Kirjoittaja Aihe: Paras sohvakohtaus  (Luettu 57040 kertaa)

Enth

Vieras
Paras sohvakohtaus
30.06.07 - 09:27
Elikkä mihinkä sohvakohtaukseen olette eniten tykästyneet? Yksi oma lempparini on se pitkä, jossa matkustetaan Simpsonien perheestä universumien halki ja päädytään Homeriin.  Pidän muutenkin niistä, joita ei ole kulutettu monta kertaa eri jaksoissa. Yksi suosikkini on myös se, jossa Simpsonit ryntäävät sohvalle hienosti pukeutuneina ja taustalla taitaa olla muitakin henkilöitä samaan tyyliin pukeutuneina, laajempi muistikuva on hieman hämärähkö.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #1 30.06.07 - 10:15
Minäkin pidän mainitsemastasi Universumi kohtauksesta. Jotenkin se on vaan hieno! Universumi kohauksen voit katsoa täällä!

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #2 30.06.07 - 10:44
Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.

Sitten on myös tietenkin se evoluutio sohvakohtaus.


Jos joku tietää mistä jaksosta tuo ensimmäinen on niin kerro ihmeessä!


Viimeksi muokattu30.06.07 - 10:47 Kirjoittaja: HJS

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #3 01.07.07 - 22:12
Yksi oma lempparini on se pitkä, jossa matkustetaan Simpsonien perheestä universumien halki ja päädytään Homeriin. 

Minäkin pidän tuosta. Se naurattaa joka kerta kun sen näkee!
Kiitos muuten Homer, että laitoit linkin siihen. En olisi itse osannut etsiä.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #4 02.07.07 - 12:45
Hauskoja sohvakohtauksia on mielettömästi. Oma suosikkini on ehkä Homerin evoluutio.
Tykkään myös siitä, jossa sohvat heräävät henkiin ja alkavat riehua ympäri Springfieldiä.
Ja vielä tietysti se missä koko pehe liukuu sohvalle Batman-asuissa ;D
Viimeksi muokattu02.07.07 - 12:51 Kirjoittaja: Barto_

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #5 04.07.07 - 23:27
mä en edes muista millaisia kaikkia sohvakohtauksia on ollut, mutta sellaset, missä Matt Groening käy on yleensä hyviä. myös toi universumi kohtaus on hyvä. ;D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #6 05.07.07 - 15:57
Minua on aina naurattanut eräs äärettömän yksinkertainen sohvakohtaus: Simpsonit ehtivät istua sohvalle ja katosta laskeutuu realistiseen tyyliin piirretty jalka, joka tallaa heidät kaikki. Hankala tosin sanoa, mikä siinä viehättää... :D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #7 05.07.07 - 21:08
Minua on aina naurattanut eräs äärettömän yksinkertainen sohvakohtaus: Simpsonit ehtivät istua sohvalle ja katosta laskeutuu realistiseen tyyliin piirretty jalka, joka tallaa heidät kaikki. Hankala tosin sanoa, mikä siinä viehättää... :D

Kyseessähän on viittaus Monty Python-komediaryhmän tuotoksiin.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #8 26.07.07 - 12:32
Mun suosikki on toi universumi kohtaus ja sit toi evoluutiokin on hyvä.
Ylensä mua vaan ärsyttää noi sohva kohtaukset kun niitä samoja tulee vähän välein.
Eniten varmaan vihaan sitä missä seinä nousee pois ja sieltä paljastuu joku sirkus. Se on niin pitkä ja tulee useesti.

Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.

Sitten on myös tietenkin se evoluutio sohvakohtaus.


Jos joku tietää mistä jaksosta tuo ensimmäinen on niin kerro ihmeessä!




Mulla sattuu olemaan toi sohvakohtaus videolla. Elikkäs se on jaksossa Arvaa kuka tulee illalliselle (Guess Who's Coming to Criticize Dinner). Se on se jakso jossa Homer ryhtyy ravintolakriitikoksi. Jakso on 11. kauden kolmas jakso.
Viimeksi muokattu26.07.07 - 12:35 Kirjoittaja: Limet

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #9 26.07.07 - 13:08
Lainaus

Mulla sattuu olemaan toi sohvakohtaus videolla. Elikkäs se on jaksossa Arvaa kuka tulee illalliselle (Guess Who's Coming to Criticize Dinner). Se on se jakso jossa Homer ryhtyy ravintolakriitikoksi. Jakso on 11. kauden kolmas jakso.

Kiitos tuosta. Eipä enää kauaa tarvitse tv:stä tuota odottaa.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #10 27.07.07 - 02:58
Se on kyllä hyvä, jossa sohvat heräävät henkiin, ja Homer päätyy sinne huonekaluliikkeeseen.  :)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #11 04.08.07 - 10:21
Toinen myös erittäin hyvä sohvakohtaus on se, jossa Homer matkustaa sikiöstä aina ihmiseksi. Se on kauden 18, jakson 16 "sohvakohtaus."
Heh, vähänkö hieno toi.. En ollutkaan tota vielä nähny.

Enth

Vieras
Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #12 05.08.07 - 14:05
Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.

Ruokakriitikko-jakson lisäksi kyseinen kohtaus on myös jaksossa Pygmalion.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #13 05.08.07 - 23:02
Paras on minusta tuo evoluutiojuttu, koska se on aika pitkä ja hauska. Varsinkin Bartsaurus. :D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #14 06.08.07 - 22:52
hyvä on se evoluutio ja se kun ne simpsonit jää lukkojen taakse eikä tule lainkaan sohvalle :D