Simpsonit > The Simpsons Movie
Elokuvan DVD
Wiilettäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Dr. Nick - 17.10.09 - 08:44 ---Mulla on tuo DvD ja siinä on todella hyvät extrat. Varsinkin se jossa Simpsonit ovat AmerikanIdolssin tuomareina.
--- Lainaus päättyy ---
Nuo Extrat on kyllä mahtava lisäys!
Finnish Simpson:
Joskus tylsinä iltoina olen kattonut kommenttiraidan, en ole laskenut kuinka monesti, mutta ei jää yhteen kertaan. :D
Vince_Simpson:
Hyvä on DVD täytyy myöntää, siitä löytyy monenlaista iloa, kuten jo aiemmin mainitut ekstrat ja kommenttiraidat.
Ekstroista voisin sanoa sen verran, että se Homerin vierailu Jay Lenon ohjelmassa oli hauska, samaten American Idols. Homer oli jälkimmäisessä hauska sarkastisilla kommenteillaan. Lisa oli myös hyvä, hän kun vaikutti ammattitaitoiselta tuomarilta. No, eipä mulla muuta sanottavaa ole tästä julkaisusta. Toivottavasti mielipiteeni kelpasivat.
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Jami - 13.09.07 - 16:42 ---DVD julkaistaan 3.12.2007!
Joten tässä hyvä idea joulupukille. :)
--- Lainaus päättyy ---
Jos oikeen muistan niin DVD tuli minulle 2pv ennemmin postissa, kuuluin johonkin... o.O :D
Bert Sampson:
Enoltani sain muutama vuos takaperin tämän levyn. Hauska elokuva, tosin dubbauksessa toisinaan parantamisen varaa.
Vaikka Bartin ääninäyttelijä olisi englanniksi nainen, ei hänen suomeksi pidä naiselta kuulostaa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta