Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu elokuvasta  (Luettu 207946 kertaa)

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #90 01.11.09 - 13:29
Hyvä leffa oli, muttei mikään paras. Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi. Mielenkiintoinen juoni oli, koskaan ei tiennyt mitä tapahtuisi. Ainakaan minun mielestäni. Ja yllätyskäänteitä riitti!
Ainoa huono puoli leffassa oli sen suomenkielinen dubbaus. Kamalaa kuunneltavaa...
Viimeksi muokattu12.12.09 - 18:50 Kirjoittaja: LisaS

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #91 07.12.09 - 14:02
Oon samaa mieltä. Luulin että  äänet on peräisin muumeista ;D Oli kiva että elokuvaan otettiin uusi hahmo Colin (Lisan uusi ihastus).

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #92 19.12.09 - 15:54
Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi.
Eikös Simpsoneita ole aina tehty tietokoneella ::)? Aika älykääpiö meillä on täällä kun ny vasta sen tajus ;D. No ei ny, vitsi vitsi!

Kyllä toi leffa oli ihan hyvä, Simpsonit nyt vähän eeppisemmässä muodossa joka silti naurattaa samalla tavalla kuin itse tv-sarja. Suomidubbaus taas oli ISO virhe, siitä miinusta. Toinen miinus tulee sivuhahmojen, kuten Wiggumin, Moen, Apun jne. vähäisestä esiintymisestä. Silti ihan hauska ja nautittava, vuoden 2007 parhaimpia elokuvia Die Hard 4.0:n ja Menetetyn maan ohella.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #93 10.02.10 - 16:18
Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi.
Eikös Simpsoneita ole aina tehty tietokoneella

Anteeksi, nyt menee offiksi, mutta pakko kysyä: Simpsoneitahan ruvettiin "piirtämään" vasta myöhemmin tietokoneella, jos olen asian oikein ymmärtänyt. En ole varma, mutta haluaisin kysyä. *raapii hämmentyneenä päätään*

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #94 14.02.10 - 15:12
Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi.
Eikös Simpsoneita ole aina tehty tietokoneella

Anteeksi, nyt menee offiksi, mutta pakko kysyä: Simpsoneitahan ruvettiin "piirtämään" vasta myöhemmin tietokoneella, jos olen asian oikein ymmärtänyt. En ole varma, mutta haluaisin kysyä. *raapii hämmentyneenä päätään*
No tuo oli pelkkä vitsi vain, en tarkoittanut tosissani. Tuossa vaan nauratti se, kun sanoit että :"Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi", niin luulin että huomasit tuon täysin ensimmäisen kerran. Eli olisit aina luullut, että Simpsoneita on tehty vain piirtäen. Ymmärsitkö?
Noh, ei pureuduta tähän enempää, ettei vain menisi off-topiciksi.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #95 21.07.10 - 15:03
Tuli tää Simpsonit -leffa hankittua pikkasen myöhässä, ja se kolahti meitsiin heti ekalla kerralla. Joku vois ajatella, että se on lapsellinen, mutta mielestäni se on huippuaikuismainen: Homerilla on avioliitto ongelmia, kaupunkilaiset kääntyivät häntä vastaan ja mukana on jopa aikapommi. Ei ihan lastenohjelma meininkiä. Juuri noista mainitsemistani seikoista siihen voi jopa jäädä koukkaan. Itse ainakin jäin.

Hankin tämän leffan CDONista, kun se oli tarjouksessa. Hauskinta siinä oli se, että kannet olivat ruotsinkielisiä. Mutta mitäpä tuo kuitenkaan haittaa, kun on audio -asetukset ja tekstityksen valikko. :) Jos sitten mentäis asiasta toiseen eli suomalaisiin, niin niistä en tykkää lainkaan: Homer kuulostaa naurettavammalta, Lisa ja Bart eivät kuulosta omalta itseltään ja Marge kuulostaa oudolta. Ehkä Moe on suurinpiirtein lähimpänä. Kyllä ne alkuperäiset ääninäyttelijät ovat parempia - miljardi kertaa parempia. ;)

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #96 06.08.10 - 19:14
Muuten hyvä leffa mut niitä jekkuja oli kyl ihan liian vähän.


Ja sit ne suomenkieliset äänet oli jotenkin niin tylyt

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #97 14.08.10 - 22:51
Itse tykkäsin todella paljon elokuvasta. Hieno juoni ja mahtavat vitsit, jotka toivat naurua. Katsoin kerran mielenkiinnosta elokuvan suomalaisilla äänillä. Se oli todella surkea dubbaus! Aidot äänet ne olla pitää:D. Odotan innolla elokuvan jatko osaa....

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #98 25.10.10 - 02:17
Katsoin äskettäin elokuvan uudestaan ja huomasin erään jännän seikan, tykkään siitä Green Day -kohtauksesta joka kerta ja se vaan paranee. Eihän ihmisten kuoleminen mikään kiva asia ole, mutta kun juonena on järven saastuminen ja ympäristösaasteet yleensäkin, niin siitä saatu yllättävänkin hyvän vitsin. Ja kyllä ne Green Dayn pojat siinä hyvin soittivatkin. Eikä roolisuorituksissakaan mitään vikaa ollut.

Yksi lempikohtauksistani oli se ilmestyskohta, kun Homer huomaa, mitä hänen pitää tehdä. Ne Homerin jutut siinä on on jotain omaa luokkaansa. "Banaani on oiva kaliumin lähde". :D

Odotan innolla elokuvan jatko osaa....
Sama täällä, olisi hienoa jos Simpsonien tarina jatkuisi elokuvankin muodossa. Toivottavasti siitä tulisi vähän parempi.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #99 25.10.10 - 18:17
Katsoin äskettäin elokuvan uudestaan ja huomasin erään jännän seikan, tykkään siitä Green Day -kohtauksesta joka kerta ja se vaan paranee. Eihän ihmisten kuoleminen mikään kiva asia ole, mutta kun juonena on järven saastuminen ja ympäristösaasteet yleensäkin, niin siitä saatu yllättävänkin hyvän vitsin. Ja kyllä ne Green Dayn pojat siinä hyvin soittivatkin. Eikä roolisuorituksissakaan mitään vikaa ollut.

Yksi lempikohtauksistani oli se ilmestyskohta, kun Homer huomaa, mitä hänen pitää tehdä. Ne Homerin jutut siinä on on jotain omaa luokkaansa. "Banaani on oiva kaliumin lähde". :D

Odotan innolla elokuvan jatko osaa....
Sama täällä, olisi hienoa jos Simpsonien tarina jatkuisi elokuvankin muodossa. Toivottavasti siitä tulisi vähän parempi.
Hyvä kohta on kyllä se kun se puu kokoajan läppäisee Homeria turpiin :D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #100 26.10.10 - 01:12
Hyvä kohta on kyllä se kun se puu kokoajan läppäisee Homeria turpiin :D
Juu, niin oli. Homerin kommentti oli todella osuva ja täyttä parhautta, nauroin ihan sikana. :)

Sekin kohta jäi mieleen, kun joku sanoi että ihme kun kukaan ei kuollut ja seuraavaksi joku kuvun palanen tippui Dr. Nickin päälle. Mies ollut moksiskaan vaan sanoi tuttuun tapaansa "Hi, everybody". Ei se kyllä mikään hauska kohtaus ollut, lähinnä järkyttävässä mielessä syöpyi mieleeni. Olen alkanut tuostakin hahmosta tykkäämään.

Yksi parhaista Bartin sanomisista oli se, kun hän ihmetteli miten voi mennä Alaskaan, kun ei ole rahaa. Hauska kohta, Bart on huppelissa ja yrittää puhua järkeä, mutta sammaltaa.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #101 27.10.10 - 19:01

Tietääkseni hän sanoi "Bye everybody!" Tai mahdollisesti olen kuullut väärin.
Saattaa olla että minä kuulin väärin, sillä korvani ovat kipeinä ja se vaan lisä tuota mahdollisuutta. Mutta jos tarkemmin miettii, niin tuo kuulostaisi järkevämmältä vaihtoehdolta. Kuka esimerkiksi sanoisi pois lähtiessään "Hi everybody"? Tuskin kukaan.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #102 03.01.11 - 09:02
No mun mielestä simpsonit leffa oli hyvä koska mä sain sen aika hyvään aikaan ja mun mielestä se täytti kaikki toiveet hauska ja pari virhettä olivat homer ei ikinä juoksis ei koskaa ja en jaksa nyt niitä sanelee mitä sitten hyvä leffa vai olisiko se pitänyt olla huono mmun mielestä sais täydet pisteet suurta naurua ja hauskoja juttuja ei huono vaan ihan sairaan paras katon sitä melkein joka viikko oli hyvä en pettynyt maailaman paras mun mielipie mun ajatukset. ;D :D :) :) ;)

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #103 23.11.11 - 09:35
Presidentti Arskasta taidettiin tehdä oikein kunnolla pilaa, kun hänet esitettiin tyhmänä. Itsekin kyllä repeilen siinä, kun hän kaipaa takaisiin perhekomedioiden pariin.

Springfieldistä tuli mieleen, että he ovat hoopoja kun laittavat Green Dayn esiintymislavan siihen myrkkyjorpakkoon. Itsepähän kaivavat verta nenästään. :D Mutta joo, sehän oli osa juonta sekä myös mainio lähtökohta tarinalle. Ja Homer vaan pahensi tilannetta... ;D

Että mä hajoilen tässä... :'D

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #104 29.12.11 - 17:18
Mielestäni kun ajattelee oikein filosofisesti(sarkasmia havaittavissa(?)) niin aika kuraa tuo elokuva. Muutama kohta löytyy joista saa hymyn huulille, mutta muuten ollaan sitten ihan suoraa naamaa. Animointi minun mielestä ihan kuraa, koska tehty tietokoneella. Käsikirjoituskin heikohkoa ja jaksojen kopiointia.. Jos ajatellaan oikein tarkkaan, niin Homerin ongelmiahan on käsitelty varmaan kahressakymmenessä jaksossa. Sitten vielä elokuvassa sama idea - vanhaa kauraa.. Simpsonien matkustustakin hieman tässä jaksossa ollut aiheena - n. 5 jaksoa kuvattu sitäkin ja jos tämän laskee myös - vanhaa kauraa again. Re-re-repeatia.. Jos elokuvan jatko-osa sattuu tulemaan, niin toivon että jatko-osan käsikirjoitus ei ole toistoa siitä mitä jaksoissa on tehty. Mutta en toivo että tähän sotkettaisiin realityä ym kuraa niinkuin tämä kaudella(Top Chefit, julkkisvieraat, pieruhuumori, etc).

Kyllä tämän elokuvan tylsään iltaan katsoo, mutta mieluummin katson jonkun toimintapläjäyksen sen takia koska elokuva kuulostaa hyvältä, enkä katso Simpsons Movieta sen takia koska n. 10v ikäinen lapsi sanoo "JEE TYKKÄÄN TÄSTÄ 10/10 KOSKA SIMPSONIT ON BEST JEE!!!!"