Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?

<< < (20/102) > >>

Jarpeez:

--- Lainaus käyttäjältä: Patentti - 09.05.10 - 01:30 ---Kuinka moni muistaa?

--- Lainaus päättyy ---
Joo, minä muistan ainakin, kun me (minä, Duffman, Patentti, JoulupukkiX, Jsr, Kreach, Lambo ja monet muut) kirjoitettiin täällä. Toivottavasti tämä foorumi heräisi takas vanhaan eloon, niin kuin vuosina 2007-2008 (, vaikka tulin tänne vuoden 2008 kesänä).  :D

Patentti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 15.05.10 - 20:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Patentti - 09.05.10 - 01:30 ---Kuinka moni muistaa?

--- Lainaus päättyy ---
Joo, minä muistan ainakin, kun me (minä, Duffman, Patentti, JoulupukkiX, Jsr, Kreach, Lambo ja monet muut) kirjoitettiin täällä. Toivottavasti tämä foorumi heräisi takas vanhaan eloon, niin kuin vuosina 2007-2008 (, vaikka tulin tänne vuoden 2008 kesänä).  :D

--- Lainaus päättyy ---
Juu, missäs ne muut nyt oikein on? Täällä vaikuttaa kyllä aika kuolleelta...

Ite voisin koittaa kirjottaa taas vähän enemmän ku vaan kerkeen, koulun kanssa aika tiukkaa. Viimesestä yläastevuodesta 3 viikkoo enää jälel, huh.

Kattoo ny...

Finnish Simpson:
SUOMEKSI: Olen kyllästynyt tällä hetkellä Simpsoneihin aika paljon. Huumori on ihan revitty perseestä, eikä nauruja ole tullut toooooodella pitkään aikaan... En edes muista koska olen viimeksi nauranut Simpsoneissa esiintyneelle vitsille... Sori vaan jos joku foorumin fani haukkuu mut lyttyyn, mun mielipide oli tässä! ::)

Lambo:
^ Itse kirjoittelen tänne silloin tällöin kun löytyy joku sellainen aihe joka on mielestäni mielenkiintoinen ja on jotakin sanottavaa, muutakin kuin että "oli mahtava" -tyylisiä kommentteja, heh. Pääasiassa on nyt mennyt ennemminkin viestien lukemisen puolelle vain kun täällä foorumilla olen, mutta jos jotakin hyviä aiheita tulee eteen niin varmaankin postailen. (:

Itse en ehdi arkipäivisin katselemaan simpsoneita, joten niihin liittyviä juttuja en oikein voi kommentoida, muuten kuin jos muistan tai olen katsonut jakson vastikään itsekseni. Olen kyllä tässä juuri katsonut 16-21 tuotantokausien kaikki jaksot ja eritoten uusin kausi on ollut hivenen erilaisuudellaan mieleeni. En ole siis ainakaan tähän mahtavaan sarjaan kyllästynyt.

No, toivottavasti muutkin jaksavat innostua taas postailemaan! : )
oli hieman off, mutta kyllä se vähän liittyi aiheeseen.

otto_dude:
Vähän tosiaan alkaa simpsonit kyllästyttää, mutta aina välillä niitä yhä katson, nyt olen katsonut pari subilta tulevaa uutta jaksoa ja ihan kohtuu hyvältä vaikuttaa yhä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta