Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: tuomas.syrja - 11.02.12 - 19:58 ---katson jo ka päivä niitä kiitos simpsonien perhelle homerille . margelle.bartille.lisalle ja maggielle :D
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä että haluat kirjoittaa selvästi, mutta vähemmätkin välilyönnit riittäisi.. + Simpsonit on erisnimi(ä).
Itse tulee katottua joskus, riippuen pyöriikö uusin kausi vai uusinnat. Nyt on kyllä viimeaikoina mennyt suurin osa nyt uusinnoista ja näistä 22. kauden jaksoista, riippuen siitäkin miten ehtii. Ainoa tähänmennessä missatuista 22. kauden jaksoista oli tuo perjantainen "Kauhujen Talo"
Mr. X:
Itselläkin jäi näkemättä tuo Kauhujen Talo. Yleensä en jätä yhtäkään uusintaakaan katsomatta, mutta nyt oli erikois tapaus (Star Wars Ep. I 3D ;D). Onneksi olen tuon jakson nähnyt jo kertaalleen interneteissä ajat sitten.
jimi381simpson:
Itse katon simpsoneita melkein joka yö :D :( :doh:
Finnish Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: jimi381simpson - 05.08.12 - 20:35 ---Itse katon simpsoneita melkein joka yö :D :( :doh:
--- Lainaus päättyy ---
.. ja?
Vince_Simpson:
itelläni on kulunut luvattoman pitkä aika siitä, kun viimeksi katseli "Keltaista Pehettä". Muunlainen dvd-viihde (elokuvat) on kiinnostanut enemmän. Täytyykin korjata tämä vääryys pian ja katella kaikki itelläni olevat jaksot läpi, kenties sitten olisi enemmän sanottavaa.
Joskus vaan tulee helposti unohdettua, että on sellainenkin sarja kuin Simpsonit. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta