Simpsonit > The Simpsons Movie

Yleinen keskustelu elokuvasta

(1/114) > >>

Mikko:
Aijai, olipa hyvä leffa. Ei ehkä täydellinen, mutta silti parasta, mitä Simpsoneille on tapahtunut aikoihin. Voin suositella.

Jami:
Joo, siis oli mitä mainioin elokuva. :)

Kun elokuva alkoi Itchy & Kratchylla (en osaa kirjoittaa sitä) niin ajattelin, että hohhoijaa. Kyseiset hahmot eivät ole suosikkejani, enkä toivonut elokuvan pyörivän niiden ympärillä. Onneksi elokuvassa oli vain alku näistä kahdesta.
Parhaiten jäi kyllä jostain syystä mieleen Bartin penis  ;D Nauroin ihan hervottomasti, kun se näkyi. Luinkin jostain lehdestä, että näkyisi, mutta en tiennyt, että noin suoraan sentään.
Lisan ensirakkaudesta ei sanottu mitään trailereissa, hyvä niin. Jotenkin mua vaan hämäsi, että se irlantilainen poika ei ollut ikinä ennen ollut Simpsoneissa.. Tosin, jossakin sanottiin että leffa ei liity mitenkään tv-sarjaan, mutta olisin silti halunnut hahmojen olla simpsoneista. Mutta eipä tuo sitten mitään haitannutkaan.
Homerin ja Margen "sänkykohtaus" oli myöskin kovin hauska.
Loppu oli jotenkin arvattavissa, että Homer pelastaakin lopulta Springfieldin, ja saa Bartin Flanderseilta takaisin Simpsoneihin, mutta kai se kuuluu Simpsoneiden periaatteeseen. :)

Mutta, hyvä elokuva. Pisteet: 5/5

Comic Book Girl:
Worst Simpson movie ever! I only gonna see that three times.. today. No ei kai, mutta kyllä pikkuisen pettynyt olin. Liian suuret odotukset. :) Tykkäsin kyllä hirveästi, mutta kritisoitavaakin löytyy.

Pahinta varmaan oli se kuinka kaikilla vitseillä kosiskeltiin mahdollisimman suurta yleisöä eikä leffassa ollut yhtään alkuvuosien simpsoneitten rohkeita, kolahtaa vain muutamaan kymmeneen ihmiseen maailmassa, jotka tietävät mistä on kyse vitsejä <-ja muutenkin tämä taso puuttui (niinkuin puuttuu uusimmista jaksoistakin). Lisäksi vitsit olivat liikaa sitä, että nyt on hauskaa koska Homeriin sattuu. Uppoaa kyllä varmastikkin loistavasti 7-vuotiaisiin, jotka onneksi pääsevät elokuvaa katsomaan!

Enemmän lefassa oli kuitenkin plussaa kuin miinusta. Kyllä se vähitään kerran pitää uudestaan käydä katsomassa.  8)

Lambo:
Itse pidin elokuvasta todella paljon. Oli erittäin hyväät työtä tehty. Itse meinasin pakahtua nauruun jo 5 minuutin kuluttua. Ehkä elokuvan huumori vain jotenkin upposi minuun niin hyvin.

Magie oli saanut aika paljon huomiota, mikä on aika kivaa vaihtelua. :>

Enth:
Odotin erittäin kovasti, ettei se olisi hauska jos ajattelee tätä Simpsonien uusimpia jaksoja, jossa nauruhermot eivät ole niin herkästi, mutta tulihan sen leffan aikana naurettua ja hymyiltyä. Tietysti originaalin kävin katsomassa, dubatun kierrän kaukaa. Ostan välittömästi DVDlle kun ilmestyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta