Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84773 kertaa)

moex

Vieras
Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #15 07.10.07 - 14:52
kun tulee niin tylsiä jaksoja >:(
Ei ne tylsiä oo, ainakaan ekalla kerralla.Eri asia on jo 5. kerta

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #16 07.10.07 - 17:18
kun tulee niin tylsiä jaksoja >:(
Ei ne tylsiä oo, ainakaan ekalla kerralla.Eri asia on jo 5. kerta

kyllä ne uudemmat tuppaa olemaan tylsempiä, mutta mielipide asia tämäkin. viideskin katselukerta kyllä tekee jaksosta tylsän.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #17 07.10.07 - 17:23
niin tosin että mulla on sellane lemppari jakso, johon en oo kyllästyny, vaikka katon sen jokapäivä :3

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #18 13.10.07 - 09:30
Joskus on ollut että en oo niinkään paljon kattonu Simpsoneja, mutta sitten taas oon alkanu kattoo. Näitä uusimpia jaksoja ei kato nii innolla kun vanhempia.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #19 13.10.07 - 19:28
Aina välillä sillon kun telkkaristakin tulee samoja jaksoja, joita on katsonut, mutta kyllä kinnostus palaa hetkessä takaisin...

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #20 14.10.07 - 21:16
Ons seurannu simpsoneít vuosia, mut en oo kyllästyny!

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #21 17.10.07 - 10:21
no jooo kyllä kun on kaikki tuotantokuadet 1-10 nii oon katsonut ne niin monta kertaa että alkaa kylästyttään mutta aina jotkut on yhtä hyvii

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #22 19.10.07 - 21:10
Tämän uusimman 19. tuotantokauden jaksot ovat olleet minusta tylsempiä kuin koskaa!
Toivottavasti Treehouse of Horror XVIII olisi hyvä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #23 27.10.07 - 16:11
Ärsyttää kun SubTv kierrättää samoja tuotantokausia. Tulisi joskus eka tuotantokausi, niitä jaksoja en enää muista.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #24 05.12.07 - 19:14
uudet jaksot ovat tylsiä siksi kannattaa katsoo vanhoja jaksoja

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #25 16.01.08 - 12:37
uudet jaksot ovat tylsiä siksi kannattaa katsoo vanhoja jaksoja
Minkä takia uudet jaksot ovat huonoja ja tylsiä? Perustelisitko mielipidettäsi myöskin?


Eipä ole oikein tullut koskaan sellaista tunnetta, että koko ohjelma tuntuu ihan "puulta". Joskus jokin jakso minkä on nähnyt lyhyen ajan sisään useasti saattaa ruveta hieman kyllästyttämään, mutta kyllä niitäkin silti sivusilmällä katsoo.

En ole koskaan kyllästynyt.

Mutta jos joku on kyllästynyt niin sellaista vinkkiä voisin sanoa, että kannattaa pitää pieni tauko simpsoneista ylipäätänsä ohjelmasta. Yleensä pienen tauon jälkeen taas asiat saattavat innostaa, mutta jos silloinkaan ei kiinnosta niin kannattaa miettiä miksi edes seurata sitten koko sarjaa, paitsi silloin jos telkkarista ei muuta tule. : D

Jos uudemmat jaksot ei kiinnosta (jotka osa olivat minusta kyllä hyviä) kannattaa juuri tsekata niitä aikaisempia jaksoja, joko omista DVD tuotantokausi boxeilta tai sitten jos televisiosta tulee.
Viimeksi muokattu16.01.08 - 12:39 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #26 16.01.08 - 13:11
Kun näin The Simpsons Movien, melkein kyllästyin Simpsoneihin. 'Tälläisiäkö tulevat olemaan tulevat jaksot?', ajattelin. Mutta hyvä että elokuvassa oli muutamia hyviä kohtia.. mutta olen pettynyt.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #27 16.01.08 - 19:09
Mun mielestä toi leffa oli ihan hyvä verrattuna sitä edeltäneeseen 18. tuotantokauteen. Mutta valitettavasti uusimmat kaudet vaan eivät ole niin hyviä. 15-16 olivat aivan loistavia, mutta sen jälkeen alkoi taas alamäki.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #28 16.01.08 - 20:12
Subtv sais alkaa näyttämään uusia jaksoja.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #29 16.01.08 - 20:15
Subtv sais alkaa näyttämään uusia jaksoja.
Koko ajanhan niitä uusia jaksoja tulee. 18. tuotantokausi vasta katseltiin maikkarilla läpi ja nyt siellä on 17. tuotantokausi menossa. Ehkä 18. taas sen jälkeen.
Subilta tulee 15. tuotantokauden jaksoja. Ja nopeastihan ne näytetään. Sitä paitsi 15. tuotantokausi on uusimmista kausista parhaita. Mun mielestä nimenomaan niitä uusia tulee tällä hetkellä ihan tarpeeksi.