Kirjoittaja Aihe: Elokuvan DVD  (Luettu 96405 kertaa)

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #30 05.12.07 - 09:10
Normaalien ekstrojen lisäksi itse löysin muutamia salaisia ekstroja, kun menee ensimmäisestä valikosta lisämateriaaleihin ja valitsee jonkin otsikon (ei kommenttiraitoja), esimerkiksi "Special stuff" niin eteen plärähtää lista. Ensimmäisenä valintana on "Play All", mutta sen yläpuolella on tämä Special Stuff -otsikko jota klikkaamalla pääset katselemaan lisää ekstroja.

Kannattaa etsiä tällä menetelmällä kaikki ns. salarit. Esimerkiksi ääni/tekstitysvalikossa pormestari quimblyn vieressä oleva audioteksti on klikattava (jos et ole tekstitys-valikossa), tästä saa hauskan THX-mainoksen joka on täysin ennennäkemätön :) (Kaikkialta minä löysin salarit paitsi kohtausvalikosta, jossa ei taida olla)

(/niin ja jos odottaa aloitus-ikkunassa hetken, niin hämähäkkipossu seikkailee taustalla :) /)

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #31 05.12.07 - 16:45
Cocooma, kiitos vinkeistä. Täytyykin katsoa löysinkö nuo kaikki vai menikö jokin ohi.
(/niin ja jos odottaa aloitus-ikkunassa hetken, niin hämähäkkipossu seikkailee taustalla :) /)
Juu, peräti kahdella eri laulukohdalla, mutta molemmat kohdat ovat siitä hämähäkkipossu laulusta kylläkin (olipa tökerösti selitetty). Homer on juuri ihana, kun se nukkuu siinä. Hauskana lisänä Donitsi tippuukin siitä.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #32 08.12.07 - 16:58
Olin kaupassa ja olen niin halpahuvinen et mua nauratti jo se ku siinä kannessa ei ollu O:n kohalla sitä donitsia tai mitää vaa oli semmone jäki siinä ja homer söi sitä donitsia  ;)

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #33 13.01.08 - 22:01
täytyy kohta katsoa nuo Cocooman löytämät salajutut dvd :ltä ;D

kuitenkin, olin itse vähän pettynyt noihin ekstroihin. olisin toivonut sinne jotain tyyliin elokuvan tekemis vaiheista, ääninäyttelijöiden haastatteluja yms.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #34 06.06.08 - 19:28
Oli aika heikot extrat tällä DVD:llä. Olisi vaikkapa näytetty ääninäyttelijöitä, kun ne tekee niitä ääniä. Ja ei ne salajututkaan ollut mitään erikoisia.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #35 05.07.08 - 15:19
Ostin The Simpsons Movie DVD:n heti julkasupäivänä.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #36 06.07.08 - 22:52
Ostin The Simpsons Movie DVD:n heti julkasupäivänä.
^Jätkällä aika köyhät kommentit. Etkö voisi edes kommentoida DVD:n lisämateriaaleja, ym. sen sijasta kun tulet vain sanomaan, että ostit DVD:n julkaisupäivänä?

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #37 15.08.08 - 19:19
Ihme, en ole jaksanut ostaa Simpson Movieta..
Aina pitää ostaa, mutta en ole vain viitsinyt. pitäisi varmaankiin joskus sekin hankkia, mutta vaikka se kertookin simpsonista, tylsistyn samaan elokuvaan helpommin kuin tavalliseen jaksoon.

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #38 15.08.08 - 19:59
Leffa tuli Joulupukilta (Kiitos Joulupukki X). Ja muuten Poistetut kohtaukset oli loistavia. Ja kyllä tuli Movie myös katsottua Elokuva teatterissa.

Duffless

Vieras
Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #39 23.10.08 - 16:30
Leffa tuli Joulupukilta (Kiitos Joulupukki X). Ja muuten Poistetut kohtaukset oli loistavia. Ja kyllä tuli Movie myös katsottua Elokuva teatterissa.

Joo,oli ihan hyvin Bonusmateriaaliin panostettu paras oli kyllä se Simpsonit tuomarina American Idolsissa.  :)

Bartnes

Vieras
Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #40 20.01.09 - 20:19
Mullapa ei ole vieläkään tota dvd:tä möyr >:( olen kyllä nähnyt sen jo 3 kertaa, mutta tottakai haluan sen kun se on simpson leffa ;)
Viimeksi muokattu21.01.09 - 22:01 Kirjoittaja: Bartnes

^Lisa^

Vieras
Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #41 20.01.09 - 20:27
Leffa tuli Joulupukilta (Kiitos Joulupukki X). Ja muuten Poistetut kohtaukset oli loistavia. Ja kyllä tuli Movie myös katsottua Elokuva teatterissa.

Joo,oli ihan hyvin Bonusmateriaaliin panostettu paras oli kyllä se Simpsonit tuomarina American Idolsissa.  :)


Joo mulla on siitä kuvakin
<--

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #42 01.02.09 - 13:28
Kaikkialta minä löysin salarit paitsi kohtausvalikosta, jossa ei taida olla

Löysitkö "Special Features" ---> sieltä niitä commentary ja Directors commentary jutuistakin ne salarit???
määkun en löytäny nii millään. kertoisitko jos löysit

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #43 24.02.09 - 09:55
Ne Idols- osiot oli sitten hauskoja. Elokuvassa oli muuten ennen kohta jossa se heppu yrittää ja yrittää selittää presidentille eikä tämä ymmärrä. Se oli siis poistettu kohtaus ja oli hyvä että se leikattiin. Kuitenkin oli muutama kohta kuten spiderbig, mutaatio-orava ja Pukin pikku apuri maalaa koppia, eikä sitä olisi pitänyt leikata.. :D

Vs: Elokuvan DVD
Vastaus #44 27.02.09 - 15:55
Ne Idols- osiot oli sitten hauskoja. Elokuvassa oli muuten ennen kohta jossa se heppu yrittää ja yrittää selittää presidentille eikä tämä ymmärrä. Se oli siis poistettu kohtaus ja oli hyvä että se leikattiin. Kuitenkin oli muutama kohta kuten spiderbig, mutaatio-orava ja Pukin pikku apuri maalaa koppia, eikä sitä olisi pitänyt leikata.. :D

Onko nuo mainitsemasi kohdat Simpson movien extroissa?
kyllä! Ekstroistahan se löytyy. kandee kattoa on hyvä varsinkin se Simonin laulu ;D