Kirjoittaja Aihe: Yleinen keskustelu elokuvasta  (Luettu 207872 kertaa)

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #45 08.12.07 - 17:03
Mun mielestä paras kohta oli se et: I got a Chainsaw ja nänänänänänä!

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #46 31.12.07 - 20:48
Kävin katsomassa perjantaina ja kyllä oli tunnelmaa. Koko sali ihan täynnä ja useimmilla Simpsons T-Paita päällä. Mahtava leffa, mutta totta kai olisi voinut olla parempikin, ja ehkä hieman pitempikin. Vähän ehkä harmitti että muita hahmoja ei näytetty niin paljon, esim Mafiaa ei näkynyt (en ainakaan huomannut). No sehän keskittynkin Simpsons perheeseen, niinkuin pitikin.
Hauskoja kohtia oli ihan sopivasti ja koko sali nauroi mukana. Joitakin vitsejä ei ehkä kaikki huomannut (nauroin itsekseni) tai sitten vika oli minussa.

Mafia NÄHTIIN kyllä, siinä kohtaan kun  he lastaavat ruumista järveen ;)

Leffa ei ollut hirveän hyvä, odotin enemmän, mutta ihan OK.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #47 27.01.08 - 10:32
Tuo chainsaw-kohta kyllä nauratti.
Panin merkille, että teatterissa kun katsoin ja tuli se: "Jatkuu", "Hetken päästä"", niin muu yleisö repesi nauramaan. Itseäni se ei niin naurattanut.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #48 27.01.08 - 10:43
Tuo chainsaw-kohta kyllä nauratti.
Panin merkille, että teatterissa kun katsoin ja tuli se: "Jatkuu", "Hetken päästä"", niin muu yleisö repesi nauramaan. Itseäni se ei niin naurattanut.

Kun olin ite katsomas kukaan ei nauranut tolle kohalle. :-\

Bart2

Vieras
Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #49 27.01.08 - 12:27
Mun mielestä kannattaisi harkita uutta Simpsons-elokuvaa. Siinä voisi olla juonena, että Homer tekee jotain typerää ja avaruusoliot haöuaisivat tuhota maapallon. Ne voisi olla ne avaruusoliot, jotka ovat useasti kauhujentalo jaksoissa.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #50 27.01.08 - 12:43
Mun mielestä kannattaisi harkita uutta Simpsons-elokuvaa. Siinä voisi olla juonena, että Homer tekee jotain typerää ja avaruusoliot haöuaisivat tuhota maapallon. Ne voisi olla ne avaruusoliot, jotka ovat useasti kauhujentalo jaksoissa.
Jatko-osalle on oma topicinsa. The Simpsons Movie jatko-osa?

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #51 02.02.08 - 12:11
Katoin leffan vasta pari viikkoa sitten, Dubatun ja originaalin. Kun katsoi dubatun version niin vitsejä ei oikein oltu suomennettu hyvin, ja muutenkin ääninäyttelijät olisi saanut valita paremmin dubattuun... Mutta originaalissa kuitenkin nauroin melkein koko ajan. Simpsons movie oli varmaan paras tuore "simpsons jakso" vähään aikaan

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #52 28.02.08 - 21:59
Se kohta on aika siistin näköinen, kun Bart skeittaa siinä alussa alasti ja sitten Lou :police: ampuu renkaaseen, niin sitä luotia kuvataan hienosti minun mielestäni...

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #53 15.03.08 - 12:16
bartin penis oli kyllä.. aiai hyvin keksitty että kokoajan on jotain tiellä ja sitten ei näy muuta kuin se :P ;D se on nähty jo aiemmin yhdessä pyykinpesu mainoksessa :D
Mikä pyykinpesumainos?Simpsoneissa ollut?

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #54 15.03.08 - 20:33
bartin penis oli kyllä.. aiai hyvin keksitty että kokoajan on jotain tiellä ja sitten ei näy muuta kuin se :P ;D se on nähty jo aiemmin yhdessä pyykinpesu mainoksessa :D
Mikä pyykinpesumainos?Simpsoneissa ollut?

Joskus olin ulkomailla ja siellä pyöri pyykinpesumainos, jossa oli simpsoneiden ääninäyttelijät ja siinä Bartin vaatteet meni pyykkiin tai jotin.
ja sit näky pienen pieni penis (se  näytettiin vähä  kauempaa..)

Sitten on myös simpsoneiden musavideossa (deep deep trouble) jossa näytettiin Bartia ilman vaatteita edestäpäin. (taasen tälläinen kaukaa piiretty kuva, tässä ei näkyny kunnolla)

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #55 18.05.08 - 09:48
Homerin keskarikohta on naurettavin

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #56 18.05.08 - 13:25
Homerin keskarikohta on naurettavin
Kommenttiraidassa sanottiin että keskari olisi 2 sormi,mutta en muista sanottiinko niin.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #57 18.05.08 - 13:35
Niin, eihän Homerilla itseasiassa edes ole keskisormea.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #58 26.06.08 - 18:04
Mun mielestä paras kohta oli se, kun Homer pistää ampiaispesän Flandersin postilaatikkoon.

Vs: Yleinen keskustelu elokuvasta
Vastaus #59 02.07.08 - 20:27
Katsoin kommenttiraidan alusta loppuun. Tuli jopa uusia tietoja, joita en aiemmin tiennyt. Esimerkiksi, se että Grampan tilalle kirkossa ajateltiin aiemmin laittaa Marge. Sehän kuitenkin olisi sekoittanut koko elokuvan kulun, niin kuin kommenttiraidan tekijät sanoivatkin. Tosi hauskaahan se kyllä oli. Tässä satunnaisesti valittuna kolme kohtaa elokuvasta jotka omasta mielestäni nauratti (toki moni kohta nauratti, mutta tässä kolme esimerkkiä.) 1) Kaikki muut hyppää sinne vajoamaan, kun Homer jää siihen jumiin "keskisormia" näyttelemään. 2) Homer löi itseään vasaralla silmään ja lopussa naulalla jalkaan. 3) Sen "ilmestyseukon" kanssa tanssiminen. Oli toki monia, monia ja taas monia muita kohtauksia jossa pääsi nauru, mutta tässä siis, kuten jo aiemmin sanoin, 3 esimerkkiä.

-Rapido