Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84576 kertaa)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #45 06.08.08 - 17:44
No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.
Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?
Mä ainakin katon yheltä sivustolta, mutta sen nimeä ei saa varmaan mainita tällä foorumilla.. Ja Teeveestäkin tulee välillä.

Joo, pidetään se warez-keskustelu poissa täältä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #46 07.08.08 - 17:27
No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.
Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?
Mä ainakin katon yheltä sivustolta, mutta sen nimeä ei saa varmaan mainita tällä foorumilla.. Ja Teeveestäkin tulee välillä.

Joo, pidetään se warez-keskustelu poissa täältä.
En siis tietenkään waretusta tarkottanut. (En wareta. Varsinkaan Simpsoneita) Miltä kanavalta niitä uusia tulee? Maikkariltahan ei enää kai tule Simpsoneita vai? Ja Subilta neljännen kauden jaksoja. Tietääkö joku onko suomessa näytetty 10. tuotantokautta?

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #47 07.08.08 - 18:23
Tietääkö joku onko suomessa näytetty 10. tuotantokautta?

Minun tietääkseni on näytetty.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #48 07.08.08 - 18:48
Tietääkö joku onko suomessa näytetty 10. tuotantokautta?

Minun tietääkseni on näytetty.
Osa siitä on jo näytetty sunnuntaiaamuina tulleissa putkissa.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #49 07.08.08 - 20:43
No hyvä, koska en muista sunnuntaisin katsoneeni ikinä Simpsoneita. Ostan siis sen tkauden.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #50 09.08.08 - 11:42
Itsekin olen tällä hetkellä lievästi kyllästynyt Simpsoneihin, koska Subilla tulee vain vanhoja jaksoja, jotka olen nähnyt liian monta kertaa. Mutta katselen kyllä tuotantokausipaketeista kommenttiraitoja melko usein.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #51 09.08.08 - 11:56
Joo, eipä Simpsoneita ole tullut telkasta katsottua pitkään aikaan. Uusimmat jaksot vilkuilen läpi ja dvd:ltä katselen lähes joka päivä, mutta tv:n ääressä on turha kytätä samoja jaksoja, jotka ovat jo dvd:llä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #52 11.08.08 - 18:03
Luulen, että kyllä mä Simpsoneita katson vielä todella monta vuotta. Mutta kyl mä oon joskus kyllästynyt Simpsoneihin, mutta kuitenkin viikon päästä katson taas sitä innokkaasti. :o

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #53 11.08.08 - 22:11
Joo, eipä Simpsoneita ole tullut telkasta katsottua pitkään aikaan. Uusimmat jaksot vilkuilen läpi ja dvd:ltä katselen lähes joka päivä, mutta tv:n ääressä on turha kytätä samoja jaksoja, jotka ovat jo dvd:llä.
En oo mäkää kattonu pitkään aikaan kattonu TV:stä Simpsoneita.Mut DVD:ltä oon sit katsonu.Ja "jostain" muualtakin.
Viimeksi muokattu12.08.08 - 17:33 Kirjoittaja: Lasse

Bedivere

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #54 15.08.08 - 13:34
Hah, yleensä kun teen jotain muuta koska odotan simpsoneita, unohdan ne sitten..
Mutta onpahan kaikki 10 tuottaria dvd:eellä (siis mitä nyt on dvd) ja lokakuus kuulemma 11..
Mut joskus tympii simpsonit, joskus tulee kauhea into

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #55 15.08.08 - 19:53
Minulla käy yleensä tämmöstä menoa, joskus ei millään jaksa kiinnostaa pätkän vertaa nuo simpsonit, sitten aina joskus tulee into katsoa niitä. Mutta niin kyllästynyt että lopettaisin katsomisen, eipä oo koettu.
Hirveä rikos jossei katso simpsoneita, samoin jos on ilman sukkia ja kenkiä, kuulin myös että eräs ei pelaa 24/7 wowia! Ja josset huomannut, olin sarkastinen. Älkää ottako tätä pahalla, vaan hyvällä! Nyt suu ylöspäin ja naurakaa kanssani!


:" Josset huomannut, olin sarkastinen" Lainattu yhdestä mahtavasta Simpson jaksosta.


Bye bye, kids!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #56 26.08.08 - 19:05
en kyllä usko että kyllästyisin simpsoneihin katson samoja jaksoja uudestaan ja uudestaan

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #57 30.08.08 - 09:53
Hei voisko joku sanoa sellaisen sivuston mistä saa simpsonit uusimpia tuotantokausia olen ostanut ja 1-10 tuotantokaudet mutta loput [/font]uupuu  :'( :doh:


Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #58 30.08.08 - 12:09
Hei voisko joku sanoa sellaisen sivuston mistä saa simpsonit uusimpia tuotantokausia olen ostanut ja 1-10 tuotantokaudet mutta loput [/font]uupuu  :'( :doh:


Loppuja ei ole vielä julkaistu. Tulevat ajallaan.
Viimeksi muokattu04.10.08 - 11:08 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #59 04.10.08 - 10:03
En ole koskaan kyllästynyt Simpsoneihin sen jälkeen kun näin ne ensimmäisen kerran.