lainaus käyttäjältä: paatu2 - 18.08.08 - 07:28 ---musta on hienoa, että ne on saannut sinne itse presidentin!
--- Lainaus päättyy ---
No eivät kyllä saaneet, vaan Bushin äänen teki tuttu ja turvallinen Harry Shearer. Omin voimin on tehty myös Clinton, Carter, Nixon jne.
Korkea-arvoisin poliitikko, joka on omalla äänellä vieraillut, lienee Tony Blair.
Patentti:
--- Lainaus käyttäjältä: Snpp - 17.08.08 - 19:24 ---Jackson, Hoffman, DeVito.
Kukaan ei esittänyt itseään, kaikille oli kirjoitettu kunnon rooli ja vetivät roolin loistavasti. Ja vielä klassikkojaksoja kaikki neljä.
--- Lainaus päättyy ---
Jackson ei kuitenkaan esittänyt jakson lauluosuutta. Kipp Lennon vastasi siitä.
Jarpeez:
Ronaldo, koska se sanoi siinä jaksossa ylpeänä: Ronaldo rikkoi taas perhee. Jes!
Ramones, koska ne lauloi hyvin sen synttäri laulun Burnsille.
Stan Lee, koska se koitti esittää onnettomasti Hulkkia. :doh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta