Kirjoittaja Aihe: The Simpsons Movien ennakkonäytös  (Luettu 136328 kertaa)

Tennispalatsissa nähdään Simpsonit -elokuva ennakkonäytöksenä torstai-perjantaina välisenä yönä kello 00.01. Onkos kukaan täältä menossa sinne? Ite oon menossa, rivi 17 paikka 22.

Pari lippua on vielä jäljellä, niitä voi ostaa os. http://www.finnkino.fi/movie/1423

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #1 23.07.07 - 19:52
Menossa kyllä. Riviä enkä paikkaa nyt suorilta muista.
GOR voi kertoa tarkat koordinaatit, jos haluaa. (Istutaan söpösti vierekkäin) ;D

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #2 23.07.07 - 20:22
Olen menossa. Hankin liputkin heti kun pystyin, nettitilaus ei onnistunut, joten piti mennä Tennariin vesisateessa niitä hakemaan kello kymmeneltä aamulla.  :doh:  ;D

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #3 24.07.07 - 12:03
Menossa kyllä. Riviä enkä paikkaa nyt suorilta muista.
GOR voi kertoa tarkat koordinaatit, jos haluaa. (Istutaan söpösti vierekkäin) ;D
Minulla on kaksi lippua, rivi 16 ja paikat 18 ja 19. Woowoolla on sitten joko paikka 17 tai 20. Järjestetään pieni ylläpitäjäkokous paikan päällä  ;D Jos joku kuvittelee tunnistavansa Simpsonit.orgin adminit, saa vapaasti tulla pyytämään nimmareita.

Tuonne on näköjään tullut aika paljon lisää lippuja myyntiin, eilenhän oli enää jotain 30 jäljellä. Kummallista, sillä lippujahan ei voinut varata vaan ne piti ostaa.

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #4 25.07.07 - 15:59
Minun piti mennä ennakkonäytökseen, mutta tietenkin torstaina lähdetään tutun häihin.  :doh:
Ehkä sitten Elokuussa voisi mennä katsomaan.

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #5 25.07.07 - 17:34
Minun piti mennä ennakkonäytökseen, mutta tietenkin torstaina lähdetään tutun häihin.  :doh:
Ehkä sitten Elokuussa voisi mennä katsomaan.

Häät varmasti perutaan, kun hääpari tajuaa valinneensa saman päivän kuin The Simpsons Movien ensi-illalla.

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #6 25.07.07 - 22:41
Minäkin ilmestyn ennakkonäytökseen. GOR:ilta kun lipun saan hommattua :)

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #7 26.07.07 - 10:20
Minäkin ilmestyn ennakkonäytökseen. GOR:ilta kun lipun saan hommattua :)

Äijä kaasuttelee kevarilla paikalle ;D

Mukavaa käydä katsomassa leffa samanhenkisten tyyppien kanssa. Kolme viidestä ylläpitäjästä paikalla, ou jee.

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #8 26.07.07 - 12:41
Olis kyllä tosi siistiä päästä tonne, mut eipä vanhemmat päästäisi, enkä saisi ketään kaverii mukaan :(
pitänee vaan tyytyä menee maanantaina kattoo leffa, kun viikon loppuna on kisat niin ei sillonkaan ehi :( 

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #9 26.07.07 - 21:26
Nyt on enään turha haikailla lippuja, sillä näytös on LOPPUUNMYYTY!

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #10 02.08.07 - 09:09
Tunnelmia ensi-illasta täällä. Mainittakoon, ettei jutussa haastateltu Jami ole tämän foorumin Jami.

Bartholomew Jo-Jo Simpson

Vieras
Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #11 11.05.09 - 16:14
Koskakohan tulee The Simpsons Movie 2 ennakkonäytös. 1 elokuvaa en katsellut elokuvissa ollenkaan vaan myöhemmin dvdl:tä.

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #12 11.05.09 - 16:42
Koskakohan tulee The Simpsons Movie 2 ennakkonäytös. 1 elokuvaa en katsellut elokuvissa ollenkaan vaan myöhemmin dvdl:tä.
Villi veikkaus: vähän ennen itse leffaa?

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #13 12.05.09 - 19:36
Jaa, no tietäiskö kukaan että minne seuraava ennakkonäytös tulee? Toivottavasti Tampereelle, koska menisin kyllä sinne.

Vs: The Simpsons Movien ennakkonäytös
Vastaus #14 12.05.09 - 20:03
Jaa, no tietäiskö kukaan että minne seuraava ennakkonäytös tulee? Toivottavasti Tampereelle, koska menisin kyllä sinne.
Kukaan ei tiedä edes leffan valmistumisvuotta, mutta hei, ennakkonäytösleffateatterit kyllä ovat tiedossa! Geesh...