Simpsonit > The Simpsons Movie
Yleinen keskustelu elokuvasta
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Finnish Simpson - 25.10.10 - 18:17 ---Hyvä kohta on kyllä se kun se puu kokoajan läppäisee Homeria turpiin :D
--- Lainaus päättyy ---
Juu, niin oli. Homerin kommentti oli todella osuva ja täyttä parhautta, nauroin ihan sikana. :)
Sekin kohta jäi mieleen, kun joku sanoi että ihme kun kukaan ei kuollut ja seuraavaksi joku kuvun palanen tippui Dr. Nickin päälle. Mies ollut moksiskaan vaan sanoi tuttuun tapaansa "Hi, everybody". Ei se kyllä mikään hauska kohtaus ollut, lähinnä järkyttävässä mielessä syöpyi mieleeni. Olen alkanut tuostakin hahmosta tykkäämään.
Yksi parhaista Bartin sanomisista oli se, kun hän ihmetteli miten voi mennä Alaskaan, kun ei ole rahaa. Hauska kohta, Bart on huppelissa ja yrittää puhua järkeä, mutta sammaltaa.
Vince_Simpson:
--- Lainaus käyttäjältä: Mr. Plow - 26.10.10 - 11:06 ---
Tietääkseni hän sanoi "Bye everybody!" Tai mahdollisesti olen kuullut väärin.
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa olla että minä kuulin väärin, sillä korvani ovat kipeinä ja se vaan lisä tuota mahdollisuutta. Mutta jos tarkemmin miettii, niin tuo kuulostaisi järkevämmältä vaihtoehdolta. Kuka esimerkiksi sanoisi pois lähtiessään "Hi everybody"? Tuskin kukaan.
miisa:
No mun mielestä simpsonit leffa oli hyvä koska mä sain sen aika hyvään aikaan ja mun mielestä se täytti kaikki toiveet hauska ja pari virhettä olivat homer ei ikinä juoksis ei koskaa ja en jaksa nyt niitä sanelee mitä sitten hyvä leffa vai olisiko se pitänyt olla huono mmun mielestä sais täydet pisteet suurta naurua ja hauskoja juttuja ei huono vaan ihan sairaan paras katon sitä melkein joka viikko oli hyvä en pettynyt maailaman paras mun mielipie mun ajatukset. ;D :D :) :) ;)
Vince_Simpson:
Presidentti Arskasta taidettiin tehdä oikein kunnolla pilaa, kun hänet esitettiin tyhmänä. Itsekin kyllä repeilen siinä, kun hän kaipaa takaisiin perhekomedioiden pariin.
Springfieldistä tuli mieleen, että he ovat hoopoja kun laittavat Green Dayn esiintymislavan siihen myrkkyjorpakkoon. Itsepähän kaivavat verta nenästään. :D Mutta joo, sehän oli osa juonta sekä myös mainio lähtökohta tarinalle. Ja Homer vaan pahensi tilannetta... ;D
Että mä hajoilen tässä... :'D
Finnish Simpson:
Mielestäni kun ajattelee oikein filosofisesti(sarkasmia havaittavissa(?)) niin aika kuraa tuo elokuva. Muutama kohta löytyy joista saa hymyn huulille, mutta muuten ollaan sitten ihan suoraa naamaa. Animointi minun mielestä ihan kuraa, koska tehty tietokoneella. Käsikirjoituskin heikohkoa ja jaksojen kopiointia.. Jos ajatellaan oikein tarkkaan, niin Homerin ongelmiahan on käsitelty varmaan kahressakymmenessä jaksossa. Sitten vielä elokuvassa sama idea - vanhaa kauraa.. Simpsonien matkustustakin hieman tässä jaksossa ollut aiheena - n. 5 jaksoa kuvattu sitäkin ja jos tämän laskee myös - vanhaa kauraa again. Re-re-repeatia.. Jos elokuvan jatko-osa sattuu tulemaan, niin toivon että jatko-osan käsikirjoitus ei ole toistoa siitä mitä jaksoissa on tehty. Mutta en toivo että tähän sotkettaisiin realityä ym kuraa niinkuin tämä kaudella(Top Chefit, julkkisvieraat, pieruhuumori, etc).
Kyllä tämän elokuvan tylsään iltaan katsoo, mutta mieluummin katson jonkun toimintapläjäyksen sen takia koska elokuva kuulostaa hyvältä, enkä katso Simpsons Movieta sen takia koska n. 10v ikäinen lapsi sanoo "JEE TYKKÄÄN TÄSTÄ 10/10 KOSKA SIMPSONIT ON BEST JEE!!!!"
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta