Kirjoittaja Aihe: Kiitos  (Luettu 164196 kertaa)

Vs: Kiitos
Vastaus #45 09.08.11 - 19:14
Kiitoksia jälleen kaikille kehuista koko ylläpidon puolesta.

Mutta tuo pääsivu, eli Simpsonit.org. Kun siihen syventyy jossain vaiheessa oikein ajatuksen kera, huomaa ettei se ole pelkkiä nettilainauksia wikipediasta tai muilta faktasivuilta, ja pari omaa mielipidettä kaupan päälle. "It's much much more!"

Voisi jopa sanoa että täällä auttaa faktojen keruussa muutkin foorumilaiset, hyvänä esimerkkinä Lista Suomi-viittauksista Simpsoneissa.

Hyvä, että työ huomataan enkä istu täällä turhaan sisältöä päkistämässä. Ja tuohon mainitsemaasi listaan kiteytyy mielestäni nimenomaan tällaisen keskustelupalstan toinen idea. Paitsi että foorumeilla jutellaan, viihdytään ja tutustutaan, niin hyvä palsta toimii myös omanlaisenaan tiedonlähteenä ja arkistona. Kuinka monta kertaa Googlettaessa onkaan tieto löytynyt jonkun asialleen omistautuneen foorumin syvyyksistä...

Haluaisin kiittää ylläpitoa siitä, että täällä saa aina vastauksen johonkin kysymykseen, jonka vastaus löytyisi googlea penkomalla. Aika monella foorumilla on tosikkoja, jotka vastaavat niihin aina negatiivisesti, kato googlesta, lue topicin 5 vuotta vanha viesti käyttäjälta Seppo...

Minähän vastaan vähintään joka toisella kerralla noin :D Lue vaikka vanhoja viestejä.

Näin se on. Mikko tosin on välillä hieman vihainen kun osa kysyy jotain jaksoa eivätkä käytä jaksohakua ym sinne päin. Mutta kun lukee vieraskirjaa, niin en ihmettele. Siellä on muutamaan otteeseen jotain tähän suuntaan ''MIKSEIVITUSSAOO BOBISTA TIETOJA! MIKSEI OO SIMPSONITPELEJÄ TÄLLÄSIVULLA!'' Jos itse olisin moderaattorin saappaissa, niin kyllä hermot menisi itsellänikin tommoiseen jonninjoutavaan scheisseen jossa ei osata oikeinkirjoitusta..

Jotenkin en siedä sellaista, että toiset näkevät vaivaa jonkin asian eteen eivätkä toiset jaksa tätä arvostaa. Tämäkin palsta yritetään pitää mahdollisimman siistinä ja helppokäyttöisenä, mutta aina välillä joku astuu rehvakkaasti sisään, jättää säännöt lukematta ja spämmää paikat täyteen. Ja minä duunipäivän jälkeen siivoan sotkut. Tällaiset ihmiset ovat varmaan niitä samoja, jotka eivät ravintolan vessassa saa tähdättyä sinne pönttöön muuta kuin kokonaisen vessapaperirullan ja pari saippuaa.
Tai semmoisia jotka ottavat vaan tussin ja rupeavat piirtelemään seinille semmoisia mitä en nyt mene sanomaan, ettei nuoremmat järkyty.
Mutta ei moderaattoreissa vikaa, eivät vastaa että ''Idiootti, käytä googlea''. Vaan auttavat parhaansa mukaan. Tällä foorumilla tuntuu olevan kaikkein mukavimmat moderaattorit. Parilla muulla missä olen, siellä tuntuu moderaattorit olevan semmoisia v'ttuilijoita, joilta ei oikein selvää vastausta meinaa tulla.

Vs: Kiitos
Vastaus #46 10.08.11 - 00:41
Hyvä yhteishenki täällä tosiaan on. Ja mukavaa on keskustella sinunkin kanssa :)
Kiitos, on mahtavaa tietää että minäkin olen tarpeellinen ja mukava. :) Kaikki eivät aina huomaa sitä.

Tällä foorumilla tuntuu olevan kaikkein mukavimmat moderaattorit. Parilla muulla missä olen, siellä tuntuu moderaattorit olevan semmoisia v'ttuilijoita, joilta ei oikein selvää vastausta meinaa tulla.
Olen huomannut saman, ovat todella fiksuja, asiallisia, sivistyneitä ja mukavia nämä meidän moderaattorimme. Se on hyvä asia, sillä jos täällä olisi toisenlaiset modet, niin tuskin täällä moni viihtyisikään. Eräällä toisella foorumilla on kyllä myös hyvät modet, suorastaan yhtä hyvät kuin Mikko ja kumppanit. On tullut minuakin vastaan ainakin yksi vähemmän mukava moderaattori.

Jotenkin en siedä sellaista, että toiset näkevät vaivaa jonkin asian eteen eivätkä toiset jaksa tätä arvostaa. Tämäkin palsta yritetään pitää mahdollisimman siistinä ja helppokäyttöisenä, mutta aina välillä joku astuu rehvakkaasti sisään, jättää säännöt lukematta ja spämmää paikat täyteen. Ja minä duunipäivän jälkeen siivoan sotkut.
Se on ihan ymmärrettävää, minäkin olisin samassa tilanteessa samanlainen. Jos olisin moderaattori, niin pitäisin mahdollisimman tiukkaa linjaa. Joku roti sen olla oltava.

Vs: Kiitos
Vastaus #47 11.08.11 - 00:11

Kiitän vielä muita käyttäjiä, heidän kanssaan ei ole pahemmin mitään riitoja ilmentynyt. Tällainen samanlainen yhteishenki pitäisi olla jokaisella keskustelufoorumilla.
Tähän vielä että täällä ei haittaa ollenkaan jos hieman ilmaisee omaa mielipirettään. Eräällä foorumilla jonka nimeä en mainitse, jos sanoo omaa mielipirettään sekavasti, niin leimataan että ''Vttu mikä juntti..'' Täällä jos ei saa selvää niin ei leimata ketään, toretaan että en saanut selvää.

Ja lopetan tämän yhren ja saman jauhamisen nyt.

Vs: Kiitos
Vastaus #48 21.12.11 - 23:25
Nyt kun vuosi on loppumaan päin, tahdon kiittää muita foorumilaisia ja moderaattoreita tästä vuodesta ja myös siitä että olette pitäneet keskustelun jotenkin aktiivisena ja täällä on ollut mukava käydä. Samoin myös kaikille muille irkkikanavalla käyville(tai käyneille).

Kiitän, ja pyydän anteeksi moderaattoreilta jos olen jotain sääntöjä rikkonut foorumilla, tai irkissä. Tähän lopetan ja toivotan kaikille hyvät uudetvuodet ja joulut sen kinkun äärellä :)

Vs: Kiitos
Vastaus #49 23.12.11 - 01:33
Kiitos minunkin puolestani, etenkin Mikolle, Samille ja Jooselle. Ja kiitos myös teille muillekin käyttäjille, ilman teitä ei edes syntyisi keskustelua. Edellä mainituista syistä täällä Simpsonien keltaisessa maailmassa on ollut mukavaa ja hauskaa.

Pahoittelen, jos olen joskus rikkonut sääntöjä. Sellainen mä vaan olen, en jaksa aina pysy ruodussa. :D

Vs: Kiitos
Vastaus #50 26.12.11 - 18:22
Vuoden viimeinen viikko on jo käynnissä ja nyt on aika kiittää tästä hienosta vuodesta teidän seurassa.  ;)

Vs: Kiitos
Vastaus #51 31.12.11 - 11:47
Kiitos myös täältä norsunluutornista sinne maan mutaan :D Foorumi on mielestäni vähän piristynyt tänä vuonna - pidetään vauhtia yllä myös seuraavana!

Vs: Kiitos
Vastaus #52 31.12.11 - 14:23
Kiitos myös täältä norsunluutornista sinne maan mutaan :D Foorumi on mielestäni vähän piristynyt tänä vuonna - pidetään vauhtia yllä myös seuraavana!
Kiitokset täältä erään kansanedustajan valtakunnasta :D Toivotaan että ensi vuonna foorumin asiallisuus ja aktiivisuus nousee - niin irkkikanavalla kuin itse foorumilla :)

Älkääkä ammuskelko niitä kissanpieruja ja muita koiranpaskapommeja liikaa ilolientä nautittuanne ;) Tai jos teette sen niin suojatkaa eres silmänne ja varokaa muita paikalla olevia.

Vs: Kiitos
Vastaus #53 31.12.11 - 23:00
Vuoden viimeinen viikko on jo käynnissä ja nyt on aika kiittää tästä hienosta vuodesta teidän seurassa.  ;)
Erityiskiitos vielä ylläpitäjille, jotka ovat pitäneet kohtuu tiukan linjan yllä.
Kiitän vielä itseäni, joka on jaksanut olla aktiivinen vuodesta 2008 lähtien!

Hyvää Uutta Vuotta 2012!  :D

Vs: Kiitos
Vastaus #54 10.02.12 - 03:08
Kiitän vielä itseäni, joka on jaksanut olla aktiivinen vuodesta 2008 lähtien!

Heh, tuosta tuli mieleen Ilkka Heiskasen kiitospuhe Jussigaalassa voitettuaan Jussi-patsaan. No joo, se siitä off-topicista...

Kiitos vain minunkin puolestani koko viime vuodesta sekä tästä alkuvuodesta. Olen edelleen viihtynyt täällä ja tulen viihtymäänkin. En viitsi tässä mainitaan ketään käyttäjää erikseen, ettei kukaan loukkaannu. Olen kuitenkin kiitollinen Mikolle ja kumppaneille, että he pitävät edelleen sopivan tiukan linjansa.

Vs: Kiitos
Vastaus #55 12.02.12 - 17:09
Minusta on hienoa havaita kuinka hyvä sivu simpsonit.orgista onkaan tullut. Tämä on loistava informaation lähde meille suomalaisille Simpsons-faneille. Simpsoneihin liittyvät uutiset ja hahmokuvaukset saavat erityisesti plussaa.

Myös keskustelupalstasta on tullut hyvä. Täältä ovat onneksi suodattuneet pois ne nuoremmat, yhden viestin fanit (tyyliin 'homer on niin paras ku se on nii tyhmä) ja jäljelle ovat jääneet pitkänlinjan fanit, joilta tulee rakentavaa kritiikkiä ja asiasisällöltään kiinnostavia viestejä hyvin perusteluin.

Kiitos!

Vs: Kiitos
Vastaus #56 23.12.12 - 10:19
Joulun ja uuden vuoden kynnyksellä jälleen omasta puolestani kiitos kaikille foorumilaisille, etenkin teille aktiivisille. Ensi vuonna taas uusin kujein :)

Vs: Kiitos
Vastaus #57 23.12.12 - 12:21
Minäkin toivottelen erittäin hyvää uuttavuotta kaikille (aktiivisille) käyttäjille, kivasti keskustelu noususuhtanteessa ollut tänävuonna :)

ja hyvää joulua tietysti sen kinkun äärellä :)

Vs: Kiitos
Vastaus #58 23.12.12 - 12:34
Jep, kiitos keskustelijoille sekä ylläpidolle ja hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille minunkin puolesta!


Vs: Kiitos
Vastaus #59 23.12.12 - 13:14
Voi, kiitos kaikille kiittäjille,

Hyvää joulua kaikille tasapaksusti, sekä muistakaa ne suojalasit kun ammutte papatteja taivaalle!