Lainaus käyttäjältä: Valther - 06.08.08 - 16:34Lainaus käyttäjältä: Jami - 18.09.07 - 18:51No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?Mä ainakin katon yheltä sivustolta, mutta sen nimeä ei saa varmaan mainita tällä foorumilla.. Ja Teeveestäkin tulee välillä.
Lainaus käyttäjältä: Jami - 18.09.07 - 18:51No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?
No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 06.08.08 - 16:46Lainaus käyttäjältä: Valther - 06.08.08 - 16:34Lainaus käyttäjältä: Jami - 18.09.07 - 18:51No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?Mä ainakin katon yheltä sivustolta, mutta sen nimeä ei saa varmaan mainita tällä foorumilla.. Ja Teeveestäkin tulee välillä.Joo, pidetään se warez-keskustelu poissa täältä.
Tietääkö joku onko suomessa näytetty 10. tuotantokautta?
Lainaus käyttäjältä: Valther - 07.08.08 - 17:27Tietääkö joku onko suomessa näytetty 10. tuotantokautta?Minun tietääkseni on näytetty.
Joo, eipä Simpsoneita ole tullut telkasta katsottua pitkään aikaan. Uusimmat jaksot vilkuilen läpi ja dvd:ltä katselen lähes joka päivä, mutta tv:n ääressä on turha kytätä samoja jaksoja, jotka ovat jo dvd:llä.
Hei voisko joku sanoa sellaisen sivuston mistä saa simpsonit uusimpia tuotantokausia olen ostanut ja 1-10 tuotantokaudet mutta loput [/font]uupuu :'(