Kirjoittaja Aihe: Simpsonit laulavat  (Luettu 87579 kertaa)

Bartnes

Vieras
Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #90 17.01.09 - 18:51
Tykkään siitä monorail laulusta paljon kun springfieldiin saapuu eräs kauppamies joka tarjoaa springfieldille mahdollisuutta sijoittaa rahat sellaiseen ilmajunaan ns. Kaikki springfieldissä alkavat hokea laulua monorail! tykkään siitä, koska se on niin  mukaansa tempaava ja jää soimaan päähän minulle ainakin :laugh: Ja se on myös mukavaa kun kaikki laulavat yhdessä.

Everybody Hates Flanders ja Who needs the Kwik-E-Mart

Tuosta tykkään myös paljon kun Flanders ei edes tajua että kaikki laulavat hänestä ::)
Viimeksi muokattu17.01.09 - 19:31 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #91 16.02.09 - 12:16
Kyllä Mama Took Those Batteries on kova biisi. Harmi vain että on niin lyhyt. Hyvin jääpii päähän tuo biisi.
Tuo on kyllä huippu laulu! rytmi on mainio ja sitten se huuliharppu sopii lauluun mahtavasti,jalka myös. Homerin ääni on kans hauskan kuulone
America - toiseksi paras laulu jota simpsoneissa olen kuullut
Monorail - jää päähän soimaan, eikä niin kauheen hyväkään laulu ole
See my west - iha hyvä laulu vaikka en tykkääkkään eläinten tappamisesta
My kitty died - aika surullinen laulu tavallansa
Baby on Board - tosi hyvä ja niinkuin Duffless sanoi jää päähän soimaan
Dr.Zaius - ei pahemmin sanottavaa mutta aika hyvä
Mr.Blow rap - Erinomaisen hauska biisi
Mr blow jingle - jää päähän soimaan vähäks aikaa
Everybody hates Flanders - kelpo hyvä laulu
Who needs the Kwik-E-Mart - kelpo hyvä, jää päähän soimaan
Nedin laulama värilaulu kun löytää oman levynsä Simpsonien kirpparilta
Lurleen laulut on parhaita
Union Strike Song
Ettikää Youtubesta Lucy6578
E:viestiä muokattu
Viimeksi muokattu15.07.09 - 21:45 Kirjoittaja: homersexual

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #92 08.05.09 - 21:43
Baby on board, se Lisan laulu comegatsheraroundchidlren(joo en ole varma kirjoitus tavasta tossa),
who needs the Kwik-E-Mart, everybody hates Flanders ja monorail laulut on jäänyt eniten mieleen ja kaikista olen pitänyt. Etenkin
monorail laulusta, koska jää eniten soimaan päähän inhottavasti.

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #93 10.05.09 - 13:12
Monorail on paras laulu, koska siinä on hauskat sanat, hyvä sävel ja se jää soimaan päähän.  :doh:

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #94 14.07.09 - 17:17
Tekijät ovat myös valinneet tunnettuja lauluja ja sävelmiä ja sanoittaneet ne uudelleen, kuten nyt vaikka, O.C:sta tunnusmusiikin ja hauskan halloween jakson Baby got backin kappaleen:
"I like eat fats and I Can't lie.."

Ja tietenkin ovat keksineet itse loistavia viisuja, kuten Mr.Burnsin "See my vest"

 No itse pidän eniten lauluista: Canyonero,
Who Needs the Kwik-E-Mart?, We do!, Always my dad.. ja moni muukin.

Hauska pikkulaulu on mielestäni Homerin auton pesu laulu: 
          "I'm cleaning my car...
          some blood is mine,
           but some is not."

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #95 17.10.09 - 21:15
Ja tietenkin ovat keksineet itse loistavia viisuja, kuten Mr.Burnsin "See my vest"

Tuokin tosin menee melodian osalta niin läheltä kuin laki suinkin sallii esikuvaansa eli Disneyn "" -biisiä.

Vertailun vuoksi: ""

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #96 19.11.09 - 15:11
Ei mulle tuu upeeta biisiä mieleen kuin jazzman, joka on todella hyvä jazzmainen kappale. Sitä on kiva kuunnella. Lisan ääni on siinä aika hieno.

Sit sekin oli ihan ok, kun Bart ja Lisa laulavat Saija Bobbasen kanssa siivotessan huoneitaan.

Ja sekin Homer The Great -jakson laulu aika hyvä. Ainakin sen parissa viihtyy.

On niitä varmasti paljon parempiakin olemassa.


Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #98 27.02.12 - 21:37
Ehdottomasti paras kappale on Lisa's Protest Song jaksossa 'Lisan hammastuet'. Yeardley Smithin laulusuoritus saa vieläkin selkäpiini kananlihalle, hyvässä mielessä tietenkin. Sävel on loistava ja toimii hyvin akustisen kitaran säestyksellä. Myös Smithin lakonin laulu täydentää kuunteluelämystä. Olen tykästynyt tähän biisiin jopa niin paljon, että olen jopa tehnyt siitä suomenkielisen version, eri aiheesta tosin...

Tuo nyt on siis paras Simpsons-biisi, hauskinta sen sijaan on vaikea valita. Tottakai ne toimivat paremmin alkuperäiskielellä ja siksi onkin tuskallista yrittää seurata suomennosta ja samalla alkuperäistekstiä ja yrittää löytää siitä vielä kaikki vitsit.

Hauska ja hieno biisi oli myös tuossa 'Luovuuden lähteillä'-jaksossa, missä Lisa on siellä taideleirillä.

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #99 01.03.12 - 14:20
Ehdottomasti paras kappale on Lisa's Protest Song jaksossa 'Lisan hammastuet'. Yeardley Smithin laulusuoritus saa vieläkin selkäpiini kananlihalle, hyvässä mielessä tietenkin. Sävel on loistava ja toimii hyvin akustisen kitaran säestyksellä. Myös Smithin lakonin laulu täydentää kuunteluelämystä. Olen tykästynyt tähän biisiin jopa niin paljon, että olen jopa tehnyt siitä suomenkielisen version, eri aiheesta tosin...

Tuo samainen laulu minunkin suosikkeja, todella hieno esitys Smtihtiltä. Hän lauloi laulu kappaleelle uskollisesti. Ja se akustinen sovitus sopii siihen aukottomasti. Ahdottomasti parhaita lauluja Simpsoneissa. Tosin ei mulle tulee mieleen kuin tämä ja Mono Rail. Saattaa olla tuo Protestilaulu on mielestäni paras. Siinä on sentään sanomaa, mutta Mono railissa on enimmäkseen vaan iskevää hokemista. On se silti ihan hauskakin.

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #100 01.03.12 - 16:24
Mun mielestä taas tuo Lisan laulu on hyvin ärsyttävä. En tiiä mikä siinä on mutta itse kelaan aina ohi.

Paras laulu on se Kivenhakkaajien laulu hands down. Jos kuuluisin kouluni oppilaskunnan hallitukseen niin pakottaisin kaikki laulamaan tämän joka kokouksen alussa muutetuilla sanoilla. :) Jää päähän soimaan moneksi päiväksi jos kerran kuuntelee.

Tottakai ne toimivat paremmin alkuperäiskielellä ja siksi onkin tuskallista yrittää seurata suomennosta ja samalla alkuperäistekstiä ja yrittää löytää siitä vielä kaikki vitsit.
Suomennetaanko TV:ssä Simpsoneiden kaikki laulut? Joissakin englanninkielisissä (jopa lasten)ohjelmissa tekstitys loppuu kuin seinään kun joku vähän suutaan aukaisee laulamaan.
Viimeksi muokattu04.03.12 - 12:30 Kirjoittaja: alappi

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #101 01.03.12 - 16:28
Tottakai ne toimivat paremmin alkuperäiskielellä ja siksi onkin tuskallista yrittää seurata suomennosta ja samalla alkuperäistekstiä ja yrittää löytää siitä vielä kaikki vitsit.
Suomennetaanko TV:ssä Simpsoneiden kaikki laulut? Joissakin englanninkielisissä (jopa lasten)ohjelmissa tekstitys loppuu kuin seinään kun joku vähän suutaan aukaisee laulamaan.

Minusta ne on kaikki suomennettu. Siinä pitää aina tehdä valinta, seuraako tottumuksesta tekstitystä vai kuunteleeko englanninkielisiä sanoja. Ilman muuta kannattaa vain kuunnella, jos suinkin osaa englantia tarpeeksi. Simpsonien kaltaisessa ohjelmassa tekstitys ei yksinkertaisesti voi tehdä oikeutta alkuperäisille vitseille.

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #102 03.03.12 - 19:39
Siis Do the Bartman on 90-luvun alussa Simpsonit-levylle tehty biisi, jonka säveltämisessä oli mukana Michael Jackson. Lisää löytyy netistä, ja keskustelu jatkuu täällä: http://simpsonit.org/keskustelupalsta/index.php/topic,190
Okei, kiitti tierosta. Vaikeaa oli mennä sanomaan kun en tuota tuolloin radiosta kuullut ja mä en ihan virkeimmilläni ollut kahrentoista aikaan yöllä. Ja ot loppuu mun osalta tähän.

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #103 07.03.12 - 16:42
Onks se Do The Bartman mahdollisesti joku räp-kappale? Muistaakseni kuulin sellaisen toisen tuotantokauden extroista, mutta en muista oliko se tuo. Ainakin sillä oli hieno musavideo.

Olis hääviä saada se levy, missä tuo on. Mutta ei sitä kai saa enää mistään.

Vs: Simpsonit laulavat
Vastaus #104 07.03.12 - 17:18
Onks se Do The Bartman mahdollisesti joku räp-kappale? Muistaakseni kuulin sellaisen toisen tuotantokauden extroista, mutta en muista oliko se tuo. Ainakin sillä oli hieno musavideo.

Olis hääviä saada se levy, missä tuo on. Mutta ei sitä kai saa enää mistään.

Se on räppibiisi The Simpsons Sing the Blues -nimiseltä hittilevyltä. Kyllä sitä vielä löytää helposti Suomestakin, käytettynä tietty. En kyllä tuon biisin perusteella suosittele hankkimaan.