Kirjoittaja Aihe: Elokuvan DVD  (Luettu 96266 kertaa)

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #45 07.03.09 - 16:30
Mulla on on toi DVD ja siinä on aika paljon kieliä ja tekstityksiä ja hauskoja extroja!

Oon kattonut sen siitä Suomeksikin.


Oletteko muutn koskaan ihan tuotantokausiakin tutkineet ja huomanneet exrtoissa "special languages" tai jotain vstaavaa. Sieltä löytää niin omituisia ja ei n iin tunnettuja kieliä..hauskoja ei sen enempää..

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #46 07.04.09 - 19:21
Elokuvan olen nähnyt vaikka kuinka monta kertaa, mutta omaksi ei ole tullut hankittua. Mitä järkeä ostaa
oma dvd kun voin katsoa sitä vaikka kuinka moneen kertaan sukulaisellani. Ja olen muutenkin jo hieman kyllästynyt tuohon leffaan ::)

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #47 10.04.09 - 16:30
Simpsons movie oli turha tehdä, koska jaksot ovat parempia ja elokuvaan kyllästyi ennen loppua. >:(

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #48 11.04.09 - 11:22
Simpsons movie oli turha tehdä, koska jaksot ovat parempia ja elokuvaan kyllästyi ennen loppua. >:(


Hah! ei kyllä ole totta.. >:(

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #49 16.04.09 - 21:23
Viimeksi muokattu22.06.10 - 15:43 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #50 16.04.09 - 23:39
Lainaus
Hah! ei kyllä ole totta.. >:(
on on :)
Perustele hieman tarkemmin?

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #51 17.04.09 - 14:25
noh, elokuvan juoni oli tylsä (kaikilla mielipiteensä) ja pidän jaksoista huomattavasti enemmän!!

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #52 24.06.09 - 19:55
Kiva on kyllä tää DVD. Ei pätki yhtään eikä muitakaan ongelmia ole.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #53 27.06.09 - 15:17
Ei löydy minulta DVD:tä, mutta kaverilla olen sitä katsonut. No, elokuva oli tietysti ok, mutta ne EXTRAt olivat ehkä suurempi juttu, kun koko leffa oli nähty. Hyvä Dvd-levy kuitenkin.  :) Ei moittimistakaan.

Ja leikattuja kohtia on ollut aina ilo seurata. Pitäähän sitä nähdä, mikä ei elokuvaan kelvannut.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #54 17.10.09 - 08:44
Mulla on tuo DvD ja siinä on todella hyvät extrat. Varsinkin se jossa Simpsonit ovat AmerikanIdolssin tuomareina.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #55 22.06.10 - 14:37
Mulla on tuo DvD ja siinä on todella hyvät extrat. Varsinkin se jossa Simpsonit ovat AmerikanIdolssin tuomareina.

Nuo Extrat on kyllä mahtava lisäys!

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #56 21.07.10 - 05:46
Joskus tylsinä iltoina olen kattonut kommenttiraidan, en ole laskenut kuinka monesti, mutta ei jää yhteen kertaan. :D

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #57 21.07.10 - 15:18
Hyvä on DVD täytyy myöntää, siitä löytyy monenlaista iloa, kuten jo aiemmin mainitut ekstrat ja kommenttiraidat.
Ekstroista voisin sanoa sen verran, että se Homerin vierailu Jay Lenon ohjelmassa oli hauska, samaten American Idols. Homer oli jälkimmäisessä hauska sarkastisilla kommenteillaan. Lisa oli myös hyvä, hän kun vaikutti ammattitaitoiselta tuomarilta. No, eipä mulla muuta sanottavaa ole tästä julkaisusta. Toivottavasti mielipiteeni kelpasivat.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #58 17.08.10 - 19:48
DVD julkaistaan 3.12.2007!
Joten tässä hyvä idea joulupukille. :)
Jos oikeen muistan niin DVD tuli minulle 2pv ennemmin postissa, kuuluin johonkin... o.O  :D

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #59 24.08.12 - 17:23
Enoltani sain muutama vuos takaperin tämän levyn. Hauska elokuva, tosin dubbauksessa toisinaan parantamisen varaa.
Vaikka Bartin ääninäyttelijä olisi englanniksi nainen, ei hänen suomeksi pidä naiselta kuulostaa :D