Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84545 kertaa)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #90 28.12.09 - 20:04
Joskus vielä tulen kyllästymään...  :doh:


Näin puolentoistavuoden jälkeen voin sanoa että en vielä.



Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #91 06.01.10 - 03:25
En!  :) Elämä on ihanaa!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #92 09.01.10 - 18:48
Rehellisesti sanottuna en ole koskaan kyllästynyt Simpsoneihin enkä koskaan kyllästykkään. Vaikka välillä ei huvita oikein katsoa niitä, se ei tarkoita että on kyllästynyt, se tarkoittaa sitä että Simpsonit-buumi on hellittänyt. Ja vaikka ei olisikaan Simpsonit-buumia juuri sillä hetkellä, niin silti jotenkin tekee mieli katsoa joku jakso, joka varmaan on yksi tämän sarjan hyvistä puolista.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #93 21.04.10 - 16:15
Kun olin ihan pieni noin 3v pelkäsin simpsoneita hieman mutta sitten kun opin lukemaan aloin pitämään simpsoneista ja nyt pidän simpsoneista ja taidan olla kaikki tietäväinen simpsoni nörtti.

En ole koskaan kyllästynyt simpsoneihin vaikka jotkut uudet jaksot ovat hieman kalskeita vaikka esimerkiksi 19 kaudella huomaa että taito on vielä tallella.Esm kuolettava mainos kikka,tai love springfieldian style naurattaa paljon.

Omat lempi kauteni ovat 2,5,6,7,8,9,10,11,12,19,20

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #94 09.05.10 - 01:30
Itellä on tässä tullut oikein urakalla pidettyä taukoa tästä foorumista, nyt tuli piipahdettua ihan nopeasti kun muistui mieleen...
Simpsoneita edelleenkin katson(tosin rutkasti vähemmän kuin ennen!), varmaan kerran kahessa viikossa, kun kaikki jaksot tähän mennessä on tullu nähtyä niin nyt vaan odottelee niitä uusia :) Sitten vois taas vanhaan tapaan koittaa tulla tänne foorumille kirjottamaa mielipidettä jaksoista. Kattoo nyt kerkeekö...

Kuinka moni muistaa?

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #95 15.05.10 - 20:46
Kuinka moni muistaa?
Joo, minä muistan ainakin, kun me (minä, Duffman, Patentti, JoulupukkiX, Jsr, Kreach, Lambo ja monet muut) kirjoitettiin täällä. Toivottavasti tämä foorumi heräisi takas vanhaan eloon, niin kuin vuosina 2007-2008 (, vaikka tulin tänne vuoden 2008 kesänä).  :D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #96 17.05.10 - 22:28
Kuinka moni muistaa?
Joo, minä muistan ainakin, kun me (minä, Duffman, Patentti, JoulupukkiX, Jsr, Kreach, Lambo ja monet muut) kirjoitettiin täällä. Toivottavasti tämä foorumi heräisi takas vanhaan eloon, niin kuin vuosina 2007-2008 (, vaikka tulin tänne vuoden 2008 kesänä).  :D
Juu, missäs ne muut nyt oikein on? Täällä vaikuttaa kyllä aika kuolleelta...

Ite voisin koittaa kirjottaa taas vähän enemmän ku vaan kerkeen, koulun kanssa aika tiukkaa. Viimesestä yläastevuodesta 3 viikkoo enää jälel, huh.

Kattoo ny...

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #97 18.05.10 - 21:11
SUOMEKSI: Olen kyllästynyt tällä hetkellä Simpsoneihin aika paljon. Huumori on ihan revitty perseestä, eikä nauruja ole tullut toooooodella pitkään aikaan... En edes muista koska olen viimeksi nauranut Simpsoneissa esiintyneelle vitsille... Sori vaan jos joku foorumin fani haukkuu mut lyttyyn, mun mielipide oli tässä! ::)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #98 19.05.10 - 14:33
^ Itse kirjoittelen tänne silloin tällöin kun löytyy joku sellainen aihe joka on mielestäni mielenkiintoinen ja on jotakin sanottavaa, muutakin kuin että "oli mahtava" -tyylisiä kommentteja, heh. Pääasiassa on nyt mennyt ennemminkin viestien lukemisen puolelle vain kun täällä foorumilla olen, mutta jos jotakin hyviä aiheita tulee eteen niin varmaankin postailen. (:

Itse en ehdi arkipäivisin katselemaan simpsoneita, joten niihin liittyviä juttuja en oikein voi kommentoida, muuten kuin jos muistan tai olen katsonut jakson vastikään itsekseni. Olen kyllä tässä juuri katsonut 16-21 tuotantokausien kaikki jaksot ja eritoten uusin kausi on ollut hivenen erilaisuudellaan mieleeni. En ole siis ainakaan tähän mahtavaan sarjaan kyllästynyt.

No, toivottavasti muutkin jaksavat innostua taas postailemaan! : )
oli hieman off, mutta kyllä se vähän liittyi aiheeseen.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #99 19.05.10 - 19:25
Vähän tosiaan alkaa simpsonit kyllästyttää, mutta aina välillä niitä yhä katson, nyt olen katsonut pari subilta tulevaa uutta jaksoa ja ihan kohtuu hyvältä vaikuttaa yhä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #100 03.01.11 - 17:40
En ole katsonut Simpsoneita useaan kuukauteen ja melkein alkaa unohtaa sen olemassaolon. Subilta tulee uusintana aina vain samat jaksot ja bokseja en viitsi ostaa kun ne samat jaksot pyörii tv:ssä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #101 04.01.11 - 14:20
En ikinä ole kyllästynyt tai tule kyllästymään.
Voin katsoa kaiken uudestaan ja uudestaan, enkä ikinä kyllästy.
Kyllästyjäthän eivät ole todellisia faneja... :D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #102 04.01.11 - 15:08
Kyllästyjäthän eivät ole todellisia faneja... :D
Ja miksiköhän eivät voisi olla? Eivät varmaan kaikki kovimmat fanitkaan jaksa katsella samoja jaksoja montaa kertaa lyhyen ajan sisällä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #103 05.01.11 - 03:12
Kyllästyjäthän eivät ole todellisia faneja... :D
Ja miksiköhän eivät voisi olla? Eivät varmaan kaikki kovimmat fanitkaan jaksa katsella samoja jaksoja montaa kertaa lyhyen ajan sisällä.
Juuri näin. Kyllähän niihin kyllästyy, jos näytetään liian tiuhaan. Siitä vaan yksinkertaisesti lähtee maku.

Itse en ole vieläkään kyllästynyt Keltaiseen Perheeseen. Jaksan aina fanittaa sitä ja katselen välillä ihan hullun määrän jaksoja päivässä. En kuitenkaan viitsi katsoa jaksoja tv:stä, kun ne mainokset ovat lisääntyneet. Katselen mieluiten dvd:ltä ne jaksot, jotka tuntuvat sopivilta.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #104 05.01.11 - 14:38
No, kai minäkin kyllästyisin, jos tulisi aina sama jakso tai kausi televisiosta :)
Olisihan se loppujen lopuksi tylsää, ettei näkisi mitään uutta, vai mitä?
Hyvin puuduttavaa. Onneksi näin ei ole.