Simpsonit > The Simpsons Movie
Elokuvan DVD
Bartnes:
Mullapa ei ole vieläkään tota dvd:tä möyr >:( olen kyllä nähnyt sen jo 3 kertaa, mutta tottakai haluan sen kun se on simpson leffa ;)
^Lisa^:
--- Lainaus käyttäjältä: Duffless - 23.10.08 - 16:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jarnoman - 15.08.08 - 19:59 ---Leffa tuli Joulupukilta (Kiitos Joulupukki X). Ja muuten Poistetut kohtaukset oli loistavia. Ja kyllä tuli Movie myös katsottua Elokuva teatterissa.
--- Lainaus päättyy ---
Joo,oli ihan hyvin Bonusmateriaaliin panostettu paras oli kyllä se Simpsonit tuomarina American Idolsissa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Joo mulla on siitä kuvakin
<--
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: Cocooma - 05.12.07 - 09:10 ---Kaikkialta minä löysin salarit paitsi kohtausvalikosta, jossa ei taida olla
--- Lainaus päättyy ---
Löysitkö "Special Features" ---> sieltä niitä commentary ja Directors commentary jutuistakin ne salarit???
määkun en löytäny nii millään. kertoisitko jos löysit
little Wiggy:
Ne Idols- osiot oli sitten hauskoja. Elokuvassa oli muuten ennen kohta jossa se heppu yrittää ja yrittää selittää presidentille eikä tämä ymmärrä. Se oli siis poistettu kohtaus ja oli hyvä että se leikattiin. Kuitenkin oli muutama kohta kuten spiderbig, mutaatio-orava ja Pukin pikku apuri maalaa koppia, eikä sitä olisi pitänyt leikata.. :D
homersexual:
--- Lainaus käyttäjältä: Circus - 27.02.09 - 14:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: little Wiggy - 24.02.09 - 09:55 ---Ne Idols- osiot oli sitten hauskoja. Elokuvassa oli muuten ennen kohta jossa se heppu yrittää ja yrittää selittää presidentille eikä tämä ymmärrä. Se oli siis poistettu kohtaus ja oli hyvä että se leikattiin. Kuitenkin oli muutama kohta kuten spiderbig, mutaatio-orava ja Pukin pikku apuri maalaa koppia, eikä sitä olisi pitänyt leikata.. :D
--- Lainaus päättyy ---
Onko nuo mainitsemasi kohdat Simpson movien extroissa?
--- Lainaus päättyy ---
kyllä! Ekstroistahan se löytyy. kandee kattoa on hyvä varsinkin se Simonin laulu ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta