Simpsonit > Jaksot – yleinen keskustelu

Paras sohvakohtaus

<< < (2/114) > >>

peikkko:
mä en edes muista millaisia kaikkia sohvakohtauksia on ollut, mutta sellaset, missä Matt Groening käy on yleensä hyviä. myös toi universumi kohtaus on hyvä. ;D

Starlene:
Minua on aina naurattanut eräs äärettömän yksinkertainen sohvakohtaus: Simpsonit ehtivät istua sohvalle ja katosta laskeutuu realistiseen tyyliin piirretty jalka, joka tallaa heidät kaikki. Hankala tosin sanoa, mikä siinä viehättää... :D

Planetist:

--- Lainaus käyttäjältä: Starlene - 05.07.07 - 15:57 ---Minua on aina naurattanut eräs äärettömän yksinkertainen sohvakohtaus: Simpsonit ehtivät istua sohvalle ja katosta laskeutuu realistiseen tyyliin piirretty jalka, joka tallaa heidät kaikki. Hankala tosin sanoa, mikä siinä viehättää... :D

--- Lainaus päättyy ---

Kyseessähän on viittaus Monty Python-komediaryhmän tuotoksiin.

Limet:
Mun suosikki on toi universumi kohtaus ja sit toi evoluutiokin on hyvä.
Ylensä mua vaan ärsyttää noi sohva kohtaukset kun niitä samoja tulee vähän välein.
Eniten varmaan vihaan sitä missä seinä nousee pois ja sieltä paljastuu joku sirkus. Se on niin pitkä ja tulee useesti.


--- Lainaus käyttäjältä: HJS - 30.06.07 - 10:44 ---Oma suosikkini on semmoinen minkä olen nähnyt vain 1-2 kertaa. Se on se kun perhe syöksyy ensin sohvalle, Marge näkee sen jälkeen lattialla Matt Groeningin nimikirjoituksen ja käy siivoamassa sen pois. Tämän jälkeen piirretty Matt Groening käy salamassa kirjoittamassa nimikirjoituksensa uudestaan lattiaan ja Marge näyttää siinä kohdassa vihaiselta.

Sitten on myös tietenkin se evoluutio sohvakohtaus.


Jos joku tietää mistä jaksosta tuo ensimmäinen on niin kerro ihmeessä!




--- Lainaus päättyy ---

Mulla sattuu olemaan toi sohvakohtaus videolla. Elikkäs se on jaksossa Arvaa kuka tulee illalliselle (Guess Who's Coming to Criticize Dinner). Se on se jakso jossa Homer ryhtyy ravintolakriitikoksi. Jakso on 11. kauden kolmas jakso.

HJS:

--- Lainaus ---
Mulla sattuu olemaan toi sohvakohtaus videolla. Elikkäs se on jaksossa Arvaa kuka tulee illalliselle (Guess Who's Coming to Criticize Dinner). Se on se jakso jossa Homer ryhtyy ravintolakriitikoksi. Jakso on 11. kauden kolmas jakso.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tuosta. Eipä enää kauaa tarvitse tv:stä tuota odottaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta