Kirjoittaja Aihe: Paras sohvakohtaus  (Luettu 57029 kertaa)

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #75 06.11.10 - 12:28
Yksi hauskimmista on erään Kauhujen Talon sohvakohtaus, jossa sensuroija tms. antaa TVGn ikärajaksi tms, sitten tulee sieltä laatikosta se veitsi, joka lyö sensuroijaa selkään, ja se laatikon teksti muuttuu, lopussa 666. :D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #76 29.01.11 - 15:41
Mun lemppari on kun se sohva lähtee karkuun ja Simpsonit lähtee ajaa sitä takaa.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #77 08.02.11 - 02:26
Mun lemppari on kun se sohva lähtee karkuun ja Simpsonit lähtee ajaa sitä takaa.
Se on kyllä mahtava, omaperäinen ja toimiva vitsi. Harmi vaan, että en ole nähnyt sitä vähään aikaan.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #78 10.02.11 - 16:37
Mä tykkäsin siitä ku ne näytti sohvakohtauksen ja siel ei ollu kukaan ja ne kaikki oli oven ulkopuolella ja Homer hakkas ovee  :doh:  :D

Tapsansansa

Vieras
Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #79 05.03.11 - 10:49
Paras on minunkin mielestäni se sohvien vallankumous.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #80 06.03.11 - 20:22
Yksi parhaista oli se, mikä mukaili jotain vanhaa mustavalkoista piirrettyä. Se oli aika hupsu...

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #81 06.03.11 - 20:37
PE-RUS-TEL-KAA VAS-TA-UK-SEN-NE!

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #82 03.08.11 - 23:23
Paras on se kauhujen talo kohtaus, kun Jason voorhees ja Freddy grueger istuu sohvalla.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #83 04.08.11 - 01:33
Sekin sohvakohtaus on jäänyt mieleeni ja on parhaita, jossa Simpsonit ryntäävät olkkariinsa ja siellä ovatkin Retu ja Vilma Kivinen. :D On aika hauskaa nähdä toisen sarjan hahmoja ns. väärässä paikassa.

Sekin on hyvä, kun Simpsonit juoksevat olohuoneeseensa ja sohvalla nukkuu Pukin Pikku Apulainen. Koira rupee ärisemaan ja perhe perääntyy. Tää on nerokkaasti otettu tosielämästä, koira suuttuu ja ihmiset ovat heti ihan "o-ouu".

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #84 01.10.11 - 10:52
Se on yksi parhaita minun mielestäni, missä Simpsonit uivat kilpaa altaan toiseen päähän ja Homer jää kellumaan ''väärinpäin'' keskelle allasta kun muut ovat jo maalissa. Pidin siitä, koska siinä ''mollataan'' jälleen Homerin kuntoa ja kestävyyttä hauskalla tavalla. :D

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #85 30.12.11 - 15:59
Mulla on kaks parasta:

1. Kaks vanhaa ihmistä istuu Simpsonien sohvalla ja heittää löylyä kiukaasen.
2. Maggie istuu sohvalla ja Homer, Marge, Bart ja Lisa tulevat teletappiasuissa. Maggie alkaa taputtaa.   ;D 

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #86 30.12.11 - 22:24
Mulla on kaks parasta:

1. Kaks vanhaa ihmistä istuu Simpsonien sohvalla ja heittää löylyä kiukaasen.
2. Maggie istuu sohvalla ja Homer, Marge, Bart ja Lisa tulevat teletappiasuissa. Maggie alkaa taputtaa.   ;D
Minun mielestä tuo nro 2 on yksi noloimpia ja hävettävimpiä sohvakohtauksia Simpsoneiden historiassa.. Jopa se kauden 20(?) sohvakohtaus on parempi jossa Flanders vie Simpsoneiden sohvan.. Taitaa joku raamattuviittaus kyseinen kohta olla?

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #87 30.12.11 - 22:42
minä pidän aika paljon samasta sohvakohtauksesta kuin Jumbo Duff, jossa Simpsonit ajavat sohvaansa takaa. jostain syystä se on aika toimiva juttu, eikä oikein osaa selittää, mikä siinä saa nauramaan, mutta pidän siitä silti erittäin paljon.

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #88 31.10.13 - 08:49
Jälleen leirejä jakava sohvakohtaus Simpsoneilta. Ja tuntuu, että näillä mainostetaan nykyään enemmän kuin itse jaksoilla.. No onhan nämä kieltämättä välillä mielenkiintoisempia kuin itse jaksot.

Simpsonit kohtaa Hobbitin

Vs: Paras sohvakohtaus
Vastaus #89 31.10.13 - 09:05
Milloin olemme viimeksi nähneet perinteisen sohvakohtauksen ilman minkään elokuvan tai tv-sarjan risteyttämistä? Näitä minuutin pituisia erikoissohvakohtauksia tuntuu olevan joka jaksossa.

Tuosta Hobbit-sohvakohtauksesta en löydä mitään kivaa, koska en ole hobbit-elokuvia tai muita katsellut. No, ehkä tuo Homer näyttää hieman hupaisalta tuollaisena pienenä parrakkaana heppuna.