Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84389 kertaa)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #30 18.01.08 - 22:36
Subtv sais alkaa näyttämään uusia jaksoja.

uudet jaksot näytetään varmaankin mtv3 :lta sitten kun ne saadaan tänne asti. :> subilta tulee vain noita uusintoja.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #31 19.01.08 - 09:46
Kerran olen hiukan kyllästynyt, en katsonut about kuukauteen, mutta sitten on taas lähtenyt rullaamaan!  ;D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #32 19.01.08 - 11:33
Mä oon ite ehkä pari kertaa kyllästynyt,mutta olen aina palannut katsojaksi.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #33 20.01.08 - 15:10
 nyt  on mulla pieni(!!!!) kylästys,  mut pidän vähä taukoo ja sit jatkan taas kattomista.

kevät/talvi masennus iski x)
     Foorumilla kuitenki käyn päivittäin.. eli terveiset kaikille jotka vihaa mua täällä ! :'D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #34 20.01.08 - 20:28
Kerran kyllästyin, mutta sitten aloin kiinnostumaan uudestaan.
Mielestäni tylsiä jaksoja tulee aika harvoin, mutta jotkut ekan tuotantokauden jaksot on kyllä aika tylsiä..
Viimeksi muokattu11.02.08 - 14:56 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #35 05.06.08 - 22:16
En ole ainakaan vielä kyllästynyt, sillä ei ole niin paljon huonoja jaksoja.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #36 06.06.08 - 10:44
Kyllästyin Simpsoneihin (ja samalla tähän foorumiin) noin puoleksi vuodeksi, mutta nyt olen jälleen palannut.

^^ Ja kyllästyin uudestaan. See you later!
Viimeksi muokattu25.06.08 - 18:05 Kirjoittaja: Kreach

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #37 06.06.08 - 13:24
Juuri parasta aikaa on meneillään pienehkö tauko Simpsoneista kun subilta ei jaksa ollenkaan katsoa niitä vanhempia jaksoja.. uudet katson tietenkin kolmoselta.
Pari kertaa on käynyt niin, että ei jaksa katsoa ja olen pitänyt taukoa.  :doh:

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #38 06.06.08 - 16:07
Lähiaikoina en ole päässyt kyllästymään  ;D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #39 16.06.08 - 17:01
Joskus vielä tulen kyllästymään...  :doh:

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #40 16.06.08 - 18:28
Voin puhtaasti ja ylpeästi sanoa, ettei koskaan ole kiinnostus laskenut. Parempaa viihdeohjelmaa saa hakea. Vaikka muutamissa tuotantokausissa ei oo niin kiinnostusta ollu, mutta kyllä niitä kattoo. Eli yritän katsoa aina kun on aikaa ja kun pystyn.

-Rapido

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #41 06.07.08 - 13:36
Olen nähnyt kaikki tuotantokaudet paitsi 19. tuotantokauden loput jaksot, enkä ole kyllästynyt. Kuka voisi kyllästyä Simpsoneihin?

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #42 17.07.08 - 14:26
kyllästyttää katsoa useasti samoja jaksoja. eipä ole muutenkaan nyt tullut katsottua paljoa simpsoneita, koska en aina muista, koulu vie aikaa tai sitten muistan jakson sen verran hyvin, ettei enää innosta katsoa sitä. joskus kesällä tulee joku vimma katsoa simpsoneita, mutta ei muuten. on niitä jo sen verran katseltu, ettei enää harmita, jos unohtaa yhden jakson katsoa.

mutta ei näihin kuitenkaan voi kyllästyä, vitsit jaksaa naurattaa.

Naulan kantaan. Täysin samaa mieltä!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #43 06.08.08 - 16:34
No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.
Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #44 06.08.08 - 16:46
No esim. näiden 18. tuotantokauden huumori on kyllä niin kuivaa! Elokuvassa oltiin saatu hauskuus esiin, mutta tämä on kyllä ihan riman alitus tämä uus tuotantokaus.
Mistä te noita uusia tuotantokausia katsotte? Ootteko ostanu dvd-paketin vai miten ihmeessä?
Mä ainakin katon yheltä sivustolta, mutta sen nimeä ei saa varmaan mainita tällä foorumilla.. Ja Teeveestäkin tulee välillä.