Yksi parhaista elokuvista ellei paraskin... ainut miinus oli kyllä elokuvan pituus.
Lainaus käyttäjältä: kwyjibo - 10.07.08 - 12:31Yksi parhaista elokuvista ellei paraskin... ainut miinus oli kyllä elokuvan pituus.Liian pitkä vai liian lyhyt?
Lainaus käyttäjältä: zimazuma - 10.07.08 - 17:47Lainaus käyttäjältä: kwyjibo - 10.07.08 - 12:31Yksi parhaista elokuvista ellei paraskin... ainut miinus oli kyllä elokuvan pituus.Liian pitkä vai liian lyhyt?Eiköhän se ole itsestäänselvää että liian lyhyt
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 11.07.08 - 18:28Lainaus käyttäjältä: zimazuma - 10.07.08 - 17:47Lainaus käyttäjältä: kwyjibo - 10.07.08 - 12:31Yksi parhaista elokuvista ellei paraskin... ainut miinus oli kyllä elokuvan pituus.Liian pitkä vai liian lyhyt?Eiköhän se ole itsestäänselvää että liian lyhytKoita nyt olla tyytyväinen että edes keksittiin Simpsonit. Ei nyt tarvitse alkaa valittaa että elokuva oli liian lyhyt.
Hyvä elokuva, mutta ei läheskään parhaita joita olen nähnytPs. Kummelikin voittaa sen (mutta kummeli onkin voittamaton )
Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 12.10.08 - 21:53Hyvä elokuva, mutta ei läheskään parhaita joita olen nähnytPs. Kummelikin voittaa sen (mutta kummeli onkin voittamaton )Kyl Simpsons Movie voitti Kummelin mennen tullen :p No, mielipiteensä kullakin.. (:Itse pidän Simpsons Movieta noin ysin leffana, siinä huumorin taso saatiin jälleen entiselle tasolleen.
Lainaus käyttäjältä: zimazuma - 16.07.08 - 10:56Lainaus käyttäjältä: Patentti - 11.07.08 - 18:28Lainaus käyttäjältä: zimazuma - 10.07.08 - 17:47Lainaus käyttäjältä: kwyjibo - 10.07.08 - 12:31Yksi parhaista elokuvista ellei paraskin... ainut miinus oli kyllä elokuvan pituus.Liian pitkä vai liian lyhyt?Eiköhän se ole itsestäänselvää että liian lyhytKoita nyt olla tyytyväinen että edes keksittiin Simpsonit. Ei nyt tarvitse alkaa valittaa että elokuva oli liian lyhyt.No se nyt on ihan kylmä totuus että elokuva oli liian lyhyt, jos tykkäät simpsoneista elokuva ei ainakaan voinut olla liian pitkä. Ihan pikkulapsen puheita sanoa valitukseksi sitä jos toteaa että elokuva oli liian lyhyt. Itse ainakin olisin halunnut pidemmän elokuvan. Ja ensimmäinen lauseesi oli todella törkeästi sanottu, kenenkään faniutta täällä ei pitäisi vähätellä/kiistää.
Lainaus käyttäjältä: Patentti - 13.10.08 - 19:13Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 12.10.08 - 21:53Hyvä elokuva, mutta ei läheskään parhaita joita olen nähnytPs. Kummelikin voittaa sen (mutta kummeli onkin voittamaton )Kyl Simpsons Movie voitti Kummelin mennen tullen :p No, mielipiteensä kullakin.. (:Itse pidän Simpsons Movieta noin ysin leffana, siinä huumorin taso saatiin jälleen entiselle tasolleen.Tiedätkö mistä Kummelista puhun?Yh, :Ps. En tarkoita tätä asiaa loukkaavasti, haluaisin vain tietää.
Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 13.10.08 - 22:00Lainaus käyttäjältä: Patentti - 13.10.08 - 19:13Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 12.10.08 - 21:53Hyvä elokuva, mutta ei läheskään parhaita joita olen nähnytPs. Kummelikin voittaa sen (mutta kummeli onkin voittamaton )Kyl Simpsons Movie voitti Kummelin mennen tullen :p No, mielipiteensä kullakin.. (:Itse pidän Simpsons Movieta noin ysin leffana, siinä huumorin taso saatiin jälleen entiselle tasolleen.Tiedätkö mistä Kummelista puhun?Yh, :Ps. En tarkoita tätä asiaa loukkaavasti, haluaisin vain tietää. En tiedä, mutta luulen että tarkoitat niitä elokuvia. Ei Simpsons Movieta ja Kummeleita voi kauheasti verrata, kun huumorin tyylissäkin on sen verran eroja (: