Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu elokuvasta  (Luettu 208206 kertaa)

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #15 04.08.07 - 18:38
Jatko-osaa ite en osaisi vielä kuvitellekaan tolle elokuvalle. Vaikka se hyvä olikin, niin en tiedä että saataisiinko siihen jatko-osaan yhtä hyvää huumoria.

Olen samaa mieltä, vaikka kirjoitinkin kommentissani:

Maggie taisi nyt sitten erikoisen virallisesti sanoa ensimmäisen sanansa, joka sopi tilanteeseen hyvääkin paremmin: sequel?

Tarkoitin sillä lähinnä sitä, etten olisi itse keksinyt tilanteeseen sopivampaa Maggien ensimämäistä sanaa. Se oli hyvin mietitty ja tietysti, kuten  sarja itse: ironiaa täynnä.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #16 06.08.07 - 00:04
bartin penis oli kyllä.. aiai hyvin keksitty että kokoajan on jotain tiellä ja sitten ei näy muuta kuin se :P ;D se on nähty jo aiemmin yhdessä pyykinpesu mainoksessa :D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #17 07.08.07 - 00:06
suurin pettymys tässä leffassa oli juoni. toi maailman pelastus on jotenkin niin perussettiä joka leffaan. jutut oli kuitenkin hyviä ja se teki leffasta hyvän. ei luoja, että repesin sille kirkko-kohtaukselle, jossa Homer toivoi Flandersin olevan homo :"D täytyy nyt venailla tätä dvd :lle ja sen ekstroja.

mä epäilen tota jatko-osaa, tai että ei sitä nyt ainakaan vielä pitkään aikaan olisi tulossa. muutama vuosi pitää varmasti odottaa, jos ja kun se sitten ilmestyy.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #18 07.08.07 - 16:54
Kirkko kohtaus oli kyllä hyvä :D
itelleni jäi aika ärsyttävästi Spider-pig "tunnari" soimaan päähän!
”Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does! Can he swing from a web? No he can't, he's a pig. Look out He's Spider-pig"  ;D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #19 07.08.07 - 17:13
Mua ei jostain syystä toi Spider pig yhtään naurattanu, mun kaverit on taas sanonu että se oli elokuvan paras kohtaus..

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #20 07.08.07 - 18:38
Best sequences ever:

Homer selaa Raamattua ja sanoo: This book doesn't have any answers!
Spider pig -song
EPA-tyyppi: I give you five unthinkable options. Arnold: I was selected to lead, not to read.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #21 08.08.07 - 12:06
14:30 31.1 Kävin cine atlaksessa kattoos.
Yllättävää oli että näin vanhan kaverin jota en ollu nähnyt 2 vuoteen - aivan takanani!
Hyvä Leffa,ei ollu mikään masterpiece mutta 9/10.
Kuka muuten sitä dubbattuu menee kattoon?! Näin ihan aikuisia yksin meneviäkin ja teinejä jotka oli menossa dubbattuun. Spider Pig suomeksi(?); Hämähäkkipossu,hämähäkkipossu.tekee mitä hämähäkkipossu tekee. osaakose lentää? ei ei ei,koska se on possu.varokaa - täältä tulee hämähäkki possu. HYI ****NA! Jostain syystä se loppu ei naurattanut mutta kaikki muut nauro (tekonauroin sitten vähäse) Jos et ole vielä nähnyt- MENE KATSOMAAN! Loppu teksteissä kuulette maggien ekan sanan jonka simpsonien perhe kuulee.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #22 08.08.07 - 12:19
Eikö kukaan oo nähny sitä dubattua versiota?  ;D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #23 08.08.07 - 22:04
Eikö kukaan oo nähny sitä dubattua versiota?  ;D
kukaan ei halua haaskata rahojaan sellaseen potaskaan... :D
sekin kohta on leppareita kun homer laittaa liimaa käsiin ja sanoo että hänellä on munaa ja tarttuu haarojenväliin liimakäsillään :'D
  siinä melkein itkin kun marge jättää sen videon ja tulee se kappale, mut sitä keventää se to be continued.... :D :D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #24 09.08.07 - 14:05
mun mielst se oli paras elokuva ikinä
varsinkin se penis kohta ja se green day sinne saastuneeseen järveen
Viimeksi muokattu09.08.07 - 14:08 Kirjoittaja: simpons fan

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #25 10.08.07 - 16:57
Hyvä oli The Simpsons- movie ja sarjan huumorin ystävänä en pettynyt lainkaan.
Piirrosjälki oli nautittavaa jase juonikin toimi yllättävän hyvin..
Jotkut hahmot jäivät ehkä liikaa taka-alalle, vaikka suurimmalla osalla oli omat esillä olo- hetkensä.
Jatko-osaa odotan kyllä innolla ;)
Viimeksi muokattu11.01.08 - 21:41 Kirjoittaja: Barto_

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #26 17.08.07 - 23:23
Tänään kävin katsomassa kavereiden kanssa ja oli kyllä aivan mahtava elokuva. Barts Doodle oli kyllä huippu kohta, mutta Spider Pig oli tylsä, koska olin nähnyt sen jo monta kertaa.
Yksi parhaista elokuvista minkä olen katsonut.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #27 18.08.07 - 20:26
Jouduin kattomaan dubatun version, sillä piti mennä 6v. pikkusiskoni kanssa :-\. Huomasitteko, että siinä häävideolla kun Homer ja Marge tanssii, on se sama laulu, joka on  jaksossa missä Homer on rekkakuskina ja Marge ostaa jumiutuvan ovikellon, josta sama sävel kuuluu?

Oijoi, selitimpäs epäselvästi, toivottavasti saitte jotain selvää  ;D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #28 18.08.07 - 22:26
hei vitsit :D sain mä ainaki selvää.. pitää kattoo se jakso kuhan pääsen kotiin :P

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #29 18.08.07 - 22:27
Jouduin kattomaan dubatun version, sillä piti mennä 6v. pikkusiskoni kanssa :-\. Huomasitteko, että siinä häävideolla kun Homer ja Marge tanssii, on se sama laulu, joka on  jaksossa missä Homer on rekkakuskina ja Marge ostaa jumiutuvan ovikellon, josta sama sävel kuuluu?

Oijoi, selitimpäs epäselvästi, toivottavasti saitte jotain selvää  ;D

oliko siinä suomennettu spider-big juttua?? :P tai tämmösiä??