Kirjoittaja Aihe: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?  (Luettu 84442 kertaa)

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #105 05.05.11 - 12:26
Kyllä sitä kaikkeen aina kyllästyy välillä. Itse en kyllä koskaan katso pelkästään yhtä sarjaa kerralla niin ei kyllästy niin helposti.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #106 14.05.11 - 21:36
Kyllä sitä kaikkeen aina kyllästyy välillä. Itse en kyllä koskaan katso pelkästään yhtä sarjaa kerralla niin ei kyllästy niin helposti.

Minä en kyllästy, on niin helppoa vain katsoa :D

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #107 17.05.11 - 21:29
Ties kuinka mones kevät peräkkäin, olen taas kyllästynyt Simpsoneihin.. Yksi syy saattaa olla että pitää kaikkea koulukiireitä tehrä ja toinen syy että näitä samoja jaksoja näytetään peräkkäin... Viimeisin kevät milloin en ole kyllästynyt Simpsoneihin taitaa olla 2008.. Syitä on monia. Yksi syy 2008 oli se että en ollut näitä vanhempia jaksoja nähnyt, ja katsoin silloin nämä ensimmäisiin kuuluvat jaksot.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #108 18.05.11 - 00:23
Mä taas olen kyllästynyt katsomaan Simpsoneita TV:stä. Mieluummin katson niitä dvd:ltä silloin kuin huvittaa. Sarjaan itseensä en ole kyllästynyt, ainakaan tuotantokausiin 1-10. Kaudet 11-15 kelpaavat myös.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #109 22.06.11 - 10:52
Itse en ole ikinä kunnolla kyllästynyt, mutta joskus kun tv:stä tulee jaksoja jotka olen noin miljoona kertaa nähnyt, eihän niitä jaksa katsoa.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #110 14.05.15 - 20:58
En ole lopettanut ikinä kokonaan katsomista, mutta joskus katsoin vähän vähemmän. Innostuin tässä vähän aikaa sitten enemmän kuin koskaan ennen ja se jatkuu vaan  ;)  :woo:

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #111 15.05.15 - 21:59
Kun viimevuodet Simpsonien suhteen on ollut tälläkin palstalla aikamoista tervanjuontia ja uusien jaksojen haukkumista, niin kysyn muilta jäseniltä, käsi sydämellä että:

Moniko myöntää jättäneensä viimevuosilta uudemmat kaudet katsomatta?

Mä ainakin myönnän että olen vain 1-3 uudempaa jaksoa kattonut, ja noiden kolmen jakson perusteella en oo menettänyt mitään. Jotenkin tuntuu siltä että kaikki on sohvakohtauksesta alkaen ylipitkitettyä pakkopullaa.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #112 15.05.15 - 22:03
En kyllästy varmaa koskaan yleensä katson paljon Simpsoneita paljon esim. viikon ajan joka päivä sitten pidän vähän taukoo ja katson vaan televisiosta

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #113 16.05.15 - 00:54
Näköjään meitä on täällä monta. Itse katsoin melkotarkkaan puolet kaudesta 24 ja sen jälkeen en ole katsonut yhtäkään jaksoa. Katsominen vain jäi jpstain syystä.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #114 16.05.15 - 08:20
Kyllä se pari kautta sitten jäi, vaikka kai tämän sivun ylläpitäjänä pitäisi ihan velvollisuudesta katsoa kaikki jaksot. Toisaalta jos jossain jaksossa tapahtuu jotain mullistavaa tai vaikka uutisoinnin arvoista, siitä kuulee kyllä seuraavana päivänä somessa tai täällä foorumilla.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #115 16.05.15 - 10:56
Minä myönnän, että uusinta jaksoa myöten on kaikki jaksot nähty ja melkein hävettää myöntää. Ettepä tosiaan ole jäänyt mistään paitsi; tutut hahmot toistavat itseään jaksosta toiseen.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #116 16.05.15 - 12:04
Myötäilen Gabboa. Kyllä se uusin jakso tulee aina tarkastettua, vaikka kuinka monta pettymystä olisi tullut putkeen. Toista kertaa ei ole kyllä tullut mitään jaksoa katsottua sitten 16. kauden DVD:ltä löytyvän 23. kauden jakson Holidays of Future-Passed. Ettepä te minunkaan mielestä paljoa menetä, mitä nyt ajoittainen yksi oikein hyvä jakso kymmentä kohti.

Simpsonien katselu on kyllä omalta osalta vähentynyt, mutta en tiedä voidaanko kyllästymisestä puhua, kun kuitenkin jokaisen uuden jakson katsastan ja toisinaan pölyjen pyyhkimisen yhteydessä DVD:ltäkin pari jaksoa katselen.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #117 17.05.15 - 00:29
Viimeisin kausi minkä olen kokonaan katsonut oli 20. Siihen aikaan olin vielä melko aivoton fani. Kunhan ohjelman nimi oli Simpsonit, se riitti.

Tätä uusinta kautta yritin alkaa seuraamaan Suomen telkkarista, mutta jaksoja tulee vähän milloin sattuu. Mieluummin vaan jätän katsomatta kuin kaivelen jotain ohjelmatietoja, ei ne kumminkaan ole sen arvoisia.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #118 14.10.16 - 20:58
Parin viime vuoden aikana en ole enää aktiivisesti seurannut Simpsoneita. Arkisin katson silloin tällöin molemmat jaksot ja sunnuntaisin "katson" sivusilmällä, kun TV on auki ja teen samalla jotain muuta. Uudet jaksot katson netistä silloin, kun huvittaa.

En tiedä mistä johtuu, mutta kaikkeen kyllästyy aikanaan. Nyt viime aikoina jatkoin jopa huvin vuoksi Tapped Outin pelaamista. Tällä hetkellä South Park kiinnostaa enemmän kuin Simpsonit, kun ne näkee kätevästi Viaplayn kautta ja Family Guy Netflixin kautta. Simpsonit-himo voisi palata ennalleen jos ne saisi johonkin hyvään suoratoistopalveluun, kun DVD boksejakaan ei enää julkaista.

Vs: Oletko koskaan kyllästynyt Simpsoneihin?
Vastaus #119 28.05.17 - 02:17
Niin harmillista kuin se nyt onkin, niin en ole vieläkään katsonut yhtäkään jaksoa simpsoneita. Viittaan tällä siis tuohon edelliseen viestiini vuodelta 2015, joka on tuossa ylempänä. Eli kausi 24 jäi kesken ja on edelleen kesken.

En oikein osaa sanoa mitä tapahtui. Seurasin Simpsoneita kuitenkin aktiivisesti ja omistan lähes kaikki tuotantokaudet dvd:nä. Silti en ole nyt kahteen vuoteen katsonut yhtäkään jaksoa. Ehkä katsoin simpsoneita niin paljon, että sain yliannostuksen. Tai toinen vaihtoehto on se, että olen kasvanut yli simpsoneista. Vai voiko niin edes tapahtua? Simpsonienhan pitäisi juuri olla suunnattu aikuisille. Mene ja tiedä, ehkä vielä palaan keltaisen perheen pariin. Täällä foorumillakin kun olen käynyt edelleen lähes päivittäin toteamassa, että tänäänkään ei ole tullut uusia viestejä.

Mutta tiivistettynä siis, että olen kyllästynyt Simpsoneihin, mutta toivottavasti tämä ei ole pysyvää!