Kirjoittaja Aihe: Bart vs Lisa  (Luettu 47513 kertaa)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #30 06.07.08 - 01:25
Minua henkilökohtaisesti ärsyttävät nämä "paras hahmo" tai "paras lemmikki" -tyylin ketjut. Näihin on helppo vastata perustelematta. Ketään tuskin kuitenkaan kiinnostaa lukea sellaisia viestejä missä lukee vain hahmon nimi. Perustelutkin ovat usein tasoa "se ja se on hauskempi". Tällaiset viestit eivät tuo foorumille yhtään uutta sisältöä.

Mutta jos ollaan otsikon alla, niin itsehän olen edelleen sitä mieltä, ettei sen kummemmin Bart kuin Lisakaan ole "parempi". Kumpikaan ei pysty itseäni suuremmin naurattamaan yksinään, vaan tarvitsevat muita hahmoja rinnalleen. Bart on viime aikoina lähinnä ärsyttänyt esiintyessään, joten voisin jopa valita Lisan.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #31 15.08.08 - 19:02
Bart ja Lisa ovat oiva parivaljakko, mutta yksin Lisa ei innosta minua. Bart taas on sitä vanhaa kunnon "klassista" joten sen puolelle mennään.

Mutta tässä asteikolla 1-10, Bart= 9- ja Lisa= 7+, Vielä Lisa+Bart=10++

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #32 17.08.08 - 10:07
Bart ja Lisa ovat oiva parivaljakko, mutta yksin Lisa ei innosta minua. Bart taas on sitä vanhaa kunnon "klassista" joten sen puolelle mennään.

Samat perustelut. Bart on minunkin mielestä parempi, koska Lisa on aika tylsä hahmo. Mutta jos ei olis Lisa ei olis kunnon ohjelmaakaan. Niin on hyvä että Lisa on sarjassa mukana.  :laugh:

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #33 17.08.08 - 12:14
Bart, se on paras, koska se keppostelee ja tekee pilapuheluita. :doh:

Mielestäni parempi on.
Vastaus #34 13.09.08 - 19:53
Mielestäni Bart on parempi kuin Lisa. Bart on Homerin ohella paras hahmo koko Simpsons perheessä mukaanlukien lähisukulaiset. Perustelen valintani.

Bart:

Plussat:
+ Tempaukset
+ Vitsit/Tokaukset
+ Homerin "kiusaaminen"
+ Luovuus
Miinukset:
- Ylivilkkaus

Lisa:
Plussat:
+ Rauhallisuus (Voidaan lukea myös miinuksiin)
+ Järkevyys (Joskus)
Miinukset:
- Rauhallisuus
- Vitsittömyys
- Masennus kohtaukset


Ja kun lasken plussia ja miinuksia saan tulokseksi, että Bart on parempi. Tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #35 17.10.08 - 15:14
Tjoo, Bart on parempi, koska pidän sen tempuista... :doh:

Duffless

Vieras
Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #36 19.10.08 - 22:09
Bart on parempi,koska:
-Sillä on huumorintajua,Lisalla hiukan omituinen.
-Bart on luonnolisempi Lisa on TODELLA älykäs ikäisekseen.
-Lisalla on suureksi osaksi valitettavaa asioista Bartilla ei.
On paljon muutakin mutta siinä menisi ikuisuus kun luettelisin niitä.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #37 19.10.08 - 22:12
Bart on parempi,koska:
-Sillä on huumorintajua,Lisalla hiukan omituinen.
-Bart on luonnolisempi Lisa on TODELLA älykäs ikäisekseen.
-Lisalla on suureksi osaksi valitettavaa asioista Bartilla ei.
On paljon muutakin mutta siinä menisi ikuisuus kun luettelisin niitä.


Anteeksi, jos ymmärsin väärin, mutta mielestäsi Lisa on siis täysi käpy? (eli surkea hahmo Simpsoneissa)

Korjaa jos olen väärässä.

Duffless

Vieras
Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #38 20.10.08 - 09:33
Bart on parempi,koska:
-Sillä on huumorintajua,Lisalla hiukan omituinen.
-Bart on luonnolisempi Lisa on TODELLA älykäs ikäisekseen.
-Lisalla on suureksi osaksi valitettavaa asioista Bartilla ei.
On paljon muutakin mutta siinä menisi ikuisuus kun luettelisin niitä.


Anteeksi, jos ymmärsin väärin, mutta mielestäsi Lisa on siis täysi käpy? (eli surkea hahmo Simpsoneissa)

Korjaa jos olen väärässä.

Ikävä kyllä et ole täysin väärässä. Yleensä Lisa on täysi käpy(tämä on vain mun mielipide),mutta joissain jaksoissa ei esim. Secret war of Lisa Simpson,Lisas Sax...yms. Eli ei Lisa täysin surkea hahmo ole,mutta ei kyllä lempihahmonikaan.  ;)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #39 31.12.08 - 09:04
Bart. Pidän Bartista, koska hän tekee kivoja kepposia ympäri kaupunkia, ärsyttää Homeria, kiusaa Lisaa. Lisakin on ihan OK, mutta Bart on parempi. :)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #40 01.01.09 - 17:53
Bart vie voiton, koska Lisa on liian älykäs , mutta ei Bartkaan mikään tyhmä ole koska hän on puhunut ranskaa, espanjaa, portugalia, japania, italiaa, ja kiinaa.Bart vaan on Bart  ;)

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #41 03.01.09 - 18:09
Bart voittaa, koska hän tekee kaikkea siistiä. Lisa sen sijaan on liian älykäs.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #42 04.01.09 - 03:14
Bart. Lisa on liian "tiukkapipoinen". Ei naurata ollenkaan, toisin kun Bart.

Ps. aiheen tekijä unohtanu Maggien, kuten Homer aina unohtaa?  ;D

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #43 04.01.09 - 11:27
Bart. Lisa on liian "tiukkapipoinen". Ei naurata ollenkaan, toisin kun Bart.
Olen kyllä paljon samaa mieltä. Mutta lisään vielä, kun Bart saa päättää ottaako rahaa, niin hän ottaa. Jos Lisa saa päättää, niin hän ei ota. Esim. kun mr. Burns tarjosi eräässä jaksossa Lisalle 10% kierrätys tuloista.

Vs: Bart vs Lisa
Vastaus #44 04.01.09 - 15:28
Bart. Lisa on liian "tiukkapipoinen". Ei naurata ollenkaan, toisin kun Bart.
Olen kyllä paljon samaa mieltä. Mutta lisään vielä, kun Bart saa päättää ottaako rahaa, niin hän ottaa. Jos Lisa saa päättää, niin hän ei ota. Esim. kun mr. Burns tarjosi eräässä jaksossa Lisalle 10% kierrätys tuloista.
Minun mielestäni Mr. Burns yritti ostaa Lisan osuutta kierrätysyrityksestä.