Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84675 kertaa)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #75 05.06.09 - 09:41
Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stä

siitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt
No nyt kun muistutit, niin minäkin tuossa kyllästyin kun nyt maikkarilla ja subilla näytetään samoja jaksoja, niin jätän koko maikkarin, kuten tänä perjantaina tulee jakso "Suosikki" ja sama tulee sunnuntaina  :( Mutta en tietenkään jätä tunnuslausettani; 20 kautta kehiin!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #76 20.06.09 - 12:53
Olen kerran,mutta nousee para-aikaa. Olin ruottin laivalla ja ostin sieltä 2 kpl simpsoneiden tk. toinen oli 3 tk, jonka tietenkin katoin heti kotiin päästyäni, harmikseni, kun olin katsonut koko tk:n huomasin, että sama tuottis tulee tv:stä

siitä asti intohimo katsoa joka päivä simpsonit hiipui, mutta on vähän kiinnostus lisääntynyt
No nyt kun muistutit, niin minäkin tuossa kyllästyin kun nyt maikkarilla ja subilla näytetään samoja jaksoja, niin jätän koko maikkarin, kuten tänä perjantaina tulee jakso "Suosikki" ja sama tulee sunnuntaina  :( Mutta en tietenkään jätä tunnuslausettani; 20 kautta kehiin!

Ei kai kestä enää hirveän kauan, että saamme nähdä 20 kauden.  ;D   Olen typeränä katsonut niitä youtubessa mutta odotan myös innolla jaksoja Suomeen.  On  luonnollista, että sarjan suosio laskee koska se on jatkunut jo niin pitkään ja siksi sarja on lähes "loppuun kulutettu" ja yllätyksetön. Mutta aion seurata sitä niin pitkään kun jaksan, enkä vaihda Family guy:hin!  >:( >:(


Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #77 02.07.09 - 18:39
Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #78 03.07.09 - 22:39
Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?  :)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #79 04.07.09 - 09:41
Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?  :)
Ei se niin kauheaa ollut. Ja pystyin korvaaman Simpsonit noilla. Ja ryhdyin siihen, koska olin kyllästynyt vähän Simpsoneihin.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #80 04.07.09 - 18:26
Olin kyllästynyt Simpsoneihin viikko sitten ja sitten tein sopimuksen itseni kanssa, että en katsoisi Simpsoneita viikkoon. Ja pystyin olla katsomatta Simpsoneita viikkoon. Viikon aikana Simpsoneitten sijasta katsoin American Pien ja American Pie 2, Tapahtui Vegasissa ja Lostin 1. Kautta. Nyt jatkan Simpsoneitten katseluta.  ;)

Oliko kauhea viikko? Pystyitkö korvaamaan simpsonit noilla muilla? Miksi ryhdyit siihen?  :)
Ei se niin kauheaa ollut. Ja pystyin korvaaman Simpsonit noilla. Ja ryhdyin siihen, koska olin kyllästynyt vähän Simpsoneihin.

Olit siis periaatteessa riippuvainen Simpsoneista, mutta tylsistynyt, ja yritit vieraantua sarjasta. :) :)   ..  but the Simpsons is still great..or is it?

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #81 01.08.09 - 20:25
On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9.  ;)
Siihen asti katson Frendejä!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #82 05.08.09 - 18:49
On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9.  ;)
Siihen asti katson Frendejä!
Sopimus meni rikki, koska en voinut olla katsomatta The Simpsons Movieta.  :'(

EDIT. Alotin Simpsoneiden  1. Kauden katsomisen tänään.
Viimeksi muokattu06.08.09 - 14:23 Kirjoittaja: Jarnoman

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #83 06.08.09 - 14:13
en ole nyt noin kuukauteen pariin kattonu kunnolla simpsoneita mut nyt päätän että tänään katon simpsonit  ;)!!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #84 18.08.09 - 20:00
On käynyt ilmi, että olen Simpsonitholisti, niin minä olen tehnyt pyhän lupauksen itselleni. Se lupaus on se, että en katso ollenkaan Simpsoneita ennen kuin Simpsoneiden 12. Kausi julkaistaan DVD:lle, joka ilmestyy sopivasti minun syntymäpäivänä eli 18.9.  ;)
Siihen asti katson Frendejä!
jaa moneskohan sadas uusintakerta siinäkin on menossa subilla? ite en oo koskaan kattonut vakinaisesti sitä mutta kaikki jaksot näyttää nähdyiltä.
itellä taisi mennä reilu kuukausi simpsonitta tossa kesällä ku ei paljoo tullu töllöteltyä..

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #85 03.09.09 - 15:37
Minä en kyllä ole kyllästynyt Simpsoneihin näiden 7 vuoden aikana, kun olen seurannut Simpsoneita.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #86 24.10.09 - 18:02
Joo joskus taisi olla pitkäkin aika etten katsonut Simpsoneja DVD:ltä tai TV:stä, mutta nyt taas tulee katsottua päivittäin.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #87 24.10.09 - 22:27
En ole kyllästynyt varsinaisesti Simpsoneihin vaan jaksojen laatuun. Esimerkiksi siinä jaksossa joka matki 24. Tuntui siltä että jakso tehtiin vaan sen takia että siihen tulis ne vieras äänet.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #88 03.11.09 - 18:57
En ole mitenkään varsinaisesti kyllästynyt simpsoneihin, mutta katsoin niitä tässä vähän aikaa sitten niin paljon DVD:ltä, että kiinnostus meni vanhoihin jaksoihin. Veikkaisin, että se kiinnostus syntyy uudelleen kun uudet jaksot alkavat.  ;)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #89 04.11.09 - 02:08
Kerran kyllästyin ihan kunnolla, kun niitä samoja jaksoja näytetään niin monta kertaa.
Mutta sitten yk kerta se taas alkoi rullaamaan uudestaan, ja nyt jaksaa katsella niitä. Minusta se on parhaita animaatio, mitä nykyään tulee tv:stä. Ja juuri äsken aloitin kausien ostamisen, hommasin kuudennen kauden. Tosi hyvä jännä.