Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein katsot Simpsoneita?  (Luettu 93612 kertaa)

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #150 11.02.12 - 21:21
katson jo ka päivä niitä kiitos simpsonien perhelle   homerille . margelle.bartille.lisalle ja maggielle  :D
Hyvä että haluat kirjoittaa selvästi, mutta vähemmätkin välilyönnit riittäisi.. + Simpsonit on erisnimi(ä).

Itse tulee katottua joskus, riippuen pyöriikö uusin kausi vai uusinnat. Nyt on kyllä viimeaikoina mennyt suurin osa nyt uusinnoista ja näistä 22. kauden jaksoista, riippuen siitäkin miten ehtii. Ainoa tähänmennessä missatuista 22. kauden jaksoista oli tuo perjantainen "Kauhujen Talo"

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #151 11.02.12 - 22:19
Itselläkin jäi näkemättä tuo Kauhujen Talo. Yleensä en jätä yhtäkään uusintaakaan katsomatta, mutta nyt oli erikois tapaus (Star Wars Ep. I 3D ;D). Onneksi olen tuon jakson nähnyt jo kertaalleen interneteissä ajat sitten.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #152 05.08.12 - 20:35
Itse katon simpsoneita melkein joka yö :D :( :doh:

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #153 05.08.12 - 22:58
Itse katon simpsoneita melkein joka yö :D :( :doh:
.. ja?

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #154 08.08.12 - 00:32
itelläni on kulunut luvattoman pitkä aika siitä, kun viimeksi katseli "Keltaista Pehettä". Muunlainen dvd-viihde (elokuvat) on kiinnostanut enemmän. Täytyykin korjata tämä vääryys pian ja katella kaikki itelläni olevat jaksot läpi, kenties sitten olisi enemmän sanottavaa.

Joskus vaan tulee helposti unohdettua, että on sellainenkin sarja kuin Simpsonit. :D

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #155 10.02.13 - 10:55
Joka viikonloppu tulee katsottua joku tuotantokausi läpi ja joskus kaksikin.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #156 16.04.13 - 02:02
Katson nykyään Simpsoneita vain DVD:ltä, digiboksiin en ole koskenut moneen viikkoon. Sanoisin nyt kuitenkin, että pari kolme jaksoa viikossa tulee katsottua, lähinnä fiiliksen mukaan. :)

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #157 19.04.13 - 22:50
Katson nykyään Simpsoneita vain DVD:ltä, digiboksiin en ole koskenut moneen viikkoon. Sanoisin nyt kuitenkin, että pari kolme jaksoa viikossa tulee katsottua, lähinnä fiiliksen mukaan. :)

Minulla taas tuo innostus katsella Simpsoneita vaihtelee rajustikin. Joskus tulee katsottua 2-3 jaksoa, joskus 4-5 ja jos oikein kunnolla innostun, katson kuusikin jaksoa kerralla. Valitettavasti nyt on taas ollut pitkää taukoa, joten pitää taas aloittaa uusi maratooni. Kahdeksas kausi kiinnostaa nyt eniten, siinä on todella hyviä jaksoja.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #158 17.06.13 - 18:44
Pyrin katsomaan mahdollisimman usein, jos on uudet jaksot kyseessä. Jos tulee uusintoja katson yleensä jakson puolikkaan, ja lopetan kun mainoskatko alkaa. Tosin bokseja katson lähes joka päivä. Viikonloppuisin voin katsoa jopa 7 jaksoa kerralla, mutta arkipäivisin 1-3 jaksoa.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #159 24.06.13 - 13:10
Viime aikoina Simpsoneitten katsominen on jäänyt todella vähälle, mutta nyt kesäloman aikaan katsoin 15. tuotantokauden kahdessa päivässä. Sateisina päivinä on ihan mukavaa katsella välillä sarjaa jota on katsonut yli 10 vuotta. Viikon päästä kun työt jatkuu niin varmasti Simpsoneitten katsominen jää taas vähemmälle.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #160 25.06.13 - 15:19
Eihän telkkarista muuta katsomisen arvoista tule kuin Simpsonit, yritän katsoa Simpsoneita aina kun ne televisiosta tulevat. VHS kaseteilla on vanhoja jaksoja ne on tullut katsottua niin monta kertaa, ettei niitä tarvitse enää katsoa.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #161 10.07.13 - 18:05
Moneskohan meikäläisen comeback tälle foorumille tämäkin jo on?

Itsellä on vähentynyt tuo Simpsoneiden katselu jopa muutamaan kymmeneen jaksoon vuodessa (ellei maratoneja lasketa, silloin tulee istuttua TV:n ääressä vaikka olisi nähnyt ne jaksot jo moneen kertaan) syynä se, että yleensä unohdan katsoa ne, ei jaksa/huvita, tai sitten on vain parempaa tekemistä juuri silloin. DVDitäkin minulla on monta, mutta nekin ovat vaan jääneet taka-alalle. Pitäisköhän alkaa katsoa vähän useammin vaikka katsomalla joka ilta molemmat telkkujaksot :D

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #162 10.07.13 - 18:26
Moneskohan meikäläisen comeback tälle foorumille tämäkin jo on?

Samapa tuo, mutta tervetuloa :D

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #163 11.07.13 - 07:28
Pitäisköhän alkaa katsoa vähän useammin vaikka katsomalla joka ilta molemmat telkkujaksot :D

Ihan kelpo ehdotus, mikäli sietää mainoksia. :) Itse taas en ole katsonut Simpsoneja kunnolla vähään aikaan, jos neljää jaksoa Kadonneen jääkaapin metsästäjät DVD:ltä ei lasketa. Nyt olisi taas tarkoitus ottaa vahinko takaisin ja alkaa pyörittämään noita DVD:eitä oikein urakalla. Mielenkiintoa kun olisi.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #164 12.07.13 - 13:26
Itselläni on Boksit 1-5 ja niitä katselen milteinpä joka ilta. Lisäksi katson myös telkkari jakson... Olisi tarkoitu sostaa lisää noita bokseja.