Simpsonit > The Simpsons Movie

Yleinen keskustelu elokuvasta

<< < (11/118) > >>

Lasse:

--- Lainaus käyttäjältä: Bart2 - 27.01.08 - 12:27 ---Mun mielestä kannattaisi harkita uutta Simpsons-elokuvaa. Siinä voisi olla juonena, että Homer tekee jotain typerää ja avaruusoliot haöuaisivat tuhota maapallon. Ne voisi olla ne avaruusoliot, jotka ovat useasti kauhujentalo jaksoissa.

--- Lainaus päättyy ---
Jatko-osalle on oma topicinsa. The Simpsons Movie jatko-osa?

Patentti:
Katoin leffan vasta pari viikkoa sitten, Dubatun ja originaalin. Kun katsoi dubatun version niin vitsejä ei oikein oltu suomennettu hyvin, ja muutenkin ääninäyttelijät olisi saanut valita paremmin dubattuun... Mutta originaalissa kuitenkin nauroin melkein koko ajan. Simpsons movie oli varmaan paras tuore "simpsons jakso" vähään aikaan

Otto Mann:
Se kohta on aika siistin näköinen, kun Bart skeittaa siinä alussa alasti ja sitten Lou :police: ampuu renkaaseen, niin sitä luotia kuvataan hienosti minun mielestäni...

DohFlanders:

--- Lainaus käyttäjältä: snowball || - 06.08.07 - 00:04 ---bartin penis oli kyllä.. aiai hyvin keksitty että kokoajan on jotain tiellä ja sitten ei näy muuta kuin se :P ;D se on nähty jo aiemmin yhdessä pyykinpesu mainoksessa :D

--- Lainaus päättyy ---
Mikä pyykinpesumainos?Simpsoneissa ollut?

snowball ||:

--- Lainaus käyttäjältä: DohFlanders - 15.03.08 - 12:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: snowball || - 06.08.07 - 00:04 ---bartin penis oli kyllä.. aiai hyvin keksitty että kokoajan on jotain tiellä ja sitten ei näy muuta kuin se :P ;D se on nähty jo aiemmin yhdessä pyykinpesu mainoksessa :D

--- Lainaus päättyy ---
Mikä pyykinpesumainos?Simpsoneissa ollut?

--- Lainaus päättyy ---

Joskus olin ulkomailla ja siellä pyöri pyykinpesumainos, jossa oli simpsoneiden ääninäyttelijät ja siinä Bartin vaatteet meni pyykkiin tai jotin.
ja sit näky pienen pieni penis (se  näytettiin vähä  kauempaa..)

Sitten on myös simpsoneiden musavideossa (deep deep trouble) jossa näytettiin Bartia ilman vaatteita edestäpäin. (taasen tälläinen kaukaa piiretty kuva, tässä ei näkyny kunnolla)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta