Kirjoittaja Aihe: Kiitos  (Luettu 163176 kertaa)

Vs: Kiitos
Vastaus #30 10.04.09 - 01:43
Kiitän kaikkia tekijöitä,jotka ovat saaneet tämän foorumin aikaan.
Ja kiitän niitäkin,jotka tekevät noita jaksobannereita,1:40 yöllä on kello ja JO PERJANTAIN JAKSO ON RUUDUSSA! :)
TUOSTAKIN maininta myös!

Vs: Kiitos
Vastaus #31 10.04.09 - 09:09
Ja kiitän niitäkin,jotka tekevät noita jaksobannereita,1:40 yöllä on kello ja JO PERJANTAIN JAKSO ON RUUDUSSA! :)
Mun tietääkseni ne päivittyy itsestään.  ;)

Vs: Kiitos
Vastaus #32 10.04.09 - 13:06
Ja kiitän niitäkin,jotka tekevät noita jaksobannereita,1:40 yöllä on kello ja JO PERJANTAIN JAKSO ON RUUDUSSA! :)
Mun tietääkseni ne päivittyy itsestään.  ;)

Jeps, automaattisesti klo. 00:00 pitäisi päivittyä. :)

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: Kiitos
Vastaus #33 18.04.09 - 17:10
Kiitos, kiitos! näistä Simpsonit.orgin sivuista ja tietysti aivan mahtavasta foorumista myös. On ilo olla täällä :D
Ihanaa, että Simpsoneista saa täältä näin paljon tietoa.
Viimeksi muokattu06.06.09 - 11:53 Kirjoittaja: Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vs: Kiitos
Vastaus #34 08.05.09 - 13:28
Kiitokset myös minulta, tällä foorumilla ja sivustolla on ollut mukavaa ja olen oppinut lisää Simpsoneista ja muusta.

Ja kyllä näin suosittua sivua ja foorumia on vaikea ylläpitää, joten nostan hattua myös ylläpitotiimille  :)

Vs: Kiitos
Vastaus #35 22.05.09 - 14:35
Kiitos, koko sivustosta ja etenkin foorumista. Todella hienoa työtä. KIITOS!!! :D

Vs: Kiitos
Vastaus #36 12.08.09 - 10:07
Kiitos Ylläpitäjät hienoista sivuista loistavaa työtä

Vs: Kiitos
Vastaus #37 04.11.09 - 18:44
Suuret kiitokset ihanista sivuista! Paljon tietoa ja hyvä foorumi! *antaa iiison halin*

Vs: Kiitos
Vastaus #38 02.04.11 - 02:43
Tyytyväiset käyttäjät ja tällainen positiivinen palaute viimeistään tekevät tästä tekemisen arvoista.

Pitää paikkansa, kuka jaksaisi lukea ainaisia valituksia tai herjaamisia. Minusta sä ainakin olet yksi parhaista moderaattoreista, joita netissä on. On niitä huonompiakin tullut vastaan.

Ja tosiaan kiitos tästä foorumista, täällä jaksaa viihtyä uudestaan ja uudestaan. Tämä saitti on nykyään yksi suosikkifoorumeistani, itse aiheen ja ilmapiirinkin vuoksi. Valitettavasti minä itse olen välillä hukassa, kun mielenkiinto välillä katoaa olemattomiin.

Vs: Kiitos
Vastaus #39 02.04.11 - 10:51
Tyytyväiset käyttäjät ja tällainen positiivinen palaute viimeistään tekevät tästä tekemisen arvoista.

Pitää paikkansa, kuka jaksaisi lukea ainaisia valituksia tai herjaamisia. Minusta sä ainakin olet yksi parhaista moderaattoreista, joita netissä on. On niitä huonompiakin tullut vastaan.

Ja tosiaan kiitos tästä foorumista, täällä jaksaa viihtyä uudestaan ja uudestaan. Tämä saitti on nykyään yksi suosikkifoorumeistani, itse aiheen ja ilmapiirinkin vuoksi. Valitettavasti minä itse olen välillä hukassa, kun mielenkiinto välillä katoaa olemattomiin.

Ooh, kiitoksia :D

Vs: Kiitos
Vastaus #40 07.08.11 - 18:06
Minunkin mielestä tämä on yksi parhaimpia foorumeita. Ei spämmiä oikeastaan yhtään, ilmapiiri hyvä niin jäsenten kuin ylläpitäjien keskuudessa jne.. Huono puoli tosin on että osa ei osaa käyttää jaksohakua, tai on niin laiska ettei viitsi käyttää. (Voin ylpeänä kait myöntää että kuulun itsekin tähän joukkoon).

Mutta tuo pääsivu, eli Simpsonit.org. Kun siihen syventyy jossain vaiheessa oikein ajatuksen kera, huomaa ettei se ole pelkkiä nettilainauksia wikipediasta tai muilta faktasivuilta, ja pari omaa mielipidettä kaupan päälle. "It's much much more!"

Voisi jopa sanoa että täällä auttaa faktojen keruussa muutkin foorumilaiset, hyvänä esimerkkinä Lista Suomi-viittauksista Simpsoneissa.

Kiitän ja kuittaan ja toivon pitkää ikää tälle foorumille, ja pääsivustolle of course. :)

Vs: Kiitos
Vastaus #41 08.08.11 - 21:42
Haluaisin kiittää ylläpitoa siitä, että täällä saa aina vastauksen johonkin kysymykseen, jonka vastaus löytyisi googlea penkomalla. Aika monella foorumilla on tosikkoja, jotka vastaavat niihin aina negatiivisesti, kato googlesta, lue topicin 5 vuotta vanha viesti käyttäjälta Seppo...

Ja kiitos myös teille muille keskustelijoille, saadaan jotain keskusteluakin aikaan :) Hyvät syksyt kaikille

Vs: Kiitos
Vastaus #42 08.08.11 - 22:35
Esitän kiitokseni tällä kertaa koko ylläpidolle, he ovat tehneet hienoa työtä sivuston pystyssä pitämisessä. Ja ilmeisesti heidän mielenkiintonsa on Simpsoneihin säilynyt, mikä on hienoa.

Tuo pääsivu on tosiaan hienoa työtä. Se on upeasti kirjoitettu ja järjestetty, ja eri aiheet löytyvät helposti. Joten kiitos siitäkin kuuluu ylläpidolle.

Kiitän vielä muita käyttäjiä, heidän kanssaan ei ole pahemmin mitään riitoja ilmentynyt. Tällainen samanlainen yhteishenki pitäisi olla jokaisella keskustelufoorumilla.

Vs: Kiitos
Vastaus #43 09.08.11 - 15:34
Esitän kiitokseni tällä kertaa koko ylläpidolle, he ovat tehneet hienoa työtä sivuston pystyssä pitämisessä. Ja ilmeisesti heidän mielenkiintonsa on Simpsoneihin säilynyt, mikä on hienoa.

Tuo pääsivu on tosiaan hienoa työtä. Se on upeasti kirjoitettu ja järjestetty, ja eri aiheet löytyvät helposti. Joten kiitos siitäkin kuuluu ylläpidolle.

Kiitän vielä muita käyttäjiä, heidän kanssaan ei ole pahemmin mitään riitoja ilmentynyt. Tällainen samanlainen yhteishenki pitäisi olla jokaisella keskustelufoorumilla.
Hyvä yhteishenki täällä tosiaan on. Ja mukavaa on keskustella sinunkin kanssa :)

Haluaisin kiittää ylläpitoa siitä, että täällä saa aina vastauksen johonkin kysymykseen, jonka vastaus löytyisi googlea penkomalla. Aika monella foorumilla on tosikkoja, jotka vastaavat niihin aina negatiivisesti, kato googlesta, lue topicin 5 vuotta vanha viesti käyttäjälta Seppo...

Ja kiitos myös teille muille keskustelijoille, saadaan jotain keskusteluakin aikaan :) Hyvät syksyt kaikille
Näin se on. Mikko tosin on välillä hieman vihainen kun osa kysyy jotain jaksoa eivätkä käytä jaksohakua ym sinne päin. Mutta kun lukee vieraskirjaa, niin en ihmettele. Siellä on muutamaan otteeseen jotain tähän suuntaan ''MIKSEIVITUSSAOO BOBISTA TIETOJA! MIKSEI OO SIMPSONITPELEJÄ TÄLLÄSIVULLA!'' Jos itse olisin moderaattorin saappaissa, niin kyllä hermot menisi itsellänikin tommoiseen jonninjoutavaan scheisseen jossa ei osata oikeinkirjoitusta..
Mutta hyvät syksyt ja muut sinullekkin :)

Kiitokset Saarioisten äideille, jotka tekee ylläpidon mikropitsat! Ja kiitos teille käyttäjille, että pidätte sivuston hengissä :)
Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen Atrian miehiä.

Kiitos tosiaan käyttäjille. Ilman teitä ei olisi meitäkään.
Ja Simpsonit.orgissa käyvän Finnish Simpsonin maksalaatikot tekee Aterioinen. Se löytyykö niistä kolmestatuhannesta maksalaatikosta kortonkeja, on eri asia.. :)
Viimeksi muokattu09.08.11 - 18:43 Kirjoittaja: Finnish Simpson

Vs: Kiitos
Vastaus #44 09.08.11 - 18:44
Kiitoksia jälleen kaikille kehuista koko ylläpidon puolesta.

Mutta tuo pääsivu, eli Simpsonit.org. Kun siihen syventyy jossain vaiheessa oikein ajatuksen kera, huomaa ettei se ole pelkkiä nettilainauksia wikipediasta tai muilta faktasivuilta, ja pari omaa mielipidettä kaupan päälle. "It's much much more!"

Voisi jopa sanoa että täällä auttaa faktojen keruussa muutkin foorumilaiset, hyvänä esimerkkinä Lista Suomi-viittauksista Simpsoneissa.

Hyvä, että työ huomataan enkä istu täällä turhaan sisältöä päkistämässä. Ja tuohon mainitsemaasi listaan kiteytyy mielestäni nimenomaan tällaisen keskustelupalstan toinen idea. Paitsi että foorumeilla jutellaan, viihdytään ja tutustutaan, niin hyvä palsta toimii myös omanlaisenaan tiedonlähteenä ja arkistona. Kuinka monta kertaa Googlettaessa onkaan tieto löytynyt jonkun asialleen omistautuneen foorumin syvyyksistä...

Haluaisin kiittää ylläpitoa siitä, että täällä saa aina vastauksen johonkin kysymykseen, jonka vastaus löytyisi googlea penkomalla. Aika monella foorumilla on tosikkoja, jotka vastaavat niihin aina negatiivisesti, kato googlesta, lue topicin 5 vuotta vanha viesti käyttäjälta Seppo...

Minähän vastaan vähintään joka toisella kerralla noin :D Lue vaikka vanhoja viestejä.

Näin se on. Mikko tosin on välillä hieman vihainen kun osa kysyy jotain jaksoa eivätkä käytä jaksohakua ym sinne päin. Mutta kun lukee vieraskirjaa, niin en ihmettele. Siellä on muutamaan otteeseen jotain tähän suuntaan ''MIKSEIVITUSSAOO BOBISTA TIETOJA! MIKSEI OO SIMPSONITPELEJÄ TÄLLÄSIVULLA!'' Jos itse olisin moderaattorin saappaissa, niin kyllä hermot menisi itsellänikin tommoiseen jonninjoutavaan scheisseen jossa ei osata oikeinkirjoitusta..

Jotenkin en siedä sellaista, että toiset näkevät vaivaa jonkin asian eteen eivätkä toiset jaksa tätä arvostaa. Tämäkin palsta yritetään pitää mahdollisimman siistinä ja helppokäyttöisenä, mutta aina välillä joku astuu rehvakkaasti sisään, jättää säännöt lukematta ja spämmää paikat täyteen. Ja minä duunipäivän jälkeen siivoan sotkut. Tällaiset ihmiset ovat varmaan niitä samoja, jotka eivät ravintolan vessassa saa tähdättyä sinne pönttöön muuta kuin kokonaisen vessapaperirullan ja pari saippuaa.