Kirjoittaja Aihe: Kuinka usein katsot Simpsoneita?  (Luettu 93500 kertaa)

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #105 02.09.09 - 18:01
Minä kyllä pyrin katsomaan Simpsonit aina silloin, kun niitä tulee telkkarista, ellei ole mitään muita menoja siihen aikaan. Joskus myös katselen niitä DVD:ltä.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #106 27.09.09 - 10:46
Lähes päivittäin katson simpsonit subin kanavalta ja sen lisäksi ruotsin tv6 tulee kans 2 jaksoa simpsoneita (plus 2 edellisen päivän uusintaa) Eli saatan katsoa 1-5 jaksoa päivässä :)

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #107 01.10.09 - 16:03
Tällä hetkellä en katso simpsoneita läheskään joka ilta koska ole nähnyt 7 Tuotantokauden jaksot niin monta kertaa odotan vaan että 20 tuotantokauden jaksot alkavat

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #108 03.10.09 - 19:22
Itse katson aina simpsoneita, kun tulee. Joskus ei kyllä kerkeä, esimerkiksi kun olen matkoilla tai jossain muualla. :(

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #109 14.10.09 - 15:20
Tällä hetkellä katson Simpsoneita harmillisen harvoin ja katseluni perustuukin lähinnä omaan aktiivisuuteen vapaa-ajalla tuotantokausi boxien kautta. Olen töissä aina kun sarja tulee eetterin puolelta, joten joudun floppaamaan kaikki jaksot sitten sen takia. No, jos uudet jaksot tulevat silloin, kun olen töissä niin pakko kyllä alkaa nauhoittamaan sitten jo.

Lähinnä viikonloppuisin sunnuntain yksi jakso on tullut katsottua, mutta ei taida sitäkään enää sitten kohta tulla jos enää edes tuleekaan.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #110 16.10.09 - 16:07
Itse katson Simpsoneita silloin kun vain pystyy, yleensä arkipäivisin mutta joskus jopa viikonloppuisin.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #111 24.10.09 - 18:00
Joka arkipäivä SUBIN uusinnat tulee katsottua ja ja sitten DVD:ltä tuotantokausia.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #112 31.10.09 - 21:22
Todella usein, kotoa kun löytyy kaudet 1-11. Jokaisen jakson niistä olen katsonut, moneen kertaan.
En tosin katso TV:stä niitä kuin harvoin. Uusinnat eivät minua pahemmin kiinnosta.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #113 26.11.09 - 19:22
No mää katon yleensä tv:stä tulevat jaksot :o mut DVD:ltä joskus vaa ;)

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #114 26.11.09 - 19:33
Katson simpsoneita joka arkipäivä, mutta viikonloppuisin en ikinä muista :(

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #115 27.11.09 - 18:43
KAtson aika lailla joka päivä kun subilta tulee klo 20.30 Ilove simpsons
Itselläni on 2 tai 4 simpsonit dvd boksia jotka on tuotanto kausia.
Ja sitten on niitä missä on vain jaksoja.

Melkein joka päivä on tullut katsottua ja jos ei tv:stä tule niin katoson digi boksilta :>

Ja hitsi ku viikonloppuisin ei enään tule >:(
Menee HERMO!!!!!! Saisivat laittaa jaksoja tulemaan  :D

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #116 29.11.09 - 16:22
Simsponit kuuluvat lähes jokapäivä iltarutiiniini. Joka päivä, kun olen kotona, ja suinkaan muistan, niin katson kyllä Simsonit, arkipäivisin. Aikakin on juuri sopiva. Ennen katsoin aina viikonloppuisin, mutta enää kun ei silloin tule, niin en tietenkään. Ennen kun tuli perjantaina tuplajakso, niin viikossa tuli katottua lähemmäs neljä tuntia simpsoneita.

Joulupäivänä taitaa tulla Simsponit-maraton. Olisiko ollut 4-6 tuntia putkeen, Subilta Simsponeita. Tulee telkkarille kuumat oltavat sinä päivänä. ;)

Itse en noita Simpsonit-DVD-bokseja omista, mutta aikalailla kaikki jaksot mitä muutaman vuoden sisällä on näytetty, on tullut katsottua. Minun Simpsoneiden katselu on arkipäivinä ainakin jokapäiväistä.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #117 03.12.09 - 18:01
Yleensä joka päivä tulee katsottua subilta (paitsi viikonloppuisin, jolloin katson tuotantokausia) ;D

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #118 28.12.09 - 16:22
Yleensä joka päivä pari jaksoa DVD:ltä.

Vs: Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Vastaus #119 28.12.09 - 21:29
Nyt mä käytän aikaa kahteen TV-sarjaan Simpsoneihin ja Frendeihin eli noin pari viikkoo kuukaudessa ole Simpsoneiden vallassa.  :)