Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu
Kuinka usein katsot Simpsoneita?
Homer Simpson:
Minä kyllä pyrin katsomaan Simpsonit aina silloin, kun niitä tulee telkkarista, ellei ole mitään muita menoja siihen aikaan. Joskus myös katselen niitä DVD:ltä.
sampson:
Lähes päivittäin katson simpsonit subin kanavalta ja sen lisäksi ruotsin tv6 tulee kans 2 jaksoa simpsoneita (plus 2 edellisen päivän uusintaa) Eli saatan katsoa 1-5 jaksoa päivässä :)
Dr. Nick:
Tällä hetkellä en katso simpsoneita läheskään joka ilta koska ole nähnyt 7 Tuotantokauden jaksot niin monta kertaa odotan vaan että 20 tuotantokauden jaksot alkavat
superkoira123:
Itse katson aina simpsoneita, kun tulee. Joskus ei kyllä kerkeä, esimerkiksi kun olen matkoilla tai jossain muualla. :(
Lambo:
Tällä hetkellä katson Simpsoneita harmillisen harvoin ja katseluni perustuukin lähinnä omaan aktiivisuuteen vapaa-ajalla tuotantokausi boxien kautta. Olen töissä aina kun sarja tulee eetterin puolelta, joten joudun floppaamaan kaikki jaksot sitten sen takia. No, jos uudet jaksot tulevat silloin, kun olen töissä niin pakko kyllä alkaa nauhoittamaan sitten jo.
Lähinnä viikonloppuisin sunnuntain yksi jakso on tullut katsottua, mutta ei taida sitäkään enää sitten kohta tulla jos enää edes tuleekaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta