Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84505 kertaa)

moex

Vieras
oletko ikinä kyllästynyt simpsoneihin ja innostunut uudestaan tai jotain vastaavaa???  >:(

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #1 18.09.07 - 18:51
No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.

Enth

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #2 19.09.07 - 16:36
Nojoo, joissain vaiheissa on jäänyt tuo katselu vähemmälle kun olen innostunut jostain muusta TV-sarjasta, mutta olen aina Simpsoneita kuitenkin muistanut ja jossain vaiheissa tämä innostus on mennyt vähän extreemiksi. Mielummin minä Simpsoneita illalla katselen kun kadulla hillun ja ryyppään.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #3 20.09.07 - 15:58
Hyvä kun olen melkein nähny kaikki jaksot, mutta en kyllä kyllästystä lähelläkään ole.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #4 20.09.07 - 16:06
Njaa...
Ehkä joskus keväällä oli silleen että, jos esim. pelasin pleikkaa tms. niin en jaksanut raahautua telkkarin eteen Simppariden alkaessa. No nyt on vähän eri juttu!  :D
Se oli sellaista pientä kyllästystä. Mulla käy lähes kaikkien asioiden kanssa silleen.  ;D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #5 21.09.07 - 08:32
en oo kyllästyny moneen vuoteen!!! :D pienenä en aina jaksanu kattoo ku en ymmärtäny ees mitä ne siellä puhu enkä kerenny lukee tekstejä, no sillon olikin että kateltiin vaan mitä tv ssä tapahtuu :doh:

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #6 22.09.07 - 13:44
kyllästyttää katsoa useasti samoja jaksoja. eipä ole muutenkaan nyt tullut katsottua paljoa simpsoneita, koska en aina muista, koulu vie aikaa tai sitten muistan jakson sen verran hyvin, ettei enää innosta katsoa sitä. joskus kesällä tulee joku vimma katsoa simpsoneita, mutta ei muuten. on niitä jo sen verran katseltu, ettei enää harmita, jos unohtaa yhden jakson katsoa.

mutta ei näihin kuitenkaan voi kyllästyä, vitsit jaksaa naurattaa.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #7 24.09.07 - 16:52
mää en taas pidä niistä vanhoista.. surkee kuva  ;D Ne uudet on paljo parempii idealtakin.. se elokuvaki oli aika tylsä, no ehkä siks ku oon nähny sen 3:sti..

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #8 25.09.07 - 13:31
Never!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #9 25.09.07 - 16:02
mää en taas pidä niistä vanhoista.. surkee kuva  ;D Ne uudet on paljo parempii idealtakin..

niissä vanhemmissa jaksoissa on "vanhempi" kuva, koska piirrustus tavatkin on muuttunut muutaman vuoden aikana ja väritystekniikat yms myös.

olipa nyt pakko päästä aukomaan päätään, että kyllä niissä vanhemmissa jaksoissa oli just ne paremmat ideat, mutta mielipiteensä kullakin. niissä uusissa sitä ideaa taas ei meinaa olla, se on jotenkin sillai väkisin tuotetun näkönen idea.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #10 27.09.07 - 15:16
En ole kyllästynyt oikeastaa

maggie_

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #11 29.09.07 - 11:41
oon mä kerran, mut innostuin uudestaan ;D ;D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #12 29.09.07 - 20:42
Olen jonkin verran kyllästynyt näihin uudempiin jaksoihin, tuntuu, että niitä näkee televisiosta jatkuvasti. Syy on se, että uudemmat jaksot kun eivät mielestäni vain ole yhtä hyviä kuin vaikkapa kausien 3-9 legendaariset jaksot, ideat ovat niin keksimällä keksittyjä...

moex

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #13 02.10.07 - 16:02
musta 17.tuotantokauden jaksot on tylsiä :-\

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #14 07.10.07 - 14:01
oon mä aika monta kertaa mutta innostun ain uuestaa :laugh: ;D :doh:
kun tulee niin tylsiä jaksoja >:(


Lambo:Yhdistin peräkkäiset viestit samaan viesiin.
Viimeksi muokattu16.01.08 - 12:41 Kirjoittaja: Lambo