Simpsonit > The Simpsons Movie

Yleinen keskustelu elokuvasta

<< < (19/118) > >>

LisaS:
Hyvä leffa oli, muttei mikään paras. Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi. Mielenkiintoinen juoni oli, koskaan ei tiennyt mitä tapahtuisi. Ainakaan minun mielestäni. Ja yllätyskäänteitä riitti!
Ainoa huono puoli leffassa oli sen suomenkielinen dubbaus. Kamalaa kuunneltavaa...

zeepra:
Oon samaa mieltä. Luulin että  äänet on peräisin muumeista ;D Oli kiva että elokuvaan otettiin uusi hahmo Colin (Lisan uusi ihastus).

Dirty Homer:

--- Lainaus käyttäjältä: LisaS - 01.11.09 - 13:29 ---Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös Simpsoneita ole aina tehty tietokoneella ::)? Aika älykääpiö meillä on täällä kun ny vasta sen tajus ;D. No ei ny, vitsi vitsi!

Kyllä toi leffa oli ihan hyvä, Simpsonit nyt vähän eeppisemmässä muodossa joka silti naurattaa samalla tavalla kuin itse tv-sarja. Suomidubbaus taas oli ISO virhe, siitä miinusta. Toinen miinus tulee sivuhahmojen, kuten Wiggumin, Moen, Apun jne. vähäisestä esiintymisestä. Silti ihan hauska ja nautittava, vuoden 2007 parhaimpia elokuvia Die Hard 4.0:n ja Menetetyn maan ohella.

LisaS:

--- Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 19.12.09 - 15:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: LisaS - 01.11.09 - 13:29 ---Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös Simpsoneita ole aina tehty tietokoneella

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi, nyt menee offiksi, mutta pakko kysyä: Simpsoneitahan ruvettiin "piirtämään" vasta myöhemmin tietokoneella, jos olen asian oikein ymmärtänyt. En ole varma, mutta haluaisin kysyä. *raapii hämmentyneenä päätään*

Dirty Homer:

--- Lainaus käyttäjältä: LisaS - 10.02.10 - 16:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Dirty Homer - 19.12.09 - 15:54 ---

--- Lainaus päättyy ---
Eikös Simpsoneita ole aina tehty tietokoneella

--- Lainaus päättyy ---

Anteeksi, nyt menee offiksi, mutta pakko kysyä: Simpsoneitahan ruvettiin "piirtämään" vasta myöhemmin tietokoneella, jos olen asian oikein ymmärtänyt. En ole varma, mutta haluaisin kysyä. *raapii hämmentyneenä päätään*

--- Lainaus päättyy ---
No tuo oli pelkkä vitsi vain, en tarkoittanut tosissani. Tuossa vaan nauratti se, kun sanoit että :"Tunnisti heti tietokoneella tehdyksi", niin luulin että huomasit tuon täysin ensimmäisen kerran. Eli olisit aina luullut, että Simpsoneita on tehty vain piirtäen. Ymmärsitkö?
Noh, ei pureuduta tähän enempää, ettei vain menisi off-topiciksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta