Kirjoittaja Aihe: Elokuvaa leikellään!  (Luettu 7837 kertaa)

Vs: Elokuvaa leikellään!
Vastaus #15 08.12.07 - 17:08
Olen seurannu ku pikkuset kahtoo noita simpsoneita ja kun mä nauran nii sit ne tekee tekonaurua vaik oikeesti on ihan pihalla ja joskus mietityttää et mite ne vaikuttaa niihin kuten esim Kauhujen talo jaksot

Duffless

Vieras
Vastaus #16 23.10.08 - 16:32
No esim. Venäjällähän ohjelma on kokonaan kielletty haitallisuudesta lapsille.  ::)

Vastaus #17 23.10.08 - 17:11
En olisi mennyt elokuvaa katsomaan jos sitä oltais leikelty paljon >:(
Viimeksi muokattu23.10.08 - 17:13 Kirjoittaja: Jarnoman

Vastaus #18 19.11.08 - 22:16
No esim. Venäjällähän ohjelma on kokonaan kielletty haitallisuudesta lapsille.  ::)
USAn Ameriikassa mainostauolla mainostetaan kuulema tietokoneita ja autoja.
Toisaalta kun katselee noita Ameriikkalaisten hauskoja kotivideoita, niin pelottaa että ohjelmaa yleensä näytetään siellä.  ;D

Vastaus #19 08.12.08 - 15:50
musta simpsonit on K.12 tai K.11, ihan vaan sen takia koska siinä näytetään eroottisia kohtauksia(itse olen  juuri 12, kohta 13).
Eroottisia kohtauksia? Aivan. o__O''

Vastaus #20 08.12.08 - 18:16
musta simpsonit on K.12 tai K.11, ihan vaan sen takia koska siinä näytetään eroottisia kohtauksia(itse olen  juuri 12, kohta 13).
Et taida olla ihan 12?

Vastaus #21 08.12.08 - 18:48
Se on K7. Noista eroottisista kohtauksista olisi kiva kuulla lisää...

Vastaus #22 10.12.08 - 19:25
Jo on maailma sekaisin kun erotiikkaa tulee joka tuubista.  :o
Suomessa ainakin nuo Simpsonien ikärajat järjestyvät usein niin, että normaalit jaksot saavat K7-leiman ja kauhupainotteisemmat tai hieman voimakkaampia kohtauksia sisältävät jaksot K11-merkinnän. Itse tosin olen nähnyt ja varmasti moni muukin, että Simpsonien dvd-bokseissa tavataan nähdä K12-merkintä, mutta tuo onkin joko USA:ssa tai Iso-Britanniassa käytössä oleva ikärajasysteemi. Joten en usko että Simpsoneissa tullaan koskaan näkemään K18-leimaa ainakaan tarkoituksenmukaisesti.  ::)

Vastaus #23 14.12.08 - 20:04
Ikä-rajan olis ehkä pitänyt olla 11. Ihan 7- vuotiaat ei siitä kyllä kaikkea voi tajuta.

Vastaus #24 14.12.08 - 21:44
Ikä-rajan olis ehkä pitänyt olla 11. Ihan 7- vuotiaat ei siitä kyllä kaikkea voi tajuta.
Ei "tajuaminen" ole mikään ikärajan kriteeri, muutenhan kaikki Steven Seagalin leffat olisivat K7.

Vastaus #25 26.11.10 - 15:57
Jo on maailma sekaisin kun erotiikkaa tulee joka tuubista.  :o
Suomessa ainakin nuo Simpsonien ikärajat järjestyvät usein niin, että normaalit jaksot saavat K7-leiman ja kauhupainotteisemmat tai hieman voimakkaampia kohtauksia sisältävät jaksot K11-merkinnän. Itse tosin olen nähnyt ja varmasti moni muukin, että Simpsonien dvd-bokseissa tavataan nähdä K12-merkintä, mutta tuo onkin joko USA:ssa tai Iso-Britanniassa käytössä oleva ikärajasysteemi. Joten en usko että Simpsoneissa tullaan koskaan näkemään K18-leimaa ainakaan tarkoituksenmukaisesti.  ::)
Joskus joku Kauhujen Talo - DVD oli K12, muuten taitaa suurin osa olla K7.