Simpsonit > Muu Simpsonit-aiheinen

Simpsonit.orgin kyselyjen tuloksia

<< < (13/42) > >>

Monorail:

--- Lainaus käyttäjältä: Bartholomew Jo-Jo Simpson - 04.05.09 - 15:53 ---Joo itse vastasin ääninäyttelystä, koska jotenkin se tekee niin mukavan olon kun katsoo Simpsoneita ja ääninäyttely on
tehty huolela :) Tottakai nuo muutkin seikat on mukavia Simpsoneissa.

--- Lainaus päättyy ---

Ääninäyttely on toki huolellista mutta minusta siitä ei voi nauttia kunnolla. Paitsi, ääninäyttely on vitsejen yksi osa, koska näyttelijät yleensä niitä vitsejä näyttelevät.

Mutta, kuten sanoin, vitsit rules.

Juice Box:
itse äänestin Yksittäiset vitsit, kosa ne ovat sarjan antia mutta yhteiskuntakriitisyys tulee toisena koska minusta nämä kaksi asiaa tekevät hyvän sarjan8tottakai sitä nauttii hyvästä ulkoasustakin)

Mikko:
Toukokuun 2009 gallup-kyselyn tulokset:

Kiinnitätkö erityistä huomiota Simpsonien tekstityksiin televisiossa?

Kyllä, tarkkailen niitä huolella. 35 % (208 ääntä)
Korkeintaan silloin tällöin. 40 % (237 ääntä)
En, ne ovat luonnollinen osa ohjelmaa. 25 % (150 ääntä)

Ääniä annettiin yhteensä 595.

Kolmasosa vastaajista kertoo syynäävänsä tekstityksiä tarkkaan, neljä kymmenestä tarkastelee niitä satunnaisesti ja neljäsosa ei kiinnitä niihin sen kummempaa huomiota.

Bartholomew Jo-Jo Simpson:

--- Lainaus käyttäjältä: God Of Reptiles - 01.06.09 - 19:01 ---Toukokuun 2009 gallup-kyselyn tulokset:

Kiinnitätkö erityistä huomiota Simpsonien tekstityksiin televisiossa?

Kyllä, tarkkailen niitä huolella. 35 % (208 ääntä)
Korkeintaan silloin tällöin. 40 % (237 ääntä)
En, ne ovat luonnollinen osa ohjelmaa. 25 % (150 ääntä)

Ääniä annettiin yhteensä 595.

Kolmasosa vastaajista kertoo syynäävänsä tekstityksiä tarkkaan, neljä kymmenestä tarkastelee niitä satunnaisesti ja neljäsosa ei kiinnitä niihin sen kummempaa huomiota.

--- Lainaus päättyy ---

Vastasin, että ne ovat luonnollinen osa ohjelmaa, koska en itse ainakaan kiinnitä paljoa huomiota tekstipätkiin jotka vilahtavat
äkkiä ruudussa hahmojen lauseiden mukaan. Ja mitä väliä, jos jokunen pieni virhe/suomennos vika löytyy, koska ei se juoni tai jakso siitä pilalle mene.
Jotkut muut saattavat kiinnittää enemmän huomiota pikku seikkoihin, mutta minua ei niitä kiinnosta niin pikkutarkkaan katsella.

Monorail:
Minä olin niitä, jotka katselivat joskus. Tai en minä oikeastaan niitä kyttää ikinä, mutta joskus kun tulee suomennos väärin, katson vähän matkaa tekstin ja puheen eroja. Ja suomennoksia jaksojen nimistä tulee useamminkin kytättyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta