Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Kuinka usein katsot Simpsoneita?

<< < (24/123) > >>

Örkki97:
KAtson aika lailla joka päivä kun subilta tulee klo 20.30 Ilove simpsons
Itselläni on 2 tai 4 simpsonit dvd boksia jotka on tuotanto kausia.
Ja sitten on niitä missä on vain jaksoja.

Melkein joka päivä on tullut katsottua ja jos ei tv:stä tule niin katoson digi boksilta :>

Ja hitsi ku viikonloppuisin ei enään tule >:(
Menee HERMO!!!!!! Saisivat laittaa jaksoja tulemaan  :D

Barthullu97:
Simsponit kuuluvat lähes jokapäivä iltarutiiniini. Joka päivä, kun olen kotona, ja suinkaan muistan, niin katson kyllä Simsonit, arkipäivisin. Aikakin on juuri sopiva. Ennen katsoin aina viikonloppuisin, mutta enää kun ei silloin tule, niin en tietenkään. Ennen kun tuli perjantaina tuplajakso, niin viikossa tuli katottua lähemmäs neljä tuntia simpsoneita.

Joulupäivänä taitaa tulla Simsponit-maraton. Olisiko ollut 4-6 tuntia putkeen, Subilta Simsponeita. Tulee telkkarille kuumat oltavat sinä päivänä. ;)

Itse en noita Simpsonit-DVD-bokseja omista, mutta aikalailla kaikki jaksot mitä muutaman vuoden sisällä on näytetty, on tullut katsottua. Minun Simpsoneiden katselu on arkipäivinä ainakin jokapäiväistä.

zeepra:
Yleensä joka päivä tulee katsottua subilta (paitsi viikonloppuisin, jolloin katson tuotantokausia) ;D

zimazuma:
Yleensä joka päivä pari jaksoa DVD:ltä.

Jarpeez:
Nyt mä käytän aikaa kahteen TV-sarjaan Simpsoneihin ja Frendeihin eli noin pari viikkoo kuukaudessa ole Simpsoneiden vallassa.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta