Kirjoittaja Aihe: Paras sohvakohtaus  (Luettu 57020 kertaa)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #45 04.07.08 - 00:19
jep. ensimmäisessä sohva vain menee rikki eri tavoin tai vastaavaa.
Mutta se on oikeasti hienoa kun ne edes kerran vain istu siinä ja jakso alko.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #46 05.07.08 - 21:52
Paras sohvakohtaus on se, jossa Homer päätyy huonekaluliikkeeseen sohvien jahtaamana, ja kun yksi sohvista syö Sherrin ja Terrin.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #47 06.07.08 - 00:55
Se evoluutio on hyvä kun homer sanoo cool, ku jossaki toisessa se sano wauu! nii mua ärsyttää se!!Siinä on paha ku se päättyy siihe homerin päähä..  ja sitte se on hyvä missä homer esittää   
sitä salaista agenttia 86, jossa se kävelee niiten ovien läpi sen on hauska. Sitte se on myös hyvä missä ne jää sinne lukkojen taakse, se naurattaa! Sekin on hyvä ku simpsonit menee sinne sohvalle, ja sitte siihe tulee uudet ja uudet ja uudet ja uudet ja se koko talo pursuaa simpsoneita! Ja se manga juttu, jossa ne tulee sellasina japanilaisina manga sankareina siihe! Listaa tähän nyt vähä..  :D Ja vielä se missä ne tulee sellasina vanhanaikaisina Walt disney hahmoina siihe käet ja jalat haarallaan ja heiluu siinä se kyllä naurattaa! Ja kun Simpsonit tekee parodian siitä Beatlesien Sgt, Peppersin levyn kannesta.. oon nii beatles fani.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #48 06.07.08 - 16:29
Se evoluutio on hyvä kun homer sanoo cool, ku jossaki toisessa se sano wauu! nii mua ärsyttää se!!Siinä on paha ku se päättyy siihe homerin päähä..  ja sitte se on hyvä missä homer esittää   
sitä salaista agenttia 86, jossa se kävelee niiten ovien läpi sen on hauska. Sitte se on myös hyvä missä ne jää sinne lukkojen taakse, se naurattaa! Sekin on hyvä ku simpsonit menee sinne sohvalle, ja sitte siihe tulee uudet ja uudet ja uudet ja uudet ja se koko talo pursuaa simpsoneita! Ja se manga juttu, jossa ne tulee sellasina japanilaisina manga sankareina siihe! Listaa tähän nyt vähä..  :D Ja vielä se missä ne tulee sellasina vanhanaikaisina Walt disney hahmoina siihe käet ja jalat haarallaan ja heiluu siinä se kyllä naurattaa! Ja kun Simpsonit tekee parodian siitä Beatlesien Sgt, Peppersin levyn kannesta.. oon nii beatles fani.
Evoluutio ei pääty Homerin päähän, vaan siihen kun Homer tulee ovesta sisään ja Marge kysyy jotain tyyliin "What took you so long?" tai "Did you bring any milk?" tai jotain vastaavaa...
Viimeksi muokattu06.07.08 - 16:34 Kirjoittaja: Patentti

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #49 06.07.08 - 18:42
Ohohohohohohoho... tiiätte varmaa et tarkotin sitä universumi juttua  ;D Se evoluutioki on iha hyvä..  :)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #50 06.07.08 - 22:44
Ohohohohohohoho... tiiätte varmaa et tarkotin sitä universumi juttua  ;D Se evoluutioki on iha hyvä..  :)
No virheitä sattuu.. (:

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #51 16.07.08 - 16:02
Se kun ne alkaa tanssiin ja siellä on ne tytöt ja se universumi :doh:

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #52 21.07.08 - 20:00
Tykkään ite siitä missä Simpsonit ovat piparkakku-ukkoja piparkakkutalossa  ;D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #53 16.08.08 - 10:45
Jep jep, minullekkin on nyt jäänyt se yksi tietty sohvakohtaus mieleen, kun ne sohvat heräävät eloon.
Minulle ei jää niin hyvin sohvakohtaukset muistiin, mutta tämän valitsin niistä joita muistin.


Thank you  :doh:

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #54 01.09.08 - 14:16
Mielestäni hauskin on se, kun tulee monta ottoa Simpsoneiden yrityksistä.

"Take three", tai jotenki tollee ;D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #55 03.09.08 - 18:30
Muistan kyllä kun perhe ryntäsi sohvalle, mutta Bart oli liitutaululle kirjoittamassa.  :laugh:

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #56 11.09.08 - 15:41
Se kun ne alkaa tanssiin ja siellä on ne tytöt ja se universumi :doh:
Lainaan itseäni. Heh. Eli perustelut. Se tanssimis koska se on hauska kun siinä on se elefantti. Ja universumi koska se on vaan niin hauska.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #57 16.09.08 - 18:31
Ei minulle jää hyvin nämä sohvakohtaukset mieleen, mutta yksi parhaista on varmaan se, kun Simpsonien perhe ryntää sohvalle, mutta ne alkaakin tanssimaan siinä sohvan edessä, sitten se seinä menee ylöspäin ja sielä Simpsonien takana on aikamoinen paratiisi. Laitan nyt kuvankin siitä, kun satuin löytämään sen netistä:


Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #58 16.09.08 - 19:23
Paras sohvis on Homer evoluutio, koska Homer on kerrankin sellainen joka menee kehityksessä eteenpäin kun taas Moe alas päin. :doh:

Youtuben linkki poistettu sääntöjenvastaisuuden takia.
Viimeksi muokattu17.09.08 - 21:49 Kirjoittaja: Lasse

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #59 04.10.08 - 11:05
Mielestäni paras sohvakohtaus on se, jossa kaikki juoksevat sohvalla ja Homer sanoo: "Miksi mitään ei tapahdu". Myös se on hyvä jossa Homer kävelee Bondina ruudulla ja ampuu :D