Simpsonit > The Simpsons Movie
Yleinen keskustelu elokuvasta
Saxomafone:
--- Lainaus käyttäjältä: Jami - 03.08.07 - 17:01 ---Jatko-osaa ite en osaisi vielä kuvitellekaan tolle elokuvalle. Vaikka se hyvä olikin, niin en tiedä että saataisiinko siihen jatko-osaan yhtä hyvää huumoria.
--- Lainaus päättyy ---
Olen samaa mieltä, vaikka kirjoitinkin kommentissani:
--- Lainaus käyttäjältä: Saxomafone - 02.08.07 - 14:33 --- Maggie taisi nyt sitten erikoisen virallisesti sanoa ensimmäisen sanansa, joka sopi tilanteeseen hyvääkin paremmin: sequel?
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin sillä lähinnä sitä, etten olisi itse keksinyt tilanteeseen sopivampaa Maggien ensimämäistä sanaa. Se oli hyvin mietitty ja tietysti, kuten sarja itse: ironiaa täynnä.
snowball ||:
bartin penis oli kyllä.. aiai hyvin keksitty että kokoajan on jotain tiellä ja sitten ei näy muuta kuin se :P ;D se on nähty jo aiemmin yhdessä pyykinpesu mainoksessa :D
peikkko:
suurin pettymys tässä leffassa oli juoni. toi maailman pelastus on jotenkin niin perussettiä joka leffaan. jutut oli kuitenkin hyviä ja se teki leffasta hyvän. ei luoja, että repesin sille kirkko-kohtaukselle, jossa Homer toivoi Flandersin olevan homo :"D täytyy nyt venailla tätä dvd :lle ja sen ekstroja.
mä epäilen tota jatko-osaa, tai että ei sitä nyt ainakaan vielä pitkään aikaan olisi tulossa. muutama vuosi pitää varmasti odottaa, jos ja kun se sitten ilmestyy.
KopolanPoika:
Kirkko kohtaus oli kyllä hyvä :D
itelleni jäi aika ärsyttävästi Spider-pig "tunnari" soimaan päähän!
”Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does! Can he swing from a web? No he can't, he's a pig. Look out He's Spider-pig" ;D
Jami:
Mua ei jostain syystä toi Spider pig yhtään naurattanu, mun kaverit on taas sanonu että se oli elokuvan paras kohtaus..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta