Simpsonit > Hahmot
Bart vs Lisa
Jsr:
Minua henkilökohtaisesti ärsyttävät nämä "paras hahmo" tai "paras lemmikki" -tyylin ketjut. Näihin on helppo vastata perustelematta. Ketään tuskin kuitenkaan kiinnostaa lukea sellaisia viestejä missä lukee vain hahmon nimi. Perustelutkin ovat usein tasoa "se ja se on hauskempi". Tällaiset viestit eivät tuo foorumille yhtään uutta sisältöä.
Mutta jos ollaan otsikon alla, niin itsehän olen edelleen sitä mieltä, ettei sen kummemmin Bart kuin Lisakaan ole "parempi". Kumpikaan ei pysty itseäni suuremmin naurattamaan yksinään, vaan tarvitsevat muita hahmoja rinnalleen. Bart on viime aikoina lähinnä ärsyttänyt esiintyessään, joten voisin jopa valita Lisan.
Joulupukki X:
Bart ja Lisa ovat oiva parivaljakko, mutta yksin Lisa ei innosta minua. Bart taas on sitä vanhaa kunnon "klassista" joten sen puolelle mennään.
Mutta tässä asteikolla 1-10, Bart= 9- ja Lisa= 7+, Vielä Lisa+Bart=10++
Jarpeez:
--- Lainaus käyttäjältä: Joulupukki X - 15.08.08 - 19:02 ---Bart ja Lisa ovat oiva parivaljakko, mutta yksin Lisa ei innosta minua. Bart taas on sitä vanhaa kunnon "klassista" joten sen puolelle mennään.
--- Lainaus päättyy ---
Samat perustelut. Bart on minunkin mielestä parempi, koska Lisa on aika tylsä hahmo. Mutta jos ei olis Lisa ei olis kunnon ohjelmaakaan. Niin on hyvä että Lisa on sarjassa mukana. :laugh:
Eclipse:
Bart, se on paras, koska se keppostelee ja tekee pilapuheluita. :doh:
ozq:
Mielestäni Bart on parempi kuin Lisa. Bart on Homerin ohella paras hahmo koko Simpsons perheessä mukaanlukien lähisukulaiset. Perustelen valintani.
Bart:
Plussat:
+ Tempaukset
+ Vitsit/Tokaukset
+ Homerin "kiusaaminen"
+ Luovuus
Miinukset:
- Ylivilkkaus
Lisa:
Plussat:
+ Rauhallisuus (Voidaan lukea myös miinuksiin)
+ Järkevyys (Joskus)
Miinukset:
- Rauhallisuus
- Vitsittömyys
- Masennus kohtaukset
Ja kun lasken plussia ja miinuksia saan tulokseksi, että Bart on parempi. Tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta