Kirjoittaja Aihe: Margen hiukset  (Luettu 48799 kertaa)

Vs: Margen hiukset
Vastaus #15 02.09.07 - 01:39
Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.

näinpä. se riippuu varmasti piirtäjistä millainen sinisen sävy Margen hiuksissa on. kunhan se väri ja malli vaan pysyy samana, niin on hyvä.

ei kai se piirtäjästä riipu, kun jakot väritetään jsssain muualla vai? . olenko oikeassa?  ???
Mielestäni ainakin riippuu, tiedä sitten.

Vs: Margen hiukset
Vastaus #16 02.09.07 - 23:48
no jaa ^^ ne piirtäjäthän vaan piirtää ne ja jossain kiinassa tyypit värittää mut ihan sama :D oma mielipiteeni on ettei piirtäjät väritä margen hiuksia itse... ^^

mutta eikö vaan että margella on aika hauskan venyvä mekko :D hahhaaa :'D

Vs: Margen hiukset
Vastaus #17 04.09.07 - 16:29
Mulle se on kyllä käytännössä ihan sama, kunhan hiukset pysyvät tuon mallisina.
Jep

Eihän Marge olisi enää mtiään, jos hiukset eivät pysyisi tuollaisina. Se on Margen tavaramerkki.  ;D


Jaa no kaikilla on oma mielipide asiasta

Vs: Margen hiukset
Vastaus #18 04.09.07 - 17:25
vähänkö olisi siistit sellaset hiukset kaupungilla :D vois päästä johonkin lehteen tai jotain" kaupungilla hillui hullu"

Juu, varmaan Iltalehden Hullu-maailma palstalle  ;D
Varmaan jotain Syksyn ja koulun alkamisen tuottamiasivuvaikutuksia :)

moex

Vieras
Vs: Margen hiukset
Vastaus #19 18.09.07 - 16:25
se riippuu selvastikin piirtäjästä :P

moex

Vieras
Vs: Margen hiukset
Vastaus #20 18.09.07 - 16:29
värillä ei niin välii, kunhan ne on pystyssä :angel:

maggie_

Vieras
Vs: Margen hiukset
Vastaus #21 30.09.07 - 11:55
tummemmat on paremmat ;D :D

Vs: Margen hiukset
Vastaus #22 07.10.07 - 11:03
Roikkuvina margen hiukset ovat nätimmät ;D

Vs: Margen hiukset
Vastaus #23 07.10.07 - 14:04
eikö se jo voi vaihtaa värii vaikka punaseks :o

Vs: Margen hiukset
Vastaus #24 07.10.07 - 17:41
eikö se jo voi vaihtaa värii vaikka punaseks :o

jaa..minusta näyttäis ihan hirveelle punast hiukset sillä  :-X

Vs: Margen hiukset
Vastaus #25 16.01.08 - 10:42
Sori hieman aiheen nostatus, mutta kun ei nyt ole muuta tekemistä atk tunnilla. >.>

Itse pidän kaikista eniten Margen tämän hetkisistä hiuksista, kuin aikaisemmasta paljon tummeman sinisistä. Tällä hetkellä ovat mielestäni hieman vaaleampi, kuin ennen. Väritys mielestäni sopii jotenkin enemmän, toki tähän vaikuttaa juuri pääosin grafiikan parantuminen vuosien varrella, mutta kumminkin parempi näin.

Margen hiukset ovat myöskin olleet monessa jaksossa hieman eri tavalla esillä, jotka vitsi yleensä muuten usein naurattavatkin. Esim. Margen hiukset ovat laajemmat, kuin miltä näyttävät sillä eräässä jaksossahan Marge ottaa rahasäästöjen purkin hiuksistaan pois, "salainen piilopaikka".  MArgen hiusten tervehdyttyä normaaleiksi, ne kantavat jopa päivänvarjoa, joka on aika hyvin. : D

Tosin se on minusta ihan hauskaakin erillaista katsottavaa missä Margen hiukset ovat auki, kuten Margen nuoruudessa tai viellä hieman lyhyet, kuten Bartin syntymän aikaan.

Margen hiuksilla on osittain aika hauskan suurikin osa tehty simpsoneihin, mutta ovatpahan ne kyllä paljon hienommat, kuin perus normaalit.
Viimeksi muokattu16.01.08 - 10:58 Kirjoittaja: Lambo

Vs: Margen hiukset
Vastaus #26 16.01.08 - 13:14
Eikös se ole melkein sama, ovatko ne vaalean- vai tummansiniset, kunhan ne on edes siniset ja Marge pysyy samana? Itse en paljoa kiinnitä tähän asiaan huomiota, enkä ymmärrä mitä väliä sillä on. Mutta jokaisella omat mielipiteet.. ;) Älkää dissatko.

Vs: Margen hiukset
Vastaus #27 16.01.08 - 14:55
Eikös se ole melkein sama, ovatko ne vaalean- vai tummansiniset, kunhan ne on edes siniset ja Marge pysyy samana? Itse en paljoa kiinnitä tähän asiaan huomiota, enkä ymmärrä mitä väliä sillä on. Mutta jokaisella omat mielipiteet.. ;) Älkää dissatko.
Totta, joskus on vain mukava mietiskellä hieman turhempiakin seikkoja. : D
Ei kaikki aina tarvitse niin "merkittävää" pohdintaa olla, mielipiteiden vaihtelua tämä vain.

Sinun komentista sen verran, että se on totta kunhan ne ovat siniset ja Marge pysyy,
niin sekin on tietenkin hyvä juttu. (;

Vs: Margen hiukset
Vastaus #28 23.01.08 - 19:53
ne taivaan siniset ois paremmat!
Viimeksi muokattu23.01.08 - 20:51 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Margen hiukset
Vastaus #29 21.02.08 - 14:46
Kyllä ne vaalean siniset hiukset on paremmat!