Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84380 kertaa)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #60 04.10.08 - 11:35
No joo, oon nyt vähän kyllästynyt kun koulut ja kaikki on alkanut eikä ehdi edes katsoa, mutta kyllä se sitte ku lom alkaa.. :D Mutta ei jaksa katsoakkaan niitä joita tulee tällä hetkellä subilta ku on nähny ne niin sata kertaa..

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #61 04.10.08 - 15:39
Mulla meni innostus kun olin nähnyt kaikki jaksot mitä esitetiin mutta nyt kaikki simpson jaksot kelpaa...  ;D ;D

Duffless

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #62 19.10.08 - 21:25
Täytyy sanoa,että 16.tuotantokauden jälkeen taso laski lukuun ottamatta muutamia jaksoja.Kun alkoi näkyä 17.tuotantokausi kyllästyin ja katsominen lopaht,i nyt olen taas ruvennut kiinnostumaan ja katsomaan Simpsoneita uudestaan.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #63 04.01.09 - 14:35
Vähän. Telkusta tulee aina samat jaksot, oon kyllästynyt uusintoihin ja mähän en omista kausiboxeja.

ultimate-guy

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #64 25.03.09 - 14:03
Olin kerran kyllästynyt simpsoneihin vuonna 2007, mutta kyllästys katosi heti kun kuulin että Simpsons-kirjat ovat saapuneet kauppoihin :D

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #65 08.04.09 - 21:49
Joskus olen toisinaan en. Riippuu päivästä, mutta tällä hetkellä en ole lainkaan kyllästynyt.
Viimeksi muokattu08.05.09 - 23:54 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #66 10.04.09 - 16:56
Miten simpsonit voi kyllästyttää? No ehkä välillä, kun tulee niitä jaksoja kun on nähnyt monta kertaa.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #67 13.04.09 - 13:50
KRÄÄÄÄÄHH! Nyt alkoi kyllästys ja paloi pinna! Sub aloittaa TAAS perjantaina ekan tuotantokauden uusinnat, niin simpsonit.org etusivuineen sanoo! Noin vuoden sisällä tuo eka tuotantokausi on näytetty kolme kertaa. Törkeää, ja anteeksi raivokohtaukseni.  :)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #68 21.04.09 - 23:02
Niinpä. Ensimmäinen tuotantokausi ei ole edes mikään kovin hyvä. Olisivat jatkaneet siitä kaudesta, jossa on Who Shot Mr. Burnsin toinen jakso sillä sen viime esityksestä taitaa olla aikaa enemmän kuin vuosi.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #69 25.04.09 - 22:19
En ole vielä kyllästynyt missään vaiheessa Simpsoneihin, paitsi ne uusinnat ärsyttävät, kun olen nyt tuon 18. kauden nähnyt 3 kertaa! Muutenkin minullahan on kaudet 1-11 DVDllä. Että nuo uusinnat kyllä vähän ärsyttävät... Miksei voitaisi näyttää 17. kautta?!
Jos he näyttivät juuri sen 17. kauden alle vuosi sitten niin he eivät voi näyttää sitä heti uudelleen.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #70 05.05.09 - 00:05
ikinä en ole kyllästynyt ja aina jaksan jopa 1 tuotantokaudenkin katsoa uudelleen ja uudelleen!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #71 23.05.09 - 10:32
En ole viikkoon katsonut Simpsoneita. En tiedä miksi mua ei huvita katsoa Simpsoneita, vaikka pidän niistä hirvittävästi.  :'(

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #72 23.05.09 - 11:59
En ole viikkoon katsonut Simpsoneita. En tiedä miksi mua ei huvita katsoa Simpsoneita, vaikka pidän niistä hirvittävästi.  :'(
Kenties sen takia että kakkoskausi näytetään taas? No jaa, minäkään en katso koko kautta, ei huvita. Niin tylsiä jaksoja ja niin monta kertaa näytetty! 20. kautta kehiin!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #73 23.05.09 - 14:53
En ole viikkoon katsonut Simpsoneita. En tiedä miksi mua ei huvita katsoa Simpsoneita, vaikka pidän niistä hirvittävästi.  :'(
Kenties sen takia että kakkoskausi näytetään taas? No jaa, minäkään en katso koko kautta, ei huvita. Niin tylsiä jaksoja ja niin monta kertaa näytetty! 20. kautta kehiin!
En mä sitä kakkos kautta tarkoita, vaan bokseja 1-11.  ;)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #74 04.06.09 - 20:11
Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stä

siitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt